[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 9 Visitantes están viendo este tema.

Inuk

Ára ho tinc complicat per quedar entre setmana, m'ha sortit una feïna a Barna i estic arribant a casa entre 2/4 i les 9 del vespre.

A veure si per quan acabi el curs escolar organitzem una sortida de cap de setmana, i així si que podré venir. :)

Araok

Cita de: Inuk en Mayo 10, 2012, 22:28:32 pm
Ára ho tinc complicat per quedar entre setmana, m'ha sortit una feïna a Barna i estic arribant a casa entre 2/4 i les 9 del vespre.

A veure si per quan acabi el curs escolar organitzem una sortida de cap de setmana, i així si que podré venir. :)


Estaria molt bé un cap de setmana a la natura... ho anem comentant, a veure si ens podem veure un dia per la zona!  ;)
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

JOSEDUCATO

Venga va, hoy es domigo y aviso con tiempo.
¿nos vemos el jueves a partir de las 18h en el sitio de siempre?   unas olivillas,unas cervecitas,los ganchitos y las patatas.... ah! y los kikos del Inuk  ;D

¿hace o que?
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Inuk

Cita de: josevivaro en Mayo 13, 2012, 21:10:16 pm
.... ah! y los kikos del Inuk  ;D



Los kikos como no los mande por mensajero... :'(

Cita de: Inuk en Mayo 10, 2012, 22:28:32 pm
Ára ho tinc complicat per quedar entre setmana, m'ha sortit una feïna a Barna i estic arribant a casa entre 2/4 i les 9 del vespre.


Salut

JOSEDUCATO

si es per aquest motiu ja m'agrada.  ;)
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

RAMOVIL

   Recordar la cita con el rio Ter .meahogo,
                                 Fiesta  .matasuegras .yupiii
                                          Musica  .guitarra .bateria
                                              Comida    .cubiertos .cocinando
                                                   Concursos y catas de cervezas .borrachos .brinda
                                                        Y muchas muchas furgos .vw_t1-2 .vwt3
                                                           Todo esto 29,30 de Junio y 1, de Julio .malabares



Enlace en el foro:                    http://www.furgovw.org/index.php?topic=236865.255
Enlace inscripciones :              http://furgofesta.blogspot.com/
Ubicación :                              http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&msa=0&msid=116014676958563366763.0004435e1cce55d54e43f&om=1&t=h&ll=41.963064,2.298546&spn=0.08935,0.145912&z=12&source=embed

Carabollo

Hooola família!!

Fa molt que no respirem ja que la feina......en fi!! Només em conecto per dir hola a tothom i que.... i que.... vaja que ja tinc ganes de reconnectar-me!!

JOSEDUCATO

Buenasss!!!  a ver,a ver cuando quedamos.
Por cierto Carabollo, tu estabas por el pantano no? el fuego que, os ha tocado? espero que no.
Nosotros saliamos al incendio del pantano cuando nos avisaron de un fuego en casa,en olivella asi que dimos media vuelta y a correr!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Carabollo

Cita de: josevivaro en Junio 13, 2012, 19:45:28 pm
Buenasss!!!  a ver,a ver cuando quedamos.
Por cierto Carabollo, tu estabas por el pantano no? el fuego que, os ha tocado? espero que no.
Nosotros saliamos al incendio del pantano cuando nos avisaron de un fuego en casa,en olivella asi que dimos media vuelta y a correr!!


Calla, calla...estava fent classe a Vilanova i una alumna ens diu que sent pudor a cremat....a partir d'aquell moment va ser una bogeria!! Vaig veure la columna i vaig sortir corrent cap a casa pel que pogués passar....carretera tallada i cap a Cubelles, cunit...Bellvei...i a l'arribar a casa em trobo el pantano(mai més ben dit) infestat de mossos, bombers i adf (sort d'ells que ens van anar informant .palmas)
Al final, però, la part xunga del tema va anar a petar a canyelles, oi??
A vosaltres com us ha afectat??

tnttgn

Junio 13, 2012, 20:18:11 pm #714 Ultima modificación: Junio 15, 2012, 09:12:04 am por tnttgn
Hola a tots!!


Me'n alegro de que no us hagi passat res. Desde la platja de Cunit es veia la fumera i a casa al vespre feia tot molta olor a socarrim...


Estic sense furgo, quan la tingui si voleu quedem, i si voleu fem-ho amb una miqueta més de temps per poder afegir-nos uns cuants.

Salut!!!

Araok

Cita de: Carabollo en Junio 13, 2012, 20:11:50 pm
Calla, calla...estava fent classe a Vilanova i una alumna ens diu que sent pudor a cremat....a partir d'aquell moment va ser una bogeria!! Vaig veure la columna i vaig sortir corrent cap a casa pel que pogués passar....carretera tallada i cap a Cubelles, cunit...Bellvei...i a l'arribar a casa em trobo el pantano(mai més ben dit) infestat de mossos, bombers i adf (sort d'ells que ens van anar informant .palmas)
Al final, però, la part xunga del tema va anar a petar a canyelles, oi??
A vosaltres com us ha afectat??


Bones!!!

Avui he passat amb el cotxe des de l'Arboç fins a Vilanova, i pel que es pot veure és una autèntica desgràcia... no m'imagino pas com deu estar per dins cap a la Casa Alta, Mas de l'Artis, Pla de les Palmeres, etc.... el dia de l'incendi veia les flames des del balcó de casa... serà qüestió d'apropar-s'hi un dia per veure-ho més d'aprop!!

Per cert carabollo, he vist la teva LT ben aparcadeta a la corba... quan he passat m'he recordat d'haver-la vist pel foro!!  ;) ;) ;)

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

que paradet esta el tema.....


ja veig que no quedarem.......



Bona verbena a tothom!!!!!

lokumutora

Hola que tal?

Bueno,espero que xavi tenga ese peasso de motor Runruneando y montemos una quedada para poder oir como ruge  ;D ;D .

A ver si podemos probar los kikos de inuk  .baba y nos tomamos unas  .brinda  nos vemos las caras y las furgos o lo que sea.

Salut.

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Hola joses!!! ;D


Ya podeis ver que la cosa esta muy muy paradita. En un principio a final de semana ya la tendré. la semana siguiente me comentó tanque y capicua de quedar para verla y vernos. en un principio tenia pensado ir a un terreno que hay entre ibersol y cubellas al lado del club maritimo.

Traeré cava y por ausencia de Inuk, que me dijo que estaba liado por las tardes también traeré Kikos para no variar lo que comemos cuando quedamos. Supongo que entre semana, miercoles o jueves.


Avisar si podeis venir o a ver quien se apunta. Si no esta semana la siguient, lo interesante seria poder venir mas gente pero ni el marru ni el inuk dicen nada.


tambñe m'agrasdaria que poguessin vindre els nouvinguts carabollo y carlitosville que encara no coneixo.


Ja aviso a veure si podeu venir, cuan mes siguem menynrems cava tindrem a repartir pero mes riurem!!!