BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 15 Visitantes están viendo este tema.

MultiPowerVan

Cita de: danikraft en Febrero 19, 2008, 08:44:45 am
yo me apunto quien pone la cestita delante de la bici pa llevarme Dan o Ferran?  .adios

ok danielo pillaremos un remolque de esos tan guapos q se ven por ahi...... descapotables y todo jajajaja estaria bueno!! .meparto


Ya queda menos.........

VWoladores

Cita de: cresteo en Febrero 18, 2008, 19:30:56 pm
al club ese li podeu afegir la D de Dan també, a veure qui l'enganxa baixan al xaval...
Albeeert! on son els del teu club que no s'apunten a Montgat???????



No volia marginar a ningú... però la D no sabia on fotre-la... amb carinyu Dan... .loco1

Com tenim el dijous???

Vwol!

AFRAGO

Cita de: MultiPowerVan en Febrero 19, 2008, 11:04:47 am
a vere si t'apuntes algun dia!!  amb carinyu eh...... .meparto


de moment s´han d´apurar els esquis a la muntanya, que tal com estan les coses.... la neu s´acaba!,
ja tindrem temps més endavant per les 2 rodes i les cordes...

Vall de Sant Martí, passat Barruera.
Pic de Castell de Rus (2783m)

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto



Murflays

eeei afrago vaig veure la teva furgo pujant a Boi, pero a pistes no, i fora d'elles tampoc, kin dia tu!!!  .ereselmejor

Txetxo

Estos BSVs se lo montan increible!!! unos con la bici, otros con los esquies, etc... Seguid así, que el día que pueda comprarme una rodilla bionica me apunto.

Afrago, nosotros tambien nos vimos por el Bruc, erais vosotros, oi?

AFRAGO

Cita de: Murflays en Febrero 19, 2008, 11:40:02 am
eeei afrago vaig veure la teva furgo pujant a Boi, pero a pistes no, i fora d'elles tampoc, kin dia tu!!!  .ereselmejor


no vaig anar a pistes, vaig anar a fer esqui de muntanya (=forfait gratis), perdó, que ara li han canviat el nom i li diuen free-ride off piste o no se quines paraulotes... Anava amb més penya i ja ens vàrem liar i no us vaig trucar ni a tu ni a en Cesco... Ens veiem a Montgat!

Murflays

mola el freeride ehhh, es el millor de la neu, ni baranes ni res, polvo por la vena  ;D

AFRAGO

Cita de: Murflays en Febrero 19, 2008, 12:55:34 pm
mola el freeride ehhh, es el millor de la neu, ni baranes ni res, polvo por la vena  ;D


mola, mola molt, però prefereixo anomenarlo esqui de muntanya, esqui-alpinisme.... no freeride.
Neu pols, molta i super seca, però a cotes baixes sense base.... tinc les soles dels esquis per reparar... snif, snif

VWoladores

Febrero 19, 2008, 13:09:15 pm #2483 Ultima modificación: Febrero 19, 2008, 13:12:17 pm por VWoladores
Aviam, freakies, jo crec que us hauríeu de deixar de tonteries i mirar el nou esport que s'està fraguant aquests últims anys...

Combo de parapent i esquí-free-ride... dubto que hi hagi més llibertat que això...

Li diuen Speedflying... i us en deixo una mostra aquí... la web d'uns col·legues...

www.sompasdingu.com cliqueu al vídeo del youtube...

No té desperdici...

Jo espero poder-m'hi iniciar sinó aquest any, el que ve...

Alepues!

Vwol!

AFRAGO

Cesco, compare que estas en els cels.... gracies per la teva aportació.
De totes maneres, com deia l´avi, a veure si de 2 coses bones en farem una de dolenta,
aigua+vi=kk, esqui+parapent=massa pes a l´esquena!.
Molt interessant el link
PD: l´important és gaudir de la muntanya i la natura, el de menys es com ho anomenem i quin material fem servir!
Salut!

Murflays

ho vaig veure al tempsdeneu, ha de ser la puta bomba, el problema es a on ho fas? a les estacions esta prohibit sobrevolar per sobre de les pistes, i anar forapistes a fer aixo ojo ehh, has de ser molt pro, apart, ke jo no eskio  .meparto

VWoladores

Febrero 19, 2008, 13:28:57 pm #2486 Ultima modificación: Febrero 19, 2008, 13:32:33 pm por VWoladores
Cita de: Murflays en Febrero 19, 2008, 13:15:12 pm
ho vaig veure al tempsdeneu, ha de ser la puta bomba, el problema es a on ho fas? a les estacions esta prohibit sobrevolar per sobre de les pistes, i anar forapistes a fer aixo ojo ehh, has de ser molt pro, apart, ke jo no eskio  .meparto


Afrago, els parapents que es fan servir per això són ridículs, no arriben a pesar 3-4kg tot el conjunt... és com pujar la motxilla amb l'entrepà de jamó i quès...! jejeje...

En murfly té raó en una cosa, has de ser així com una mica Pro, però he comentat el tema perquè he vist les fotos que has penjat i la resposta a la pregunta del Murfly queda aclarida, a la foto on sortiu baixant, es pot fer. No es pot fer a pistes, a la gran majoria d'elles, si, però és que això està fet per fora pistes, seria un suicidi anar esquivant esquiadors "pisteros..."

I cada cop hi ha més pistes que et deixen pujar amb els telecadires i baixar per on els esquiadors standar no poden... pensa que amb això, arribes al barranquillo, i a volar!!! bufff... em puja l'adrenalina sola... si veieu el vídeo, flipareu, surten de no sé on per aterrar a Chamonix... en un prat verd amb els esquís encara posats...

I Murflays, jo tampoc sóc palillero, però per això només cal saber lliscar... i dominar el parapent, que amb aquests tamanys entre 10 i 14m2 corren com uns dimonis i tenen unes reaccions de gir molt, molt brusques...

Ale...

Vwol!

EDITO:

Cita de: AFRAGONETA en Febrero 19, 2008, 13:14:28 pm

PD: l´important és gaudir de la muntanya i la natura, el de menys es com ho anomenem i quin material fem servir!
Salut!


gran veritat!!!!!!!!! .ereselmejor

Murflays

pues hem de combinar parapent amb snow, pot ser el futur jejejee

FURGOCOMA

SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


bea

Cita de: Murflays en Febrero 19, 2008, 13:40:32 pm
pues hem de combinar parapent amb snow, pot ser el futur jejejee


Aixo es diu snowkite,
Em sembla que es fa bastant per Targassone al Capcir, on hi ha força vent...

Per cert, heu vist les coses super besties de convinació d'esports, en un concurs que va sortir ahir a la tele?
Quina pasada!!!

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com