[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

xolo

hey! sopar???
si es un divendres encara ens hi apuntarem

Uploaded with ImageShack.us

cresteo

Es va comentare de fer un sopar m?s endavant(despres del pont) a la MORITZ, per? ara per ara no s'ha parlat amb la multitud  8) ;D. Ara b?... hem de catar primer el lloc, i aix? ho farem aquest dijous, rollo, cervesa, cervesa,cervesa i algo de picar  ;D no rollo sopar,sopar.
Vinga don?! us quedareu sense tastar la negra, la tostada i la pilsen mes bones de Barcelona???
(musclos a la planxa) .baba

AFRAGO

Cita de: cresteo en Noviembre 27, 2007, 15:10:06 pm
como el viernes, quien mas y quien menos, ya tiene planes para marchar fuera... :P
que os parece una cata de autentica MORITZ para ir haciendo boca para la cena cervecero-navide?a que estamos preparando...!!!???
El JUEVES a las 20h. aprox. en la cerveceria Moritz. Ronda Sant Pau 5.
QUien no ha probado la cerveza all?, no ha probado la cervezaaa!!! .palmas .palmas .palmas
CAAMARERO! OTRA TOSTADA DE ESTAS!!Y UNA DE BRAVASSS

ok Ferran

VWoladores

Cita de: cresteo en Noviembre 28, 2007, 00:10:23 am
Es va comentare de fer un sopar m?s endavant(despres del pont) a la MORITZ, per? ara per ara no s'ha parlat amb la multitud  8) ;D. Ara b?... hem de catar primer el lloc, i aix? ho farem aquest dijous, rollo, cervesa, cervesa,cervesa i algo de picar  ;D no rollo sopar,sopar.
Vinga don?! us quedareu sense tastar la negra, la tostada i la pilsen mes bones de Barcelona???
(musclos a la planxa) .baba

Ferran, a la web surt Ronda Sant Antoni 39... suposo que deuen ser les oficines, no? pq tu dius ronda sant pau 5...

És només per no liar-me...

Merci...

X

cresteo

firewheels

Vwoladores, gracies per la invitació al la moriz de l'altre "hilo", però aquesta setmana curro fins molt tard, si feu algo la setmana que vé m'hi apunto!!!! .ereselmejor Així tbé us coneixo, que ja en tinc ganes ;)

Wiwi

Bueno, dos que van seguro!! A las 20h en la Moritz  .palmas  .brinda

MultiPowerVan

ja ja ja ja esta no me la pierdo!!!  ens veiem per allà, ja he trucat per q no he quedin sense existències!!

Meri porta tabac he.... jajajaj 
Apa Saluttt

Ya queda menos.........

Wiwi

pintor

joder...como os lo montais...saludos,wiwi,cobreti...

VWoladores

Cita de: pintor en Noviembre 28, 2007, 18:24:39 pm
joder...como os lo montais...saludos,wiwi,cobreti...

Juas! pos no has visto nada de esta gente... yo no les sigo el ritmo ni jarto vino vamos... .meparto

Eso si, lo de Moritz me pilla que me quedo en BCN y hay que alentar ese

ESPÍRITU BSV!!!

Poseso, queda dicho... nos vemos el jueves (que es mañanaaaaaaaaaaaaa!!!)

Vwol!

MultiPowerVan

vwoladores!! porta el mallot i la bici que despres de les Moritz'sssss  hi ha pujada a la torre de Collserola!!!  juas juas juas

Ya queda menos.........

jordiwagen

Noviembre 28, 2007, 22:29:32 pm #1242 Ultima modificación: Noviembre 28, 2007, 22:42:33 pm por jordiwagen
Cita de: VWoladores en Noviembre 28, 2007, 08:42:24 am
Ferran, a la web surt Ronda Sant Antoni 39... suposo que deuen ser les oficines, no? pq tu dius ronda sant pau 5...

És només per no liar-me...

Merci...

X

Una cosa el la seu de la marca moritz( en construcció) i l'altre es la cervesseria Moritz, local situat a la Ronda St Pau (tocant quasi paral.lel) que es on s'ha quedat.

VWoladores

Cita de: MultiPowerVan en Noviembre 28, 2007, 21:21:33 pm
vwoladores!! porta el mallot i la bici que despres de les Moritz'sssss  hi ha pujada a la torre de Collserola!!!  juas juas juas

Què mamón! si ho arribo a llegir ahir nit això... he vingut amb la fula i el portabicis buit...

Hem d'entrenar molt per arribar a nivells cresteus... jo de moment avui em dedicaré a la cervesa...  .meparto

Ja has foradat el sostre de la T4?

Ale, pos fins aquesta nit...

X

MultiPowerVan

jajajaja doncs si, jo ja estic fotent-li candela!! aquet hivern acabaré amb unes cames de caball juas juas juas encara el el Cresteo es dur de pelar haurem de fer-li ombra...... el sostre encara no esta foradat, espero q es gestioni despres del fred. Salut i fins despres!!  deeeew

Ya queda menos.........