LISTA CERRADA[CATALUNYA] [23|24|25|ENE|09] ON TOUR 2009 TERRES TARRAGONINES

Iniciado por flamenka, Diciembre 12, 2008, 10:30:54 am

Tema anterior - Siguiente tema

Moortje

Bones!!!...
Voy siguiendo el hilo y quería preguntar si se sabe algo de que tipo de salida será...si se hace finalmente por Tarragona o se sube para Gerona.
Gracias!!!!

triple 8

hola moortje,en principio se ha hablado de ir por tarraco,y sera como el primer ontour,un dia aqui,comer alla,dormir en otro lado,ir recorriendo un poco la comarca en muy buena compañia.
a ver si las organizadoras se pronuncia,o es que las comilonas de estos dias no os dejan mover,jejejejejeejejejejj.
salut.
ORIGULI pronunciate a ver si vendras o kurras,yo estoy pendiente de la confirmacion de las organizadoras para kambiar el turno.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

eudaldJ5

Enero 07, 2009, 11:23:20 am #137 Ultima modificación: Enero 07, 2009, 11:27:41 am por eudaldJ5
Eis gent!!!  jo també m'apunto, si he pogut muntar la calefa de la furgo!!
Sino haure e portar els 3 nordics de Helena... i després no hi cabrem!!!!! jejej

per cert sandra i flamenka... nose si us sona un lloc al costat de colldejou, que hi ha una torre a dalt de un altipla... jo tinc una excursió pendent per alla!!!
http://maps.google.es/maps?q=altafulla&ie=UTF8&oe=utf-8&client=firefox-a&ll=41.107352,0.872083&spn=0.007324,0.013819&t=h&z=16

SANDRAT3

de norte a sur, de este a o este .malabares

encara estic rodant .loco2, ara he aprofitat per saludarvos a tots i totes

p.d: canalla no os preocupeu per  l'ontour ;)

p.d: i sense cale com una campeona .ereselmejor
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

SANDRAT3

Cita de: eudaldJ5 en Enero 07, 2009, 11:23:20 am
Eis gent!!!  jo també m'apunto, si he pogut muntar la calefa de la furgo!!
Sino haure e portar els 3 nordics de Helena... i després no hi cabrem!!!!! jejej

per cert sandra i flamenka... nose si us sona un lloc al costat de colldejou, que hi ha una torre a dalt de un altipla... jo tinc una excursió pendent per alla!!!
http://maps.google.es/maps?q=altafulla&ie=UTF8&oe=utf-8&client=firefox-a&ll=41.107352,0.872083&spn=0.007324,0.013819&t=h&z=16

tu arregla la cale i a mi deixem los nòrdics
   ;)

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

jorest

Ei, a nosaltres tambe ens interesa, tenim la furgo semi-acabada. Per si no us enrecordeu de nosaltres vam venir uns quants dijous quan feia una mica mes de calor. Si,si, aquell que tothom deia quina furgo mes gran... doncs ja no es tan gran, esta tota plena de coses.

Dau i Fitxa

Cita de: jorest en Enero 08, 2009, 14:39:12 pm
Ei, a nosaltres tambe ens interesa, tenim la furgo semi-acabada. Per si no us enrecordeu de nosaltres vam venir uns quants dijous quan feia una mica mes de calor. Si,si, aquell que tothom deia quina furgo mes gran... doncs ja no es tan gran, esta tota plena de coses.

com no ens hem d'enrecordar de valtros?? que entre els furgoneteros hi han molts  .rasta pero amb una memoria alucinant!! ja tenim ganetes de veure com está quedant la mansió!!! un tonet parella!!

Ves

aixo aixo havere aquesta presiositat cuant la podrem veure.

firewheels

Cita de: jorest en Enero 08, 2009, 14:39:12 pm

Esque quan més espai es té, més s'omple  .meparto .palmas Jo també tinc ganes de veurela acabada  ;D

BOXER57

Bueno a tot aixo sandreta habiam quan ens dones informacio de la QKK, que estem impasiens.

monsidolenta

SANDRAT3

Cita de: BOXER57 en Enero 08, 2009, 15:47:41 pm
Bueno a tot aixo sandreta habiam quan ens dones informacio de la QKK, que estem impasiens.

parleu en la sister ;)

RAMOVIL

Crec que amb el fred que casca tots, tindreu que buscar lonas y mastils per tal de poder montar una carpeta agradable per resguardarnos del fred, pel transport no problem tornare a dur el miniremolc.
Gracies.
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

Espartano

Trikki,

volveras a cargar con la estufa de leña??????????

enga porfi, ya te haremos la pelota, vaaaaaaaa .palmas
no hace falta divertirse para beber

firewheels

Sentint-ho molt, no podrem vindre, tenim el cap de setmana complicat i poques peles  .llorando
Si us plau, borreume de la llista, gràcies i paseuvos-ho molt bé.