LISTA CERRADA[CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES

Iniciado por flamenka, Diciembre 12, 2008, 10:30:54 am

Tema anterior - Siguiente tema

lavall

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Dau i Fitxa

ontureros!!!!!

hi haurá mmarronet? no hi haurá mmarronet???  .malabares (ondextalapelotita??)

vaja catxondeo ja!!!  4 díes avans!! que guay!!!

naltros arribarem divendres de nit nitorra...

un tonás!!!!!!!!!

Ves

A mi que hem perdonin pero no se qui te pitxor la olla  .meparto .meparto

Cita de: lavall en Enero 19, 2009, 09:58:30 am
aiiiiiiiii... els meus nòrdics..  :roll:

neeeeeeens! (ai, que la nena aquí sóc jo, no?)
Quanta furgo! Fotrem unes caravanes que sortirem pel transit de TV3..
i el campament es veurà des del satèl·lit, com la muralla xina, i sortirem per tota la eternitat als llibres d'històriaaaaaaaa...

si eeeehhh que....

ja podeu dir, ja.... de mi, pero si estem tots com una regadora sino no seria un ontur guapuuu!!!!!

xiviri

Hola

Si aquest dijous ja es poden anar a buscar els calendaris, algu podria agafar els meus? Ja me'ls donareu a la kdd. Si a algu li va be que m'ho digui i li dire al CRESTEO, perque no es pensi que li foteu el pel.

Gracies per adelantat

Ves

jo passare fijo, el problema es que al ontour no se quin dia vindre si divendres, dissabte, o diumenge.

Si sofereig algu altre que ho tingui mes clar millor sino conta amb mi, a molt males ho pujaria a lleida que tinc una caseta en aquella direcció  :P vaja els avis jo no  .lengua2

IMPORTANT: Sandra tindries que passarme el millor posible la ubicació dels llocs de pernocta ja que tindrem que canviar els planols, et sembla be

triple 8

bones a tots per lo que veig ni ha puesto per fer barbacoas,s´ha pensat en fer alguna comunal algun dia o el que vulgui que campi,ja se apropa el dia de tornar a veuros colla de penjatsjejjejejj.
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

SANDRAT3

Cita de: triple 8 en Enero 19, 2009, 19:17:16 pm
bones a tots per lo que veig ni ha puesto per fer barbacoas,s´ha pensat en fer alguna comunal algun dia o el que vulgui que campi,ja se apropa el dia de tornar a veuros colla de penjatsjejjejejj.
salut

la barbacoa .cocinero será lo dissabte a dinar a Ulldemolins .macarra

p.d: que tothom porti de tot i tots mejarem de tothom, que no és lo mateix que mos menjarem a tothom :P
p.d: graelles, algú ha vist a la llista d'assistents al ontour 2009 a les senyoretes graelles, qui ha pensat de convidarles :roll:
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

SANDRAT3

Cita de: Ves en Enero 19, 2009, 15:34:49 pm

IMPORTANT: Sandra tindries que passarme el millor posible la ubicació dels llocs de pernocta ja que tindrem que canviar els planols, et sembla be

estic buscant com ferho, però m'he és complicat .loco2
necessites saber exactametn com s'hi arriba?
joder .loco1
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

eudaldJ5

M'impressiona cada com mes el nivell d'organització!!!   jo portaré unes graelles normals, suposo que amb la colla que som, en faran falta mes. Peró sandra, crec que si hi ha lloc per barbacoa, hi hauran graelles, no??

Apali fins aviat!!!

SANDRAT3

Cita de: eudaldJ5 en Enero 19, 2009, 21:47:28 pm
M'impressiona cada com mes el nivell d'organització!!!   jo portaré unes graelles normals, suposo que amb la colla que som, en faran falta mes. Peró sandra, crec que si hi ha lloc per barbacoa, hi hauran graelles, no??

Apali fins aviat!!!

les graelles les hem de fur natros.
per cert, jo estic parlant tot lo rato en català i no ens han dit res :o

RAMOVIL

Sabem que sou molts els que volguéssiu venir al ON TOUR, però la veritat estem una mica espantats,
i es que ens agradaria controlar bé la situació, i ja som moltes furgonetes,
doncs a les del llistat hem d'afegir alguna mes que van col·laborar en el traçat d'aquesta KDD.

No som ningú per a negar l'assistència, ja que no existeix cap inscripció ni res per l'estil,
però ens agradaria que entenguéssiu que intentem poder anar tots units i sense excessius problemes,
i us asseguro que és molt complicat fer una sortida itinerant amb tants vehicles.

Aquells que si que veniu, us recordo que seria bo poder portar .-.LONES.-. per a protegir-nos de la pluja o del fred,
de mida familiar si pot ser, no menors de 4 metres de llarg, així com .-.WALKIES.-., molt útils per a mantenir-nos units

Noticies de ultima hora faram falta GRAELLAS per el dinar de dissabte

Sabemos que sois muchos los que quisierais venir al ON TOUR, pero la verdad estamos un poco asustados,
y nos gustaría controlar bien la situación, y ya somos muchas furgonetas,
pues a las del listado debemos añadir alguna mas que colaboraron en el trazado de esta KDD.

No somos nadie para negar la asistencia, ya que no existe ninguna inscripción ni nada por el estilo,
pero nos gustaría que entendierais que intentamos poder ir todos unidos y sin excesivos problemas,
y os aseguro que es muy complicado hacer una salida itinerante con tantos vehículos.

Aquellos que si que venís, os recuerdo que seria bueno poder traer .-.LONAS.-. para resguardarnos de la lluvia o frió,
de tamaño familiar a ser posible no menores de 4 metros de largo, así como .-.WALKIES.-. , muy útiles para mantenernos unidos.

Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

Gracias por vuestra comprensión y colaboración.                             

XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

Opa

Aprofitant que ve al fil:
Quins Walkies teniu? O el que es el mateix, Quins Walkies van be per fer aquesta tasca?
Nosaltres tenim uns OREGON TP380, pero si el terreny no es planer de vegades queden curts.

???
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

RAMOVIL

Nomes fan falta per comunicar de furgo a furgo no cal un gran aparell  .meparto
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

BOXER57

Bueno gent aceptais gente con coche i tienda de camping, no se si tendremos marronet si tendremos otra cosa pero coche ytiendaseguro.

Opa

No et preocupid Ricard, Seguro que aceptan pulpo como animal de compañia.   .meparto
Como va el tema?
Contesta aunque sea por privado, que estoy que no duermo.
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID