[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 6 Visitantes están viendo este tema.

JOSEDUCATO

ok,quan la tinguis al 100% avisa i allà ens veïem,el tema cava ja portarem una ampolleta fresqueta a la nevera!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Cita de: josevivaro en Junio 25, 2012, 23:12:41 pm
ok,quan la tinguis al 100% avisa i allà ens veïem,el tema cava ja portarem una ampolleta fresqueta a la nevera!!




OK!!!!

sabato T3

Yeps!!
Un que s'apunta. Estaré al tanto i per poc que pugui vinc. Fa tres setmanes vaig sanejar d'oxid i pintar-me la furgo (amb un colega). Està que dona gust!!!

Salut i forç al cava!!

Floguer

[img]Hola todos lo primero perdonar la intromisión y perdonar porque esto no tiene nada que ver con el tema del foro. Pero soy una furgo adicta de La Rioja y en el mes de febrero se nos perdió una perra en MOJA, por el momento no la hemos encontrado. Tenemos avisados a todas las protes y mucho vetes, Pero la esperanza es lo ultimo que voy a perder. Además en la zona es muy fácil que un animal pueda vivir un animal que sabe como hacerlo y os aseguro que Eli sabe como. Bueno os dejo unos carteles por si me podríais ayudar.
Muchas gracias y suerte con las kdds y que disfrutéis del veranito.
mi email es m.teresa.rodriguez@hotmail.com. No se como poner las fotos de Eli. En cuanto lo descubra las cuelgo. de todas formas por email os mando el cartel. Gracias de nuevo.

Araok

Cita de: tnttgn en Junio 25, 2012, 22:59:22 pmtambñe m'agrasdaria que poguessin vindre els nouvinguts carabollo y carlitosville que encara no coneixo.


Bones!!!

Quan tingueu el dia clar ho comenteu... que si puc m'hi passo, tot i que ja ens haurem vist a la Furgofesta! Ja buscaré la teva furgo... tu només cal que busquis un Touareg...  ;) ;) ;) ;)

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

Junio 26, 2012, 21:31:32 pm #725 Ultima modificación: Junio 27, 2012, 09:59:08 am por tnttgn
ok ja ens buscarem....... no et tallis, presentat i saluda si no et veig jo abans eh?


Espero que el dijous aquest ja la tingui. Aleshores a partir de la setmana seguent ja trobarem un dia.



Aqui us deixo un avanç del que veureu.








SAlut!!!

kapikua

Hala que peaso de look!! A ver si antes del finde ya podemos verla. Un saludo a todos, que hacía tiempo que no me pasaba por aquí.

tnttgn

Cita de: kapikua en Junio 27, 2012, 10:46:33 am
Hala que peaso de look!! A ver si antes del finde ya podemos verla. Un saludo a todos, que hacía tiempo que no me pasaba por aquí.



hola german. Nos vemos pronto!!!

TANQUE T3

Molt bones!
Xavi quan tinguis la furgo perfecta posem un dia i ens veiem, que ja tinc ganes de veure la furgo
I de pas veig la rejilla del german a veure com a quedat pintadeta i la furgo del sabato t3!
Ens veiem

tnttgn



Cita de: TANQUE T3 en Junio 28, 2012, 12:35:15 pm
Molt bones!
Xavi quan tinguis la furgo perfecta posem un dia i ens veiem, que ja tinc ganes de veure la furgo
I de pas veig la rejilla del german a veure com a quedat pintadeta i la furgo del sabato t3!
Ens veiem



Ok . no et preocupis..... si pel que sigui no pots venir ja miraría de pasarme per casa teva o de trobarnos al mati.. ;)

Esta previst  per divendres.... passat el cap de setmana, (anem a la FF) ja ens veiem....


Salut a tots!!!

tnttgn

Bueno..... pues a ello..... que tal us va veure'ns el dijous aquest que be?


la idea es quedar aqui.


http://goo.gl/maps/3EhR

jo igual estaré desde el mati a la platja, per si algú si vol afegir. La idea es quedar a la tarda. Sobre les 6 o 7 de la tarda.


Que us sembla?



sabato T3


JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

kapikua


MARRU

El meu problema es l'ora que per lo menys no podré se-ri fins a las 8.30  .malabares
Quan surt el Sol......