[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

ferbotten

Cita de: alacabezadel75 en Enero 30, 2009, 16:09:08 pm
Bones tardes,  cuando es lo de la vespa resistencia? ya queda poco no? no lo digas mucho que se lo cree,   .meparto

Pues es el 24 y 25 de Abril.....ya tenemos la PK en el caballete pa empezar a meterle mano......

Aqui tienes mas info:

http://cssantjordi.forogratis.es/foro/viewtopic.php?t=350

acuario

Hehe bueno un placer poder ver y cotillear por las furgos de los foreros, ueno y tambien conocer a los foreros ;).
Un saludo.

firewheels

Bienvenido Acuario, espero verte más por ahí, un placer  ;)

olaf_cat

Febrero 01, 2009, 22:43:03 pm #4848 Ultima modificación: Febrero 02, 2009, 09:37:02 am por olaf_cat
Hola gent!
Ens ha costat molt però finalment hem penjat l'anunci de la venda de la furgo  .llorando .llorando ja sabeu el carinyo que s'els hi agafa a aquests "ferros", però ha sigut per bé....properament hi haurà presentació d'una nova furgui per montjuich.... .palmas si hi a algú interessat hi ha descompts per familiars, amics i grups.  ;)
http://www.furgovw.org/index.php?topic=158555.0

Dau i Fitxa

Cita de: tosko en Enero 30, 2009, 16:33:03 pm
Hola a todos. Alguien sabe el nick de la parejita con una T3 amarilla joker-westfalia de faros cuadrados con un 1.6d que fueron los últimos en marcharse?

+
Creo que te refieres a OPA, es Rosser, y Jordi... u-416 ¿? (pa que te pones nombres tan difícil jordi??)

Dau i Fitxa

Cita de: alacabezadel75 en Enero 30, 2009, 16:09:08 pm
Me quedé sin ver esa nueva SSyncronet, ahhhgggg que rábia

tranquiiii hay mas jueves que llunganises!

sherpax3

Salut a tothom! sóc "novato" per aqui i voldria saber si cada dijous hi ha gent o 1er contacteu per pujar a Montjuic? (I saber exactament a on, la muntanya és molt gran...) Sóc de BCN´i mágradaria poder presentar el meu "cargol" a la penya.
Bona ruta.

Desaforo

Cita de: Dau i Fitxa en Enero 30, 2009, 13:17:43 pm

Desaforo: un plaer tio, ja saps... fes-li un ull de tant en quant a la meva nena...

HOla...
La veig constantment, ara sabem que era vostra la miro amb uns altres ulls...
Salut...

AFRAGO

Cita de: sherpax3 en Febrero 02, 2009, 23:13:43 pm
Salut a tothom! sóc "novato" per aqui i voldria saber si cada dijous hi ha gent o 1er contacteu per pujar a Montjuic? (I saber exactament a on, la muntanya és molt gran...) Sóc de BCN´i mágradaria poder presentar el meu "cargol" a la penya.
Bona ruta.

sempre hi ha gent i per saber on és i de que va ves al primer post d´aquest fil

sherpax3

Cita de: AFRAGONETA en Febrero 02, 2009, 23:20:41 pm
sempre hi ha gent i per saber on és i de que va ves al primer post d´aquest fil

Merci Afragoneta, si puc, trinco teca per sopar i m´escapo aquest dijous.

Ves

hola a compis, Ferran siusplau modifica el googel maps del principi del fil, a no ser que no volgueu que vingui mes gent  ;D

el lloc on es realitzan les quedades dels dijous es aqui que esta en front mateix pero desde la carretera costa una mica

MO

Cita de: Ves en Febrero 03, 2009, 12:17:04 pm
hola a compis, Ferran siusplau modifica el googel maps del principi del fil, a no ser que no volgueu que vingui mes gent  ;D

fer aquesta absevacio per el be del post esta molt be!
ara la cueta " a no ser que no volgueu que vingui mes gent  ;D, LA TROBO DE MAL GUST I TE LA PODIES HABER ESTALVIAT!
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto

origuli

Cita de: MO en Febrero 03, 2009, 12:47:59 pm

ara la cueta " a no ser que no volgueu que vingui mes gent  ;D, LA TROBO DE MAL GUST I TE LA PODIES HABER ESTALVIAT!

no home, no siguis dolent...no pensis malament, si la imatge del primer post esta "malament"  i en ves la millora, es una bona persona i suficientment de la conya com per a posar-ho en plan "broma" no en serio...

no crec que se l'hagi d'estalviar....es una broma....
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

firewheels

MO, com es nota que no coneixes al Ves, encara no l'he vist mai criticar ningú ni dir res així en serio  ;)

origuli

bueno gent jo aquest dijous baixo a la capital pero a veure al SUPERBARÇA !! jejeje, ens han deixat dos carnets i baixem amb el meu pare!!! que bo...sera el tercer cop que vaig al camp nou!!! quina ilu, i semifinals de la Copa...uiuiui...jejeje...
aixi que ens veiem el dijous de la setmana que ve!!!

salut
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!