[42] GALICIA - CC CALENDARIOS 2017 - 07/12/16

Iniciado por PutxoAskatu, Noviembre 13, 2016, 23:15:55 pm

Tema anterior - Siguiente tema

sagrey

chejot3

Ingreso recibido
Espero que el jueves de tarde me entreguen los calendarios de la imprenta, así que os los intentaré mandar la semana que viene a todos los responsables de compras conjuntas  .panico

lleimicojon

Moitas Grazas polo traballo ós implicados!!!

PutxoAskatu

Todavía non recibín os almanaques, non creades que desaparecín en combate nin nada polo estilo.  ;D

Pin57

Hola son Pin57 a miña pregunta e, como vai o tema dos calendarios? Grazas e un saudo.

Enviado desde mi SM-G360F mediante Tapatalk

PutxoAskatu

Pois estou á espera de que o foro mos envíe para comezar co reparto.

La Juanita

Estamos pendientes, son datas complicadas. Moitas grazas polo traballo e bo Nadal!!!

PutxoAskatu

PutxoAskatu

Xa teño os almanaques. Indicade os que sexades de Vigo, Pontevedra, Coruña, Ourense...para organizar o reparto, e ver quen reparte en cada lugar. Despois poñemos datas.

ongrip

Eu recolloo en Santiago se pode ser, estarei o 24 e 25 por ahí.
Se queres podo acercar os de Pontevedra a persoa que vaia facer o reparto.
Saludos.

PutxoAskatu

Ok, ongrip. O que ocorre e que o plan que tiña era ter unha lista de onde recolle cada un, e logo facer as entregas. Agora non sei cantos teño que mandar para Vigo, nin Pontevedra, nin nada.

A min o 24 e o 25 cádrame moi mal para ir a Compos, ¿ti podes outro día ou ten que ser ese sí ou sí?

ongrip

Non ten porque ser eses días podenmo recoller tamén, pode ser calquer outro, non te preocupes.
Comentábache por se querías que acercarse eu os de Pontevedra que vin que ía facer o reparto outro compañeiro.
Cando teñas organizado, se me cadra pasar e queres que os acerque avisa e listo.
Conmigo conta con que recollo en Santiago.
Saúdos.

Saludos.

Noneta

Diciembre 22, 2016, 23:38:11 pm #103 Ultima modificación: Diciembre 23, 2016, 00:01:38 am por Noneta
eu en Pontevedra

Martiinn

Marcho que teño que marchar!