BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 15 Visitantes están viendo este tema.

Perla Negra


QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

danikraft

Jolines,,,, la de gente que habéis aquí!!!!!! Como estáis???

danikraft

Igual me paso a veros para que conozcáis a Gala!

VWoladores


xolo

eso eso haber si nos vemos unos cuantos,y lo de la comida pues lo
mejor sera de TRAJE

salut .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas



Uploaded with ImageShack.us

MO

va dons data fixada i reservada!!!!!!!!!
dia 17 dinar de germanor!
per nosaltres perfecte de fer-lo al morell, pero si voleu quedar mes aprop de barna per si s'apunta algu de mes lluny com en pau..... com volgueu! de moment la data segura!

.palmas .palmas .palmas .panico .panico .panico .loco2 .malabares .baba :-* :-* :roll: 8)

P.D. no sabeu la gracia que hem fa que s'hagi acavat la xufla de nomes 4  .lengua2 .lengua2 .lengua2 .lengua2 .lengua2
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


T-Beo

Ahir em vaig trovar a JORDIVAGEN pel carrer....
Estem molt engrescats amb la trovada,  SSSIIIII!!! .palmas .palmas
No por mucho amanecer me levanto más temprano

FURGOCOMA

Per nosaltres OK el dia 17 al morell, baixarem i pujarem amb el cotxe!!! A veure si podem ser forces que farà gràcia veurens tots junts!!


Una abraçada!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


duee

No sabeu pas la ilusió que m'ha fet veure respostes en aquest post un altre cop ... el que hem viscut dons si ...e l 17 una mica complicat pero el motiu s'ho mereix el 17 jalo al morell !!!!


duee

a més amb la gent de sempre ... aixo es un gustasso !!!

ens posem al dia ??


Murflays

Las viejas glorias nunca mueren  ;D

No us imagineu l'alegria ke m'ha entrat al rebre el missatje de la bea al facebook, aixi ke ens veiem el 17 si o si  .palmas

alacabezadel75

buenos dias desde el curro, Bea m'ha fet molta il·lusió rebre el teu mail, nosaltres no hi serem, el motiu la Eva ja no pot ni caminar de la panxa que té, a finals de gener rindrem una nena, jejeje, ja veieu
a la crisi valor

petons per a tots

Xolo, Jordiwagen vaig deixar al bmw per un Ktm ostia com canvia la cosa ara si faig endurades jejeje
y per quant vull fer carretera rodes de supermotard!!!!

MO

Cita de: duee en Diciembre 02, 2011, 10:24:34 am
No sabeu pas la ilusió que m'ha fet veure respostes en aquest post un altre cop ... el que hem viscut dons si ...e l 17 una mica complicat pero el motiu s'ho mereix el 17 jalo al morell !!!!


Cita de: MAK en Diciembre 02, 2011, 11:11:26 am
.palmas .palmas
OE Oe Oe

Cita de: FURGOCOMA en Noviembre 29, 2011, 19:49:19 pm
Per nosaltres OK el dia 17 al morell, baixarem i pujarem amb el cotxe!!! A veure si podem ser forces que farà gràcia veurens tots junts!!


Una abraçada!
Cita de: Murflays en Diciembre 02, 2011, 12:11:36 pm
Las viejas glorias nunca mueren  ;D

No us imagineu l'alegria ke m'ha entrat al rebre el missatje de la bea al facebook, aixi ke ens veiem el 17 si o si  .palmas

ostres si sera una trobada en tota regla!!!!!!!!!!!
quina ilu llegirvos!


Cita de: Cobreti en Noviembre 23, 2011, 14:22:45 pm
Ups!  :P La wiwi m'acaba de dir que el 17 no ens va bé... que tal dissabte 10?? Cau enmig de l'aqüeducte de festivitats però potser ens podriem veure... tot i que si ja teniu clar el 17, feu el 17. De totes formes, ja trobaríem algun altre dia  .brinda
Salute!


angel felicitats ! una llastima que no pogueu venir, pero  la proxima la fem un diumenge a montjuic i aixi en podriem veure tambe amb en didac i la wiwi!!!!!!!

.palmas .palmas .palmas .palmas
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


FURGOCOMA

joder quina emociò!!! que guai el 17 dinar a mordor i de traje!!!!! ens la veiem!!!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com