[42] GALICIA - CC CALENDARIOS 2017 - 07/12/16

Iniciado por PutxoAskatu, Noviembre 13, 2016, 23:15:55 pm

Tema anterior - Siguiente tema

haizkolari

Eu Vigo... creo que o martes 27 e mércores 28 o meu contacto en Santiago vai estar por alí e logo baixa a Vigo, tenho que falar com el para axustar axendas
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

pais

Playu

THUNDER

VWT2 (el antes)
VWT5 (el ahora)

Uploaded with ImageShack.us

Senyit0

Yo puedo recoger en Vigo a partir del 28 y si no en Pontevedra cualquier día.

Ourent3

Eu de Ourense... Pero teño a xente en Santiago que poden pasar a recollelo...  ;D

Rualongo

Cita de: PutxoAskatu en Diciembre 22, 2016, 16:37:39 pm
Xa teño os almanaques. Indicade os que sexades de Vigo, Pontevedra, Coruña, Ourense...para organizar o reparto, e ver quen reparte en cada lugar. Despois poñemos datas.

>> RUALONGO de vigo, zona alcampo coya, gracias por el curre.
El mundo es muy grande para estar siempre en un mismo sitio. Siente el movimiento del universo. Muevete.

La Juanita

Eu podo recoller en Vigo (onde vivo) ou Compos (teño alguén que mo recolla). Se precisades axuda para repartir en Vigo, comentádemo.
Saudos e bo nadal! //

PutxoAskatu

Vou a facer unha lista no primeiro mensaxe para saber cantos teño que destinar a cada lugar, en canto estén quedo co responsable do reparto de cada sitio e entrégoos.

Ourent3, teño un colega que vive en Ourense que ven aquí todos os findes, se prefires podo darllos a él e quedades alá.

chovo

sagrey

Eu en Coruña......
pero marcho de viaxe ata o día 9 de xaneiro!

PutxoAskatu

Boas. Fáltame por saber onde recollen 4 compañeiros, en canto estén xa os mando.

Os de Vigo mándollos a Haizkolari a través de Manuelcastagnal.

Os de Ourense mándoos a través de un colega.

Santiago repártoo eu.

Pontevedra repárteo Chovo.

E en Coruña non hai ningún voluntario todavía así que ten que animarse alguén!!

Pin57

Eu son de Vigo e cando me digades achegome a recollelo.Grazas po lo traballo que pasades.un saudo