LISTA CERRADA[CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES

Iniciado por flamenka, Diciembre 12, 2008, 10:30:54 am

Tema anterior - Siguiente tema

firewheels

Veus Sandra ja la has liat!!! Que això no se li pot fer a una VW T3 colla de sacrilegs!!!!  .lengua2

Ves

home jo crec que si et curres el salt una mica rollo un carpado, crec que aconseguiries ferla llavero pq el salt de la reina mora no es petitet que diguemne aixi que avans de saltar lligali una cadeneta de llavero al paraxocs posterior. .meparto .meparto

firewheels

Sifon

qui va parir, hosties, esteu engrescats eh dolents!!!!!!
ara sóc a valencia, terra de paelles i coperos ( de la cope, es clar), i m'està costant 6,50 € cada puta hora d'internet, però el divendres que ve, estigui la feina com estigui, jo foto el camp i carrego la t3 cap a ara no m'enrecordo on anem, però ja ho miraré.....

que amb la penya que veig al foro, no crec que ens avorrim gens .loco2

triple 8

escoltam boxer que estas traman?
fa dies que no estic al lloro,que dius que jubilaras a la marronet??
explicam de que va el tema que estic acollonit.
lo de las bicis no les baixare per que per no ferlas servir lo que si em baixare sera el material per trepar que li he agafat a albert un arnes per que provi jejejejejej.
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Ves

jejejejejejeje quin perill l'albert amb arnes!!!!!
el tema de les bicis jo no l'agafaria triple que com jo no puc venir qui aguantara el ritme ¿el boxer?  .meparto .meparto

origuli

SENYORES I SENYORS

me caigo de la lista (aunque si esta cerrada alomejor no me dejan salir ;) ) pero no voy a poder venir, han cambiau los horarios en el curro y me toca currar el siguiente finde usease que me quedo sin 2o ONTOUR!!! me sabe mal, joe, me hacia mogollon de ilu venir, joe, con lo de puta madre que estuvo el primero...joe... me sabe mal pero es lo que hay... me caigoooooooooooooooooooooo

pero tranquilos/as que no sera la ultima....jejeje....volveré!!!

salut
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ves

origuli

com que es aquest??? l'ontour no es el finde del 24 i 25 de GENER??

triple 8

origuli encara et dura la papa de txacolis,jejejejejejes el 24 i 25 pero encara quedan dos setmanas,aquet no, el seguent tampoc ,laltre,
Ves al final no vindras o que,digali a la parenta que per aquella zona no fa tant de fred ademes e parlat amb deu i lhi e dit que aquell finde fagi bo.
em de practicar si no com vols que fagi lespolom delfos amb un tio que no se si em puc fiar,jejejejjjejejej.

salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Ves

hey nen encara no saps que no pots fiarte de mi jejejejejeje, per cert una pregunta tecnica aixo del moscata que es un insecte es la mosca xunga de la montanya???  .confuso2

origuli

ei penya deixeu JA les drogues dures!!!!!
i les toves tambe julays!!!

NO es aquest finde
NO es aquest, no l'altre no l'altre...

es aquest NO, l'altre, no fotem eh... aqui l'unic que s'entera una mica de com va tot soc jo que no puc venir vaya tela!!!

PRESIDENTA DE L'ONTOUR ON ETS? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Ves

jejejejejejejeje era per liarla una mica, havere segons el post es el vinen.

CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES

VANdido

Cita de: origuli en Enero 15, 2009, 12:31:21 pm
SENYORES I SENYORS

me caigo de la lista (aunque si esta cerrada alomejor no me dejan salir ;) ) pero no voy a poder venir, han cambiau los horarios en el curro y me toca currar el siguiente finde usease que me quedo sin 2o ONTOUR!!! me sabe mal, joe, me hacia mogollon de ilu venir, joe, con lo de puta madre que estuvo el primero...joe... me sabe mal pero es lo que hay... me caigoooooooooooooooooooooo

pero tranquilos/as que no sera la ultima....jejeje....volveré!!!

salut

No fotis...... :-[
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542