[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Aramys

Cobreti

jajajajaja, podemos hacer un ruedo con las furgos y bailar una sardana dentro  .meparto bon cop de falç!  .loco2
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

AFRAGO

Aramys, t´estimo, t´estimooooooooooooooo........ (rotllo Urruti i Puyal)

*imagen borrada por el servidor remoto

cresteo

Cobreti

Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

cresteo

ATENCIO!
aquest dijous proper dia 3, venen els gironins. la rebuda ha de ser grossa.
aneu-vos preparant, hem de ser-hi tots.
Es un dijous dels "especials" no us ho podeu perdre.

recordeu també que cadascu he de ser responsable de les seves deixalles en marxar  ;) , portar jalar i beure per aburrir( si cal fer un simpa al carrefur es fa... ;D)i una cosa important,:
la colla que es va fent es va fent, d'amics, i com tothom es benvingut a Montjuich, nens i nenes, mola molt que us presenteu i aixi es mes facil saber qui es qui i posar noms als nikcs. us sembla?
vinga,que la liem !!!
p.d m'enrecordat !!! .yupiii

Aramys

Cita de: Cobreti en Julio 01, 2008, 21:34:17 pm
Aramys:

*imagen borrada por el servidor remoto

;)

.ereselmejor .ereselmejor .palmas  Gracies!! a punt vaig estar de demanar-vos una copia d´Ulisses en original...pero no volia que hos passesiu tot el viatge buscant-nos coses als demes!! que gran el señor James!!

pintor

furmala

Que grande va a ser esto, mañana ya es jueves no? .loco2
muy bueno lo del cartel.

VWoladores

Txetxo

Ya no queda nada, mañana nos veremos todos juntos en la montaña mágica, qué ilusión!!! .palmas .palmas

Pero hoy me voy a cala Joncols a pasar el día, si alguien se anima... 8) :roll:

firewheels

Txetxo

Cita de: firewheels en Julio 02, 2008, 10:37:58 am
I això on queda, molt amunt? .malabares

Passat Roses per un camí de cabres arribes a una cala preciosa i tranquila, de moment :-\

firewheels

Bufff, massa amunt per la furgo, m'han d'arreclar les pinces de frenos que hem roçen, i si vaig lluny...
Ens veiem demà a Montjuich ;D