BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 7 Visitantes están viendo este tema.

bea

wuauuuh!!!  Ja estem a la Pàgina 501!!! Yehaaa!!
¡¡Siempre oportuno Brandy 501!!

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

jordiwagen

Cita de: VWoladores en Noviembre 09, 2011, 16:14:46 pm
Kedada ya doncs, jo estic sense furgo, per això em vaig desconnectar una mica del mundillo, però ara el meu megacotxe li ha crescut una maggiolina al sostre, i vamos, como que me siento vivo otra vez...;-) té nevera i segona bateria, o sea que lo básico, la comida y el sexo, estan solventaos... y dormir, claro...

La furgo amb la crissssssis haurà d'esperar, però todo se andará...

Salutacions a tots, se us troba a faltar una burrada, no faig una llista saludant perquè no em vull deixar a ningú, però vamos un comentari sí que el faré... JORDIWAGEN TIU!!! que has regat la california i ha crescut?!?!!?

Apa doncs, lo dich, entraré més sovint...;-)

Ramon, merci pel comentari ;-)

Vwoooool!


jeje regat no pero amb friccio i carinyu tot creix!

A veure si et deixes veure tiu!
que ja fa massa temps!
una abraçada!

AFRAGO

Hola nen-@'s toca veuren's, tots hem canviat, alguns de tamany, altres de nombre d'ocupants.... :)
Avui m'he trobat al vwolador!

VWoladores

Ja veus, quin susto...

"Treballem" a escassos 10 minuts a pota (treballem entre cometes perquè més aviat anem a la feina, un cop allà, a veure com passen les hores...) i ens hem de veure perquè The North Face munta audiovisuals d'alta muntanya al Palau de la Música...

No ens va tocar res al sorteig nen...;-(

Sempre podem intentar fer un dijous, rotllo romàntics amb els temps passats... a mi m'és igual si a Montjuïch o al Morell...;-)

Vingueee...

Vwol!


VANdido

aixo torna a rutllar...yujuuuuuu!!!!! .loco1 .loco1
Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

MO

dons comencem a buscar un duimenge per quedar..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


Perla Negra

Cita de: VWoladores en Noviembre 09, 2011, 16:14:46 pm
Kedada ya doncs, jo estic sense furgo, per això em vaig desconnectar una mica del mundillo, però ara el meu megacotxe li ha crescut una maggiolina al sostre, i vamos, como que me siento vivo otra vez...;-) té nevera i segona bateria, o sea que lo básico, la comida y el sexo, estan solventaos... y dormir, claro...

La furgo amb la crissssssis haurà d'esperar, però todo se andará...

Salutacions a tots, se us troba a faltar una burrada, no faig una llista saludant perquè no em vull deixar a ningú, però vamos un comentari sí que el faré... JORDIWAGEN TIU!!! que has regat la california i ha crescut?!?!!?

Apa doncs, lo dich, entraré més sovint...;-)

Ramon, merci pel comentari ;-)

Vwoooool!




QUE TAL GUAPU...Quina il.lucio llegirte (obiament a la resta tambe) amb una Magiolina fas miracles, te lo dice un experto en montages camper....Quan em dit que ens veiem..... 8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

bribriblibli

Cita de: VANdido en Octubre 29, 2011, 11:50:25 am
Es que ya lo pone en el youtube que peli es :P. No tenia ni idea que esta chulada de cancion estaba incluida en ninguna vanda sonora. La peli ni me suena, estoy descargandomela ...piratas al poderrrrr .meparto .meparto

Je je... Pues es verdad  :P. En cualquier caso, ya me dirás que te parece cuando la veas.
Salut!
Aryutolquintumi?


VWoladores

Noviembre 14, 2011, 10:27:28 am #7508 Ultima modificación: Noviembre 14, 2011, 17:01:42 pm por VWoladores
Cita de: Perla Negra en Noviembre 11, 2011, 17:56:02 pm


QUE TAL GUAPU...Quina il.lucio llegirte (obiament a la resta tambe) amb una Magiolina fas miracles, te lo dice un experto en montages camper....Quan em dit que ens veiem..... 8)


Macus!!! com va tot?!

Amb una maggiolina es dorm de conya, i en temes més furgonetils si t'espaviles i muntes la nevera i la segona bateria dins el Suzuki quasi et pots sentir furgonetero..;-)))

Això sí, li falta una mica d'habitabilitat interior, però no es pot tenir tot en aquesta vida... i si ets un cul inquiet com jo, omples el maleter massa ràpid...

Mmmm... jo per quedar en cap de setmana ho tinc fotut fins passat el megapont de desembre... a no ser que quedem diumenge 20N, obrim una ampolla de cava per celebrar la mort del cabró, i fem una costellada-calçotada o similar...;-) o un cafè, qualsevol excusa és vàlida...

Vinguen!




jordiwagen

Cita de: VWoladores en Noviembre 14, 2011, 10:27:28 am
Macus!!! com va tot?!

Amb una maggiolina es dorm de conya, i en temes més furgonetils si t'espaviles i muntes la nevera i la segona bateria dins el Suzuki quasi et pots sentir furgonetero..;-)))

Això sí, li falta una mica d'habitabilitat interior, però no es pot tenir tot en aquesta vida... i si ets un cul inquiet com jo, omples el maleter massa ràpid...

Mmmm... jo per quedar en cap de setmana ho tinc fotut fins passat el megapont de desembre... a no ser que quedem diumenge 20N, obrim una ampolla de cava per celebrar la mort del cabró, i fem una costellada-calçotada o similar...;-) o un cafè, quansevol excusa és vàlida...

Vinguen!

Jo m'apunto a celebrar la mort del cabró... .ereselmejor

Perla Negra

Ara que a Cabrón muerto Cabrón puesto...A que no adivineu qui te mes probabilitats de gobernar...?
Pero no patiu no hay mal que dure cien años... ni culo que lo aguante...maxim 4 anyets.

Per fer passar les penes busquem un dia ni que sigui per veure volar algun il.luminat a Ager... 8)


QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

MO

Cita de: VWoladores en Noviembre 14, 2011, 10:27:28 am

Mmmm... jo per quedar en cap de setmana ho tinc fotut fins passat el megapont de desembre... a no ser que quedem diumenge 20N, obrim una ampolla de cava per celebrar la mort del cabró, i fem una costellada-calçotada o similar...;-) o un cafè, qualsevol excusa és vàlida...



dons no es mala idea una copeta(sense alcohol) que si no en Martí despres diu tonteries...jejeje
cuan volgueu!  o sino el cap de setmana del 17 de desembre rollo dinar  d'empresa...... jejejeej va comencem a posar data que si no ens refredem i pasa el que pasa!

petonets!

o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


MO

o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


bea

Cita de: MO en Noviembre 14, 2011, 23:58:57 pm
dons no es mala idea una copeta(sense alcohol) que si no en Martí despres diu tonteries...jejeje
cuan volgueu!  o sino el cap de setmana del 17 de desembre rollo dinar  d'empresa...... jejejeej va comencem a posar data que si no ens refredem i pasa el que pasa!

petonets!


per nosaltres millor el cap de setmana del 17, que el dia 20 tenim festa infantil. ...es podria fer alguna cosa allá al Morell. Es pot utilitzar encara aquell espai?
petonassos

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com

Cobreti

Osti!! feia temps que no passava per aquí i ja veus, quina gràcia... com diu en Ratzinguer: hi ha vida després de la mort   .inocente

Tenim moltes ganes de veure-us a tots i sobretot que conegueu la petita Arlet. La nostra furgo continua sent blanca, però no és una T4, és una mica més gran. De fet és mes gran que casa nostra....  .panico

Estarem al tanto de les dates!!!

:-*
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)