FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 10 Visitantes están viendo este tema.

haizkolari

 non son eu o que fixen esa viaxe  ;D é umha nova do Xornal de Galicia.... eu paghei coma un parvo a autopista  .panico
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

Mesoiro

A miña T3 é B/Vella...  .meparto .meparto que lle imos facer... e dar, da máis de 90, pero prefiro ir amodo para que todo o mundo poda apreciar tanta B/Veleza!!! .panico

Pois lendo o artigo do Xornal, creo que estarei atento a medida que se achegue o día e igual me lanzo sin pagar nada... a ver...
Graciñas!!
Miudiño... miudiño... que pra máis non da!

Mi historia: http://www.furgovw.org/index.php?topic=184816.0

jhavato

mesoiro, actualiza a foto do avatar hoooooooome!!! ;D ;)

vémonos en esmelle!!

aperta

LOSTREGO3

 Meu irman traballou anos en Povoa de Varzim e moitas veces pasaba polo "Via Verde" sen pagar, nunca lle chegou unha multa. Eu teño ido hasta o Algarbe coa moto e a Lisboa varias veces co mesmo método do via verde, intentaba pasar rápido.... e tampouco me chegou nada. O mellor se me paran un día en Portugal me cobran todas xuntas  .malabares ;)

De todas formas a Ruta da Prata non he tan fea, nos adoitamos a vaixar por Portugal e subir por España por non repetir sitios, están Las Batuecas,  Serra de Francia, Las Hurdes,Salamanca, Merida, Plasencia.... sempre hay algo que ver fora das autovias.
A todo isto nos tamén iremos a Portugal para estrenar a furgo, será o noso primeiro viaxe na T4 cos cativos  .panico . Tentaremos chegar o Algarbe.

haizkolari

nas autopistas sí que toman nota...e se te paran pagas toda a peaxe/portagem que leves acumulado(gravan a matrícula e gardan os datos) mais a multa....seino, o amigo dun amigo sucedeulhe  ;D
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

Mesoiro

Cita de: jhavato en Abril 05, 2011, 16:07:18 pm
mesoiro, actualiza a foto do avatar hoooooooome!!! ;D ;)

vémonos en esmelle!!

aperta


eseeeeeeeeee........ jajajajajajajajaj.... qué cabr...nazo!!!.... xa o intentei, pero aínda non teño a elixida!!!
jajajaja... de este finde non pasa!!!

vémonos!! .palmas .palmas
Miudiño... miudiño... que pra máis non da!

Mi historia: http://www.furgovw.org/index.php?topic=184816.0

lury

Cita de: KALIMA_VILA en Abril 05, 2011, 00:24:47 am
Hola

Fai algun tempo que non entro no foro, pero acabo de leer a tua cita e tal vez che poida xudar, eu teño un coleguilla que e o meu mecanico e ademais fai un pouco de todo ademais ten unha caravana e esta bastante posto en todo, cambia suelos , repara entradas de auga, bueno un manitas nunha palabra e igual che pode botar unha man, pero para comentarllo necesitaria que concretaras un pouco mais o problema, queimouseche un cable e....??? que lle pasa a furgo????leo tamen que a estas restaurando, esta desmontado algo?????, non sei si me das mais datos do que necesitas  o mello sona a flauta.

Pois o cable queimouse por un corto o mais seguro agora esta no taller para ver de que pode ser.O problema de esa furgo e que ten varias instalacion electricas unha enriba da outra e e unha maraña de cables todos xontos sen rumbo,jejjee.
A furgo esta desmontada por completo na zona interior, so lle queda a chapa e cables.
Se che fai falta saber algo mais non dudes en preguntarmo.
Moitas grazas

lury

Pois o cable queimouse por un corto o mais seguro agora esta no taller para ver de que pode ser.O problema de esa furgo e que ten varias instalacion electricas unha enriba da outra e e unha maraña de cables todos xontos sen rumbo,jejjee.
A furgo esta desmontada por completo na zona interior, so lle queda a chapa e cables.
Se che fai falta saber algo mais non dudes en preguntarmo.
Moitas grazas

Coke

Hola. Tengo q cambiar una junta tórica d la cocina d mi furgo y la encontré en esta tienda q tiene todo tipo d repuestos. La junta m vale 3 euros, pero tengo q hacer una compra mínima d 15 euros. Si alguién está interesado en comprar algo d esta tienda, q m lo diga y hacemos una única compra. Si ese alguién es d Santiago, Ribeira, Vigo, Pontevedra o cerca, pues mucho mejor (digo estos sitios porq es por donde mas ando).

http://wwwnuhimacom.xopie.com/tags/index

ya m decis. Gracias

TIO MANUEL

Cita de: lury en Abril 07, 2011, 20:01:35 pm
Pois o cable queimouse por un corto o mais seguro agora esta no taller para ver de que pode ser.O problema de esa furgo e que ten varias instalacion electricas unha enriba da outra e e unha maraña de cables todos xontos sen rumbo,jejjee.
A furgo esta desmontada por completo na zona interior, so lle queda a chapa e cables.
Se che fai falta saber algo mais non dudes en preguntarmo.
Moitas grazas


Hola Compañeiro

Que houbo un corto queda claro, pero que lle pasa a furgo despois dese corto, non arranca???non ten luces??? cal e o problema???.
Si necesitas alguen de chapa eu corteille o teito a miña e ma montaron por dentro uns chapistas que teño ó lado da casa moi ben de prezo e quedei moi contento.
Se queres deixame un privado e falamos.

SAUDIÑOS
SI LOS QUE HABLAN MAL DE MI, SUPIERAN LO QUE PIENSO DE ELLOS, HABLARIAN PEOR!!!

clubecampergalicia




Clube camper Galicia convoca
Asamblea Xeral Extraordinaria
en Esmelle (Ferrol) el día 16 de Abril a las 19:00




NOTA:
.director se ha enviado convocatoria por email a todos los socios

si no la has recibido envia un email a clubecampergalicia@gmail.com

si la has recibido agradecemos nos lo confirmes por email.

si quieres hacerte soci@ envia tus datos al email clubecampergalicia@gmail.com
CLUBE CAMPER GALICIA

foucellas

Para los futuros papis

Cuna - cama para niño  http://www.furgovw.org/index.php?topic=218397.msg2125564#msg2125564

Espero que os sirva de ayuda Saudos furgonete .adiosiros
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

foucellas

Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

NOLE T3

Cita de: foucellas en Abril 14, 2011, 22:47:27 pm
Una buena noticia

O Ézaro recupera la cascada del Xallas

+ info en http://www.lavozdegalicia.es/galicia/2011/04/14/0003_201104G14P8991.htm

.palmas .palmas

pois si que e boa!!menos mal que inda queda xente que se preocupa por este tipo de cousas,grazaas por loitar pola nosa natureza .ereselmejor

gael160963

Abril 15, 2011, 13:40:01 pm #3164 Ultima modificación: Abril 15, 2011, 13:55:55 pm por gael160963
Cita de: NOLE T3 en Abril 15, 2011, 11:53:37 am
pois si que e boa!!menos mal que inda queda xente que se preocupa por este tipo de cousas,grazaas por loitar pola nosa natureza .ereselmejor


...quen foi? o V illar M ir?  .meparto