[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 18 Visitantes están viendo este tema.

manuelcastagnal

Cita de: coca en Diciembre 09, 2015, 10:55:22 am
Debe ser del 2000, entonces todavía me recitaban piropos las mujeres, por eso la puse para recordarme de aquello, ya hace un tiempo que no me acosan, incluso las niñas lloran al verme.
Saludos

saludos para los dos y si no nos vemos feliz navidad y prospero año nuevo
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

Ovitxu

Cita de: haizkolari en Diciembre 07, 2015, 16:45:52 pm
este ano o Apalpador, aparte dos brinquedos de madeira, vai traer lectura, ponho os títulos por se alguén busca ideas pra facer um agasalho, a nós fixonos ilusión mercalos, todo pai furjoneteiro que se prece debería mercalos   .meparto



k buenos esos libros infantiles .!!.. .palmas .palmas
-"Si luchas puedes perder ,si no luchas estás perdido"
                    Salvador Allende

pepedafonte

Boas a todos!
Unha pregunta: temos un novo compañeiro furgoneteiro por aquí que se acaba de pillar unha Transit velliña camperizada con teito. A ver si se presentaaaa!
O tema é que ten unha neveira trivalente Electrolux e non lle vai moi alá. A 12v non é capaz de facela funcionar.
Sabedes algún de vos un sitio ou alguén que controle ben destas neveiras onde poder ir con ela a mirar por aquí polas nosas terras?. Preferible prov. de Pontevedra, pero bueno, como si é en Foz.....
Grazas anticipadas!  : ;)

manuelcastagnal

Cita de: pepedafonte en Diciembre 13, 2015, 15:23:42 pm
Boas a todos!
Unha pregunta: temos un novo compañeiro furgoneteiro por aquí que se acaba de pillar unha Transit velliña camperizada con teito. A ver si se presentaaaa!
O tema é que ten unha neveira trivalente Electrolux e non lle vai moi alá. A 12v non é capaz de facela funcionar.
Sabedes algún de vos un sitio ou alguén que controle ben destas neveiras onde poder ir con ela a mirar por aquí polas nosas terras?. Preferible prov. de Pontevedra, pero bueno, como si é en Foz.....
Grazas anticipadas!  : ;)

en vigo esta o servicio oficial de electrolux, pero son caros(pra o que eu entendo) creo que tamen bos e arranxan calqueira cousa de calqueira furgo, non sei o rapido que son (si fosen moi rapidos non serian  caros porque o prezo e por hora)pero conhezo alguen que sabendo moverse ben nos sitios do sur de galicia e o norte de portugal as veces van ahi pra que lles arranxen alguna furgo.
eu so fun ali a mercar un piezoelectrico pra minha electrolux trivalente  ;) polo que o meu criterio de caros e porque preguntei o prezo de reparacion e era 40euros/hora.
si e un pouco manitas (ou ten ganas de intentalo) pode ir primeiro polo fio de reparar neveiras do foro que seguro que polo menos entre todos se sabe o que e exactamente e ata pode que o arranxe sin necesidade de terceiros
as trivalentes estas a 12 arrefrian moi pouco, igual simplemente e iso,
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

PutxoAskatu

Eu teño unha electrolux na caravana que a 230V enfría que mete medo, en cambio a 12V non enfría moito, digamos que se a nevera xa está fría axuda a manter un pouco a temperatura, pero encher a nevera e intentar enfríar as cousas téndoa a 12V é complicado. A gas tamén enfrían bastante ben.

pepedafonte

Moitas grazas compañeiros. Mandeille o enlace deste fío.  Xa nos está a seguir. A ver si solucionamos.

Enviado desde mi SM-J100H mediante Tapatalk


bicley

hola boas, son o da neveira electrolux, gracias pola axuda, estiven lendo algo no foro pero non me aclaro moito, o primeiro vai ser comprender cal e o funcionamento da neveira a gas; logo o que me deixa algo mosca e que ao poñela a 12 v. non se me encende a luz da tecla de 12v. , non  fai ningun ruido e tivena unhas 2 ou 3 horas "encendida" e non se me gastou nin un apice a bateria, polo que penso que non a din encendido, quero decir, que o problema non e que non enfrie, e mais ben que ou non encende ou non sei encendela.
bueno, aproveito para presentarme, fixeno fai un par de semanas no foro no apartado correspondente, antes de ter a furgo, coa que levo unha semaniña, a primeira que teño, unha transit do 91 preciosa, e agora o fago aqui, na terra.. pois eso saudos a todos, encantado de estar por aqui e gracias pepedafonte por mostrarme este sitio e botarme unha man con esto da neveira e demais..

haizkolari

Diciembre 14, 2015, 01:55:39 am #8647 Ultima modificación: Diciembre 14, 2015, 02:00:45 am por haizkolari
Cita de: bicley en Diciembre 14, 2015, 00:52:25 am
hola boas, son o da neveira electrolux, gracias pola axuda, estiven lendo algo no foro pero non me aclaro moito, o primeiro vai ser comprender cal e o funcionamento da neveira a gas; logo o que me deixa algo mosca e que ao poñela a 12 v. non se me encende a luz da tecla de 12v. , non  fai ningun ruido e tivena unhas 2 ou 3 horas "encendida" e non se me gastou nin un apice a bateria, polo que penso que non a din encendido, quero decir, que o problema non e que non enfrie, e mais ben que ou non encende ou non sei encendela.
bueno, aproveito para presentarme, fixeno fai un par de semanas no foro no apartado correspondente, antes de ter a furgo, coa que levo unha semaniña, a primeira que teño, unha transit do 91 preciosa, e agora o fago aqui, na terra.. pois eso saudos a todos, encantado de estar por aqui e gracias pepedafonte por mostrarme este sitio e botarme unha man con esto da neveira e demais..


ola bicley, as trivalentes son moi sinxelas, son un circuíto de hidróxeno e amoniaco que se quenta cunhas resistencias(12v ou 220v) ou mediante gas iso produce unha reacción química e produce frío  no estremo contrario do circuíto, .. en primeiro lugar probaría coa furgo arrancada xa que é habitual que leve un relé que a desconecta da batería para evitar descargala cando apagamos o motor, se segue sen funcionar hai que desmontar e comprobar que lle chegan 12v a resitencia que está pegada a cheminea(dentro do tubo cheo de lá de rocha) por exemplo conectándolle unha lámpada ou led de 12v, se encende hai que sacala, é fácil, está presa cun parafusiño, afrouxas e tiras da resitencia, a conectas directa a batería e se non quenta significa que está fundida, evidentemente  ;D eu teño unha resistencia por casa de 12v e 75w por se queres probar, estou por Vigo

tanto a 12v como a 220v se as resistencias son dos mesmos watios(normalmente son da mesma potencia) quentan igual e enfrían o mesmo, se hai diferencia é problema da batería, caída de tensión, mal contacto, cableado de sección insuficiente, a 12v aféctalle mais esas cousas que a 220v ..eu levo a miña na furgo sempre a 12v e enfría o mesmo que a 220v, mentres a batería esté OK claro
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

bicley

gracias Haizkolari, mandeite un privado

haizkolari

Cita de: bicley en Diciembre 14, 2015, 15:12:37 pm
gracias Haizkolari, mandeite un privado


ok a ver se quedamos e vemos esa furgo  ;)
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

coca


coca

Cita de: bicley en Diciembre 14, 2015, 00:52:25 am
hola boas, son o da neveira electrolux, gracias pola axuda, estiven lendo algo no foro pero non me aclaro moito, o primeiro vai ser comprender cal e o funcionamento da neveira a gas; logo o que me deixa algo mosca e que ao poñela a 12 v. non se me encende a luz da tecla de 12v. , non  fai ningun ruido e tivena unhas 2 ou 3 horas "encendida" e non se me gastou nin un apice a bateria, polo que penso que non a din encendido, quero decir, que o problema non e que non enfrie, e mais ben que ou non encende ou non sei encendela.
bueno, aproveito para presentarme, fixeno fai un par de semanas no foro no apartado correspondente, antes de ter a furgo, coa que levo unha semaniña, a primeira que teño, unha transit do 91 preciosa, e agora o fago aqui, na terra.. pois eso saudos a todos, encantado de estar por aqui e gracias pepedafonte por mostrarme este sitio e botarme unha man con esto da neveira e demais..

Hace un año regalé una que no hacia servir, tube otra igual durante 30 años, funcionan de maravilla, tienen que estar mas o menos niveladas, como te dice ezcolary, con la furgo circulando enfria bien, pero parado depende de la bateria solo mantiene.
Saludos

bicley

pois e boa noticia que te durara tanto tempo, para min venme estupenda de tamaño e que sexa trivalente e un puntazo, eu levo neste mundo unha semaniña e anteriormente non coñecia este tipo de neveras e sorprendeume moito o funcionamento a gas.

CIMA

Cita de: bicley en Diciembre 14, 2015, 00:52:25 am
hola boas, son o da neveira electrolux, gracias pola axuda, estiven lendo algo no foro pero non me aclaro moito, o primeiro vai ser comprender cal e o funcionamento da neveira a gas; logo o que me deixa algo mosca e que ao poñela a 12 v. non se me encende a luz da tecla de 12v. , non  fai ningun ruido e tivena unhas 2 ou 3 horas "encendida" e non se me gastou nin un apice a bateria, polo que penso que non a din encendido, quero decir, que o problema non e que non enfrie, e mais ben que ou non encende ou non sei encendela.
bueno, aproveito para presentarme, fixeno fai un par de semanas no foro no apartado correspondente, antes de ter a furgo, coa que levo unha semaniña, a primeira que teño, unha transit do 91 preciosa, e agora o fago aqui, na terra.. pois eso saudos a todos, encantado de estar por aqui e gracias pepedafonte por mostrarme este sitio e botarme unha man con esto da neveira e demais..

Hola bicley, si la nevera que dices está montada en origen (igual que en las T3) a 12 v solo funciona con el motor arrancado para evitar que se te descargue la batería, se supone (al menos el fabricante lo suponía así) que cuando estabas parado tirarías de gas o de 220 v, que además enfria mejor, los 12 v solo son para mantener el frío en marcha.
Saludos.

bicley

hola, eu intentei encendela co motor en marcha e nada, non fai ruido ningun nin se me encendeu o interruptor, o jueves quedei con Haizcolari que me brindou a sua axuda e xa vos comento o que lle vemos por si lle sirve a alguen por aqui, saudos e gracias polas respostas.