[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

triple 8

Agosto 06, 2008, 15:51:16 pm #3495 Ultima modificación: Agosto 06, 2008, 15:52:37 pm por triple 8
ke tal ricard,tot lo bo sempre s,acaba,ara a començar a buscar feina ke la cosa pinta malament,doncs a vere si hu kuadrem y `per mi ja em va be quedar a sopar y despres un bañet,ja direu algo
ens veiem,dema.
os va be al masnou?
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

alacabezadel75

tireu cap al masnou, nosaltres no podem anar per problemillas de salut, si nos encontramos bien ok, al masnou si no, toca casa y descanso.
Arriba los currantes viva agosto proletario  .meparto .meparto

BOXER57

Ei triple a nosaltres el masnou ens sembla be  el que no conec son les plachuquis de per aya habiam que diu la gent.

¿Gente nos vemos en el masnou el jueves sobre las 6 o7 o nos vemos en la montaña magica?

triple 8

podriem quedar on es va fer la mini kdd del masnou,alla n,hi ha puesto per estar totes les furgos juntes.
a vere si la gent es pronuncia,salut ricard.

origuli

ei familia!!! aqui el desaparegut! es que es ESTIU FAMILIAAAAAA jo no tinc vacances fins el 20, pero com que fai un horari com de bomber, curro 38h seguides (impossible baixar per les dos setmanes passades) i quan no curro em piro porai a furgonetejar, que per aixo pago cada mes 450 euros al banc!!! jajajaja!!! i a mes amb l'amaia per aqui, pues a voltar-la. aquest dijous ens apuntavem al plan fins que avui ma mare em ve i : aquest dijous a les 19h anirem els 4 al MAGMA (balneari a sta coloma de farners) i despres ens quedem a sopar alla mateix que hi ha buffet!! ostres quina merda (he pensat) no podrem anar a la playuki amb aquesta penya, pero hostia (he pensat mes tard) ens conviden a un balneari i a una farra!!!! yuhhhuuuuu, osigui que el masnou ens haura d'esperar!
avere si la setmana que ve no estic tan "liat" i podem baixar!!!
un peto a tothom!
p.d. triple8 tranki, que mica en mica, segur que sortira alguna cosa... si es de construccio esta fotut, pero ja preguntare jo també!
p.d.2.- joe boxer57 i dau i fitxa, com es nota que no teniu vacances encara i que teniu poca feina eh!!! jejeje, ja sou els amos del post i del de la bsv!!! jajajaja, vaia tela!
p.d.3. que vagi molt be per la platja julais!!!
salut a tothom!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOXER57

BOXER57

Cita de: origuli en Agosto 06, 2008, 16:11:59 pm
ei familia!!! aqui el desaparegut! es que es ESTIU FAMILIAAAAAA jo no tinc vacances fins el 20, pero com que fai un horari com de bomber, curro 38h seguides (impossible baixar per les dos setmanes passades) i quan no curro em piro porai a furgonetejar, que per aixo pago cada mes 450 euros al banc!!! jajajaja!!! i a mes amb l'amaia per aqui, pues a voltar-la. aquest dijous ens apuntavem al plan fins que avui ma mare em ve i : aquest dijous a les 19h anirem els 4 al MAGMA (balneari a sta coloma de farners) i despres ens quedem a sopar alla mateix que hi ha buffet!! ostres quina merda (he pensat) no podrem anar a la playuki amb aquesta penya, pero hostia (he pensat mes tard) ens conviden a un balneari i a una farra!!!! yuhhhuuuuu, osigui que el masnou ens haura d'esperar!
un peto a tothom!
p.d. triple8 tranki, que mica en mica, segur que sortira alguna cosa... si es de construccio esta fotut, pero ja preguntare jo també!
p.d.2.- joe boxer57 i dau i fitxa, com es nota que no teniu vacances encara i que teniu poca feina eh!!! jejeje, ja sou els amos del post i del de la bsv!!! jajajaja, vaia tela!
salut a tothom!!!

Ostia Origuli tindrem que fer un escrit per veuret el pel per barna, digali a ta mare que ta sortit un plan  i que u tens imposible .meparto bueno ja ens veurem unaltre dijous.

Aramys

Cita de: triple 8 en Agosto 06, 2008, 16:05:45 pm
podriem quedar on es va fer la mini kdd del masnou,alla n,hi ha puesto per estar totes les furgos juntes.
a vere si la gent es pronuncia,salut ricard.

..ni de coña alla senyors... en verano es un parking de pago TODA LA ZONA y esta PETADO...     :-\

Murflays

yo voto por la zona de Gava ke seguro se esta trankilo, aramys, tu tenias tabla de skimboard verdad? si la tienes llevatela ke nos vamos a reir un rato  .meparto

triple 8

ostias origuli jo si vols venir a la platja et deixo als dos nanos i marxo jo al balneari,jejejejjejejj,que tal va tot a vere si ens veiem aviat que ets un crack,m,ha quedat grabat lo del mascle alfa,jejjejejej.
salut i ciudeu-vos molt aquestes vacances. :roll:

BOXER57

ferbotten

Ya me estais liando, que si paqui, que si palli, cenamos en la playa, enla montanya......brrruuufffff

Eso de ser tantos... .meparto .meparto

Vaig seguint aixo a veure com es resol definitivament....

Salut

AFRAGO

No hagais votación democrática, que yo soy anarquista libertario....  .meparto .meparto .meparto

AlvaroT3

Cita de: origuli en Agosto 06, 2008, 16:11:59 pm
un peto a tothom!
salut a tothom!!!

Schade, dass Sie kann nicht verstehen, was er schrieb. Also das Einzige, was wir bekommen ist, dass wir das Gefühl Vertriebenen
EL HECHO DE QUE TENGAS RAZON, NO QUIERE DECIR QUE ESTOY EQUIVOCADO. SIMPLEMENTE NO HAS VISTO LA VIDA DESDE MI LADO