LISTA CERRADA[CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES

Iniciado por flamenka, Diciembre 12, 2008, 10:30:54 am

Tema anterior - Siguiente tema

trikki

Cita de: SANDRAT3 en Enero 21, 2009, 09:12:04 am
atención

no tan solo necesitamos graellas sino també carbó, i seguro que a más de uno i una le habrán traído los reyes porhaber sido malo, así  que no hay excusa para no venir cargados de carbón.

jo portare les dos o tres que tinc i carbo, pero vamos, que amb lo meu en farem carn per 3 o 4 com a molt...

els land rover antics portaven la parrilla davantera metalica i la gent es feia alla la barbekiu, viva los viniculos de chapa gorda

lavall

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Dau i Fitxa

Enero 21, 2009, 11:13:51 am #317 Ultima modificación: Enero 21, 2009, 11:42:49 am por Dau i Fitxa
  :-X   .nono :-X

SANDRAT3

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

frinova

buenas dau i fitxa ,
ya que vajais a tarragona, seria mucho pedir aprovechar para acercar nuestras camisetas kombi de la compra conjunta?
nos podriamos desplazar al lugar de pernocta (con permiso, claro, ya que esta cerrada la lista) y asi recogerlas,....

ya direis!

suerte a los demás en la kdd!

...
SALUT

Dau i Fitxa

Cita de: frinova en Enero 21, 2009, 11:29:10 am
buenas dau i fitxa ,
ya que vajais a tarragona, seria mucho pedir aprovechar para acercar nuestras camisetas kombi de la compra conjunta?
nos podriamos desplazar al lugar de pernocta (con permiso, claro, ya que esta cerrada la lista) y asi recogerlas,....

ya direis!

suerte a los demás en la kdd!

...

cap problema, lo que pasa que nosotros llegaremos viernes muy de noche, no me cuesta nada subirlas a la furgo y hacernos alguna llamada para encontrarnos, y si no es posible, se las puedo dejar a la tarragonina (si no le importa). te paso paso mi telf por privado.

eudaldJ5

eis!!!! que jo tambe portare 1 sac de carbo!!! i 1 graella les portara la dona juntament amb els nordics...

lavall

Cita de: eudaldJ5 en Enero 21, 2009, 11:43:33 am
eis!!!! que jo tambe portare 1 sac de carbo!!! i 1 graella les portara la dona juntament amb els nordics...

Tu què, que no tens feina?!?!?!?!
Vinga a netejar la furgo! Cagu'm cony! .director
jajajajajjajajaja 

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

triple 8

jo no tinc graelles pero baixare un parell de sacs de carbo,una cosa a margalef tambe ni han barabacoas farem algo a la brasa diumenge per dinar??
vinga wapos que ja estem a prop del cap de setmana,boxer espero impacient la teva arribada per la nit ja em dius algo com va el tema,
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Dau i Fitxa

Cita de: triple 8 en Enero 21, 2009, 11:55:33 am
farem algo a la brasa diumenge per dinar??

siiiii diumenge declarat "dia vegeta": patates al caliu i escalivada!!!!!!

Cita de: triple 8 en Enero 21, 2009, 11:55:33 am
boxer espero impacient la teva arribada per la nit ja em dius algo com va el tema,
salut

.malabares

triple 8

Enero 21, 2009, 12:03:36 pm #325 Ultima modificación: Enero 21, 2009, 12:05:10 pm por triple 8
lavall portat ingredients que m´has de feer un creep  ;)
laura pero la escalivada ens la menjarem o la faig i te lemportes a casa ;D
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Dau i Fitxa

Cita de: triple 8 en Enero 21, 2009, 12:03:36 pm
laura pero la escalivada ens la menjarem o la faig i te lemportes a casa ;D

aaaa.... pero no era per mi la que vas fer l'altre dia???  :roll:
va, si us porteu be... la compartiré!!!

per cert, el riky i jo ens encarreguem de l'esmorçar de diumenge.... bueno... a ver, me explico... de UNA PART de l'esmorçar de diumenge, (que els hippies aquests s'ho prenen tot al pie de la letra...) Valtros poseu el café... les torradetes... i el que os vingui de gust... que naltros posem.... ELS OUS!!!!  .meparto .meparto

trikki

Ves

collons crec que l'esmorzars son sagrats i tindrieu que ferlos els dos dies cagun cony.

PD: triple diria que aquest diumenge ja li hem fotut ma a l'escalivada,cubiertos que estava molt bona, gracies al congelador de la jefa del ramobil .meparto  el curios es que no tingui mooooo!!!! despres de tant de temps, bueno este ontour tens que seguir la tradicio, i prepararne un altre pel vinen

creo que los almuerzos son sagrados i tendriais que hacerlos los dos dias "cago coño" no se como traducirlo jijijijiji

PD: triple diria que este domingo ya le hemos metido mano a la escalivada, .cubiertos por cierto estava buena, gracias al congelador de la jefa de ramobil  .meparto lo curioso es que no tenga mooo!!!!!  despues de tanto tiempo

Dau i Fitxa

Enero 21, 2009, 13:01:56 pm #329 Ultima modificación: Enero 21, 2009, 13:03:06 pm por Dau i Fitxa
Cita de: trikki en Enero 21, 2009, 12:11:12 pm
esmorzar gratix? portare uns colegues que passen gana :p

UFFFFFFF  .loco2 que parte de "UNA PART DE L'ESMORZAR" no hem entés Sr. Triki???  .meparto .meparto