BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 20 Visitantes están viendo este tema.

dofyks

Siiii, perfecte!!! A mi tmb m va fer molta ilu rebre sms de la Bea pel face i no faltarem!!!
Heu quedat en alguna hora o lloc???

Txetxo

Molt bones!!!
Jo no asseguro res, però a la mínima que poguem estar allà, hi assistirem tots tres.

firewheels

Hola gent!!!! El dia 17 m'es impossible venir, si quedeu un diumenge a Montjuich com diu la Mo, ens veiem allà ok?

Una abraçada molt gran a tots!!!!!!!!!

dofyks

Eo!!! Sabem alguna cosa d´horaris???? .sombrero

jordiwagen


albertat139

espero no ser pesado... este finde esta la kkd en el circuito de catalunya en el que nos dejan estar todo el fin de semana , con agua, luz, baños, duchas, un box para pasar las frias tardes/noches etc....

en la que podremos entrar el en circuito a dar 2 vueltas por 20 euros destinados a la maraton de tv3.

saludos

bea


"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

bea

Cita de: alacabezadel75 en Diciembre 02, 2011, 12:35:42 pm
buenos dias desde el curro, Bea m'ha fet molta il·lusió rebre el teu mail, nosaltres no hi serem, el motiu la Eva ja no pot ni caminar de la panxa que té, a finals de gener rindrem una nena, jejeje, ja veieu
a la crisi valor


Moltes felicitats,... no sé si venen amb un pá sota el braç però el que segur que fan és fer sonriure a tothom!!!

Si s'em va acudir que amb una petita ajuda alguns treurien el nas per aquí.

CitarEo!!! Sabem alguna cosa d´horaris???? .sombrero


Nosaltres pensavem arribar el divendres super tart, o dissabte al matí. Però de moment "la Furgui" al taller, ja anirem informant.

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

skolani

Bones a tots!!!
Per si algu l'interesa i es motiva a fer algo per la marato de tv3:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=233405.0

MO

dons nosaltres no sabem a quina hora arrivarem............. hens agafa una mica lluny.........!!!!!!!!
be  guapos naltros estarem al lloro i lo millor que el primer que arrivi ens faci un truc diria que tots teniu el meu telefon pero si algu li falta que es manifesti!!!!!!!

bea ! quin rollo lo de la furgui, esperem que el divendres estigui llesta!



.palmas .palmas .palmas .panico .panico .panico .panico .panico .meparto .meparto .meparto .meparto .loco2 .loco2 .loco2
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


eudaldJ5

Ostres gent!!!  que de puta mare aquests dinar!!! Tot i que mireu quin dia m'hen entero!!!  estic molt desconectat del foro, i de la vida social en general. M'envien sovint a treballar a Madrid, i com ja sabeu que soc un pallaso acabat, i he estat dos setmanes per el Senegal, aquest cop la Lena també m'hi ha acompanyat. Total que un penjat com jo que s'entera tard, ja te compromisos per tot el cap de setmana. Total que espero que ho passeu molt be!!

Salut i força!!!

dofyks


xolo

hola a tots i todas ens veiem dissabte als que vingueu
ay quines ganas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


salut i força     .palmas .panico .lengua2 :-*



Uploaded with ImageShack.us

Perla Negra

Nosaltres arribarem a l'hora a de dinar. La Mar té un partit de bàsquet al matí.    8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

xolo

doncs cuan arribeu ja et prepararem un  yzaguirre
fins dissabte .bebe2 .bebe2

salut i força



Uploaded with ImageShack.us