BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 18 Visitantes están viendo este tema.

cresteo

Cita de: Murflays en Diciembre 11, 2008, 10:44:28 am
ieeeeeeeeeeeeeeeeep penyaaaaaaaaaaaaaaaa ke ja soc monitor de snowboard  .macarra


buenu ja sabeu ke quan els vostres fills vulguin aprendre a fer snowboard ja sabeu a ki heu d'acudir no?  ;D

Felicitats Murfly. monitor ,casi ná.... cuan fem una kdd per que ens facis un cursillo??? .confuso2 .baba

scooby

Murflays   .malabares FELICIDADESSSSSSSSS monitor ehh eso suena muy bien .palmas .palmas
un saludete
SOCIO nº9

Murflays

quan vulgueu Ferran, però ja saps ke jo les muntanyes les baixo, de moment no les pujo, pero nomes de moment, ke m'estic aficionant molt al freeride i hem vull pillar unes raketes jejee

firewheels


alacabezadel75

Cita de: Murflays en Diciembre 11, 2008, 10:44:28 am
ieeeeeeeeeeeeeeeeep penyaaaaaaaaaaaaaaaa ke ja soc monitor de snowboard  .macarra .macarra .macarra


buenu ja sabeu ke quan els vostres fills vulguin aprendre a fer snowboard ja sabeu a ki heu d'acudir no? 


a mi me haras precio de niño, no?  .meparto

ENHORABONA

AFRAGO

Cita de: Murflays en Diciembre 11, 2008, 14:26:03 pm
quan vulgueu Ferran, però ja saps ke jo les muntanyes les baixo, de moment no les pujo, pero nomes de moment, ke m'estic aficionant molt al freeride i hem vull pillar unes raketes jejee


Moltes felicitats Alex!!!!!!!!!!!
per quan vulguis pujar i fer freeride: no et compris unes raquetes, nomès t´has de comprar una fixació tipus diamir explore (amb posibilitat de talonera lliure) i unes pells de foca.
Salut

la dakystarpilpil

zorionak fiera  .ereselmejor yo estoy con cresteo ahora nos tienes que adelantar unas nociones basicas para los novatos,,para cuando una escapada a la nieve.  .palmas por cierto menuda junta mas cañera ,ya me mola por lo menos volls y buen vino no va a faltar . brinda

ETXABUIRO

Cita de: danikraft en Diciembre 11, 2008, 11:10:44 am
QUEDAN
27
DÍAS




          para keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????????????

soci Quaranta-nou (XLIX) etxabuiro

cresteo

Cita de: la dakystarpilpil en Diciembre 12, 2008, 17:12:36 pm
zorionak fiera  .ereselmejor yo estoy con cresteo ahora nos tienes que adelantar unas nociones basicas para los novatos,,para cuando una escapada a la nieve.  .palmas por cierto menuda junta mas cañera ,ya me mola por lo menos volls y buen vino no va a faltar . brinda


.bien      .bien

Ves

enorabona company disfruta d'aquest peazo de curro.

cresteo

oh! esto no puede quedar en el olvidoooooo... Murlays piensatelo un segundo y pon fecha,YAAAA!

duee

tatatachan e vuelto ... despues de una semana de vacaciones, otra de mucha faena y otra que e estado de desconexion total (e estado una semana de relax puro relax) pues veo que las cosas aqui siguen i con mucha pegada y vamos Murfy montamos una kdd en la cerdanya ?? fecha ??

firewheels

Bon dia Duee!!! com anem? ya te hechavamos de menos  ;D

cresteo

Dueeee! que bé trobar-te altre cop, aquest dissabte la liareeeeem!!! .palmas

Murflays

ostres penya o diueu enserio? pues estaria de putamare ke pujeu tots a fer snow jejejee, primer deixeu'me ke m'instali alla i sapiga quan lliurare, pq segurament treballi tots els findes, pero alguna podrem montar, ja mirare algun lloc, pero els ke ja heu pujat per la cerdanya sabreu de puestos per pernoctar sense problemes no? jo m'encarrego de donar classes a tot el ke vulgui