FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

NOLE T3


gael160963

Abril 15, 2011, 20:38:01 pm #3166 Ultima modificación: Abril 15, 2011, 20:44:55 pm por gael160963
Cita de: NOLE T3 en Abril 15, 2011, 17:23:17 pm
.loco2


...  ;) pódese decir home! que non é pescado: noraboa a Rios con Vida... .palmas

http://riosconvida.es/riosconvida.htm

... pero aínda é unha batalla, non rematou a guerra ... penso que aínda falta moito... ademais, é solo unha resolución da Administración que seguramente a van recurrir... y poderoso caballero es.... vamos, que non é tan bonito nin pinta tan ben  .lengua2 :

http://www.weebly.comwww.lavozdegalicia.es/carballo/2011/04/15/0003_201104C15C19911.htm

... e o que queda de recuperar en todo o país!  .suda

PituFeitor

o do ézaro pode ser q tamén teña a súa parte negativa, pq non sei si lle afectará muito o caudal ecolóxico, pero no curso do rio q vai dende a presa á cascada é mui wapo, hai unhas pozas pa darse uns chapuzóns paradisíacas,é un acuapark natural, con toboganes, piscinas de agua mais quentiña, hidromasaje en pequenas cascadas... aquí hai unhas fotos bastante boas   http://www.losviajeros.com/Blogs.php?b=2783
be camper mai fren

haizkolari

Cita de: gael160963 en Abril 15, 2011, 20:38:01 pm
...  ;) pódese decir home! que non é pescado: noraboa a Rios con Vida... .palmas

http://riosconvida.es/riosconvida.htm

... pero aínda é unha batalla, non rematou a guerra ... penso que aínda falta moito... ademais, é solo unha resolución da Administración que seguramente a van recurrir... y poderoso caballero es.... vamos, que non é tan bonito nin pinta tan ben  .lengua2 :

http://www.weebly.comwww.lavozdegalicia.es/carballo/2011/04/15/0003_201104C15C19911.htm

... e o que queda de recuperar en todo o país!  .suda


coa administración actual non hai nada que facer...Atila segue a campar e campará por muuuuiiito tempo mais, acabarán con todo, costa, montaña, rios, cultura...non van deixar pedra sobre pedra
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

gael160963

... penso que as noticias hai que leelas, escoitalas, saborealas, olelas e palpalas con moitos filtros... con equilibrio e perspectiva e sen aventar falsos cantos de sereas que reproducen as voces dos seus amos ... Sentidiño x 5

gigi

a ver chicos/as necesito un chapista para repasar óxidos y pintar la furgo:

sin es cerca de santiago mejor  ;)

graciñas a todos/as

;D

gael160963

Cita de: gigi en Abril 20, 2011, 18:24:22 pm
a ver chicos/as necesito un chapista para repasar óxidos y pintar la furgo:

sin es cerca de santiago mejor  ;)

graciñas a todos/as

;D


... a semán que ven vou empezar eu tamén a buscar chapista, se queres falamos... eu xa teño un montón de chapistas ós que visitar  ;)


gigi

perfecto .palmas
  en principio non teño prisa pero se queda resolto moito millor

saudos


TIO MANUEL

Cita de: gigi en Abril 20, 2011, 18:24:22 pm
a ver chicos/as necesito un chapista para repasar óxidos y pintar la furgo:

sin es cerca de santiago mejor  ;)

graciñas a todos/as

;D


Hola compañeiro

Eu coñezo uns que me fixeron a miña furgo e moi ben, estan en Vilagarcia, si che inetersa envia un privado.

SAUDIÑOS
SI LOS QUE HABLAN MAL DE MI, SUPIERAN LO QUE PIENSO DE ELLOS, HABLARIAN PEOR!!!

gael160963

Abril 24, 2011, 23:13:51 pm #3174 Ultima modificación: Abril 24, 2011, 23:16:00 pm por gael160963
Cita de: KALIMA_VILA en Abril 21, 2011, 17:14:16 pm
Hola compañeiro

Eu coñezo uns que me fixeron a miña furgo e moi ben, estan en Vilagarcia, si che inetersa envia un privado.

SAUDIÑOS


... eu estou o tanto KALIMA-VILA ... este xoves, venres e sábado desmontei todo por dentro e algúnha semán destas dareiche un toque para mirar esa posibilidade ... a ver si nos coincide a todos ben  ;)

...  .ereselmejor


así a teño, desnudita para visitar chapistas  ;D:

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

...quédalle cableado do equipamiento, un algo da cabina e baixarlle depósito de grises, de gas, calefa e fibras dos laterais ... para que se vea todo el mal  .malabares

ALTAN

pois o que se ve esta moi ben non? quitando o das ventas e o da xunta do teito non esta mal asi espida .ereselmejor

t3

Mira que poñe-la espida  a vista de todo o munod, ¡eres un canalla!  .meparto
¡menudo traballiño, mi madriña!.  .palmas Coincido con Altan o que se ve vese ben. Bueno agora a prepara-la, facerlle o lifting e a rular
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

gael160963

Cita de: ALTAN en Abril 25, 2011, 01:58:59 am
pois o que se ve esta moi ben non? quitando o das ventas e o da xunta do teito non esta mal asi espida .ereselmejor


Cita de: t3 en Abril 25, 2011, 09:21:08 am
Mira que poñe-la espida  a vista de todo o munod, ¡eres un canalla!  .meparto
¡menudo traballiño, mi madriña!.  .palmas Coincido con Altan o que se ve vese ben. Bueno agora a prepara-la, facerlle o lifting e a rular


... esta millor do que eu pensaba  :) ... por dentro non ten nada nada .... o arranxo dos verteaugas parece máis fácil porque por dentro non se ve nada comido aínda que supoño igual que haberá que levantar o teito  :-\

... agora teño que limpar mobles e repasalos un pouquiño, non moito porque estan tamén en moi bo estado, darlle un repaso mecánico (agora sónanme os palieres  :-\ ... sobre todo o esquerdo...debe ser a falta de peso) e xa a teño nova para outros 20 anos...

... estou pensando conservarlle o aillamento de fibra de vidrio porque non esta nada nada húmido nin se ve mal, como moito pegarlle unha capiña máis de aillante dun par de capas por cada lado para reforzalo ???

... o da desmontaxe da parte superior ten os seus trucos ... terei que facer un manual co saber adquirido  ;D

... ben... boas sensacións  ;)

haizkolari

miraches na parte onde vai a neveira e os ocos dos enchufes detrás da "lana de roca" ? ... por ahí é por onde ataca mais a ferruxe  .panico ... de tódos-los xeitos vese moi ben
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

gael160963

Cita de: haizkolari en Abril 25, 2011, 18:51:07 pm
miraches na parte onde vai a neveira e os ocos dos enchufes detrás da "lana de roca" ? ... por ahí é por onde ataca mais a ferruxe  .panico ... de tódos-los xeitos vese moi ben


...mirei  ;) ... a base ten óxido superficial o resto nin gota nin gota  .bien