[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 21 Visitantes están viendo este tema.

barreiros170

Esta e unha hymer 660 Mercedes do 92 , pon q ten depósito de glp, eu tiña entendido q o glp era para motores motores de gasofa, ahora ainos diésel con motores híbridos modernos pero no 92 creo q non

haizkolari

Cita de: barreiros170 en Abril 28, 2014, 14:58:18 pm
Esta e unha hymer 660 Mercedes do 92 , pon q ten depósito de glp, eu tiña entendido q o glp era para motores motores de gasofa, ahora ainos diésel con motores híbridos modernos pero no 92 creo q non


xa, probablemente ese depósito é para a cocinha a neveira ou a calefacción, non para o motor  ???
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

gael160963

... pois eso: raroraroraroraro  ;D

Cita de: haizkolari en Abril 28, 2014, 18:25:44 pm
xa, probablemente ese depósito é para a cocinha a neveira ou a calefacción, non para o motor  ???


... mais ben

JakeOrth

Abril 30, 2014, 21:17:12 pm #7998 Ultima modificación: Mayo 01, 2014, 15:16:52 pm por JakeOrth
Un ano mais! Despois do éxito do ano pasado, este ano organizamos outra kedada de furgos aproveitando a gran festa que temos organizada, mediante a nosa asociación cultural, deportiva e ecolóxica. Estaremos dende a 1 da tarde deste sábado, con divertidas actividades durante toda a tarde, e concertos desenfreados durante a noite. Aparcamento reservado nunha finca de herba. E ven solcete!!!  ;D Os que teñades intención de vir, enviádeme un privado. Déixovos o cartel, contamos convosco!!!  .palmas




kandepalleiro

Iuhuuuu!!  .palmas
Eu non me perdo esa festa. Moi recomendable! O ano pasado coma sempre caralluda e con actividades dia e noite dende venres  :)

Aqui o programa que gravamos alí o ano pasado
http://www.youtube.com/watch?v=kODQSgWfxLY

Animádevos ;D

haizkolari

Cita de: JakeOrth en Abril 30, 2014, 21:17:12 pm
Un ano mais! Despois do éxito do ano pasado, este ano organizamos outra kedada de furgos aproveitando a gran festa que temos organizada, mediante a nosa asociación cultural, deportiva e ecolóxica. Déixovos o cartel. Estaremos dende a 1 da tarde deste sábado, con divertidas actividades durante toda a tarde, e concertos desenfreados durante a noite. Aparcamento reservado nunha finca de herba. E ven solcete!!!  ;D Os que teñades intención de vir, enviádeme un privado. Déixovos o cartel, contamos convosco!!!  .palmas




a ver se nos podemos achegar  .palmas ... ainda que o vexo difícil  :'(
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

Chedi

JakeOrth  .palmas .palmas gracias por la invitación, personalmente me queda un poco lejos para hacerme la escapa (el sábado hay que currar), pero espero que se anime la gente.

Pasarlo bien  ;) ;)

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

chovo

A nosotros nos coge de viaje y no podemos ir  :'( pero al que se anime seguro que lo tratan bien.
Pasarlo bien Jake  ;) y queremos  .fotografo
Saludos

mario neron

Festa 100% recomendable,si podo ainda me acerco a tomarlle unhas  .brinda

Chedi

Un blolgs bastante interesante
http://furgoteta.blogspot.com.es/

y dentro de el, un articulo bastante importante para nuestro colectivo  http://furgoteta.blogspot.com.es/2014/04/legislacion-nacional-sobre-autocaravanas.html

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

caamaño

Polo que entendo, ainda que teñamos o teito levantado, estamos aparvados, non?

caamaño


caamaño


Ares1487

Chedi,  un articulo de 10  .palmas pues explica muy bien la diferencia entre aparcados y acampados.

Caamaño, la instruccion se basa en que para que pueda considerarse un vehiculo aparcado no puede variar el perimetro de este y como los techos suelen abrir hacia arriba aunque aumenta el volumen no varia el perimetro. Eso si, vete tu a explicarle esto a alguno y que lo comprenda o que lo quiera entender  .hacha

Un saludo.
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.

Chedi

Cita de: Ares1487 en Mayo 08, 2014, 19:56:32 pm
Eso si, vete tu a explicarle esto a alguno y que lo comprenda o que lo quiera entender  .hacha

Un saludo.


Jajaja...eso mismo pienso yo..."a ver explíqueme usted...." .factura .latigo .confuso1

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles