LISTA CERRADA[CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES

Iniciado por flamenka, Diciembre 12, 2008, 10:30:54 am

Tema anterior - Siguiente tema

SANDRAT3

Cita de: RAMOVIL en Enero 18, 2009, 09:14:35 am
Por favor notificar todo por privado a flamenka, de este modo es mas facil llevar un control 

Nits
   Num   Nick        Adults Nens Gossos    Diven  Disab  
-------------------------------------------------------------
   01   Flamenka          3             1   -----  1      1     
   02   Sandrat3          1                 -----  1      1       
   03   Moortje           2                 -----  1      1             
   04   Xiviri            1             1   -----  1      1       
   05   Monsidolenta      2                 -----         1       
   06   Trikki                         
   07   Triple8           2      2      1   -----  1      1
   08   Ramovil           2      2          -----  1      1   
   09   Espartano         2      1      1   -----  1      1
   10   m@r               1                 -----  1      1
   11   Saai              2             1   -----  1      1
   12   Vandido           1                 -----         1
   13   Opa               2
   14   dauifitxa         2             2   -----  1      1
   15   Sifon             2      1      1   -----  1   
   16   Pintor
   17   dvd8d8
   18   eudalj5 & Lavall  2                 -----  1      1
   19   jorest            2                 -----  1      1
   20   syncronizado
   21   witget            2                 -----  1      1
   22   Soriano           2                 -----  1      1

Si existe algun fallo en la lista, mandar un privado a flamenka,
los detalles de personas perros y noches de pernocta, solo apareceran si es segura la asistencia
de este modo se pueden realizar previsiones.

.

gràcies ;)
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

SANDRAT3

Cita de: BOXER57 en Enero 18, 2009, 01:26:34 am
Sandra alfinal taurem de ficar un sou, saps si nia cobertura on es pasara la primera nit, perque nosaltres arribarem sobre les once, sobretot carreteras sensa pujada o no sensa esfalt.

doncs a la ermita on haviem de dormir la priemra nit no n'hi ha, però dins del poble sique hi ha cobertura ;)

la resta de dies en orange no hi ha cobertura :-X

no hi ha pujades, ni camins xungos, tot lo ratos és esfaltat, carretera estreta i tot lo rato farem SSSS .loco2
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

eudaldJ5

Ufff ja en tinc ganes!!!!  jo ja tinc la calefa mig muntada... falta el tub d'escapament, i que el tubo de sortida d'aire s'em posa tou... serà que escalfa molt!!! jiji

SANDRAT3

Cita de: eudaldJ5 en Enero 18, 2009, 15:40:38 pm
Ufff ja en tinc ganes!!!!  jo ja tinc la calefa mig muntada... falta el tub d'escapament, i que el tubo de sortida d'aire s'em posa tou... serà que escalfa molt!!! jiji

jo de cale :-X, així qeu me quedo en los vostres "nòrdics"

heinekenT3

eeeeeiiiiiii   peluts!!!!!! infleu be les rodes, ompliu els diposits a les benzineres mes economiques, cargueu la nevera i les petaques....k això serà un no para.....i jo vivint a 2/4 de nou....ske un s'ha de posar al dia i en canvi de lleguir les revistes de salsa rosa un s'ha de conactar al foro k despres no s'entera de res!

tinc una gran sorpresa per tots vosaltres...una cosa tant tipica....i tant poc vista....."los hippys no han muerto"

petonts per tothom!
LAS NUVES ESTAN MUY INQUIETAS...

Furgofesta OOOOOEEEEEE!!!!!!!!! FURGOFESTA OOOOOEEEEEE!!!!!!!!!!FURGOFESTA.  OOOEEEEEEEE? FFA OE OE!!!!

http://picasaweb.google.com/FURGOFESTA videos a youtube furgofesta. http://furgofestablogspot.com

trikki

Cita de: heinekenT3 en Enero 18, 2009, 15:59:42 pm
eeeeeiiiiiii   peluts!!!!!! infleu be les rodes, ompliu els diposits a les benzineres mes economiques, cargueu la nevera i les petaques....k això serà un no para.....i jo vivint a 2/4 de nou....ske un s'ha de posar al dia i en canvi de lleguir les revistes de salsa rosa un s'ha de conactar al foro k despres no s'entera de res!

tinc una gran sorpresa per tots vosaltres...una cosa tant tipica....i tant poc vista....."los hippys no han muerto"

petonts per tothom!

quina por que em fas perepetit :p

jo baixare entre dimecres i dijous, es lo que tiene ser el hijo del jefe, si algu baixa abans que em truqui si te el tlf o que me´l demani per privat

salut!

ramovil, confirmo la meva assistencia i la de sincronizado, que igual viene desincronizado, arritmico o desfasado, no se ben be com es diu aixo

yo bajaré entre miercoles y jueves, es lo que te ser fill del cap, si alguien baja antes que me llame si tiene mi numero o que me lo pida por privado

salud!

ramobil, confimo mi asistencia y la sincronitzat, que igual ve desincronitzar, arritmic o desfasat, no se bien como se dice esto

dioooooss que dificil es traducir segun que cosas,

deeeeeeu, que difcil es traduir segons quines coses

RAMOVIL

Pere on et fots???? Golfo,,,,,,,,,,,, no cal que diguis res que ja m'ho puc imaginar. .malabares

Trikki m'encanta la traducció del meu nick al castellà de Ramovil a Ramobil  .meparto

Oks Trikki, prenc nota----               
Trikki prent posesio del espai avans d'hora,
y sincronitzat no te hora.
.confuso2
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

ETXABUIRO

Cita de: SANDRAT3 en Enero 18, 2009, 15:45:12 pm
jo de cale :-X, així qeu me quedo en los vostres "nòrdics"

Això de dormir amb un "nòrdic"...??

Et refereixes que dormiràs amb un noi de Noruega, alt, d'ulls blaus i cella rossa??? .meparto

soci Quaranta-nou (XLIX) etxabuiro

RAMOVIL

Cita de: ETXABUIRO en Enero 18, 2009, 19:19:38 pm

Et refereixes que dormiràs amb un noi de Noruega, alt, d'ulls blaus i cella rossa??? .meparto

Crec que no as llegui't bé  .nono  , a dit Nòrdics  .loco2 , no pas nòrdic  .nono
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

ETXABUIRO

Cita de: RAMOVIL en Enero 18, 2009, 20:18:07 pm

Crec que no as llegui't bé    , a dit Nòrdics  .loco2 , no pas nòrdic 

fffffuuuuàààà:   això sona a mega-party   .meparto .meparto .meparto

soci Quaranta-nou (XLIX) etxabuiro

eudaldJ5

Cita de: trikki en Enero 18, 2009, 18:18:46 pm

jo baixare entre dimecres i dijous, es lo que tiene ser el hijo del jefe, si algu baixa abans que em truqui si te el tlf o que me´l demani per privat

salut!

que cabron!!!!  saps ke?? tinc ganes de fotre una birra amb tu!!!

salut!!!

SANDRAT3

Cita de: ETXABUIRO en Enero 18, 2009, 19:19:38 pm

;D ;D ;D

SANDRAT3

Cita de: heinekenT3 en Enero 18, 2009, 15:59:42 pm

petonts per tothom!

no estaban muertos, no,no
estaban de parrandaaaaaaaaaaaaaaaaa

p.d: dudades que havien mort? :roll:

lavall

aiiiiiiiii... els meus nòrdics..  :roll:

neeeeeeens! (ai, que la nena aquí sóc jo, no?)
Quanta furgo! Fotrem unes caravanes que sortirem pel transit de TV3..
i el campament es veurà des del satèl·lit, com la muralla xina, i sortirem per tota la eternitat als llibres d'històriaaaaaaaa...

si eeeehhh que....

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

SANDRAT3

Cita de: lavall en Enero 19, 2009, 09:58:30 am
aiiiiiiiii... els meus nòrdics..  :roll:

neeeeeeens! (ai, que la nena aquí sóc jo, no?)
Quanta furgo! Fotrem unes caravanes que sortirem pel transit de TV3..
i el campament es veurà des del satèl·lit, com la muralla xina, i sortirem per tota la eternitat als llibres d'històriaaaaaaaa...

si eeeehhh que....

neneta, enrecordet del nordics .baba