[CATALUNYA][8|9|10|MARZO|2013] II FURGOFELL, EL VENDRELL [BAIX PENEDÈS]

Iniciado por furgofell, Diciembre 15, 2012, 10:37:32 am

Tema anterior - Siguiente tema

Carly

Ingreso realizado!!!!!!!
Cita de: furgofell en Febrero 17, 2013, 23:06:30 pm
Repetimos que el numero que os enviamos
para el ingreso,es el nº que deberéis recordar
para agilizar la entrada al recinto
,
el numero del listado del foro,
  .nono .nonono es significativo,
solo es indicativo del numero de inscritos .

Si mi numero coincide con la terminación del numero agraciado en el sorteo de la once de ese fin de semana... tengo premio?   .meparto .meparto

joanyana

Ya hemos echo el ingreso,ahora esperamos pasarlo muy muy bien ya que es la primera vez que venimos... .palmas .loco1 

patumaire

Inscrit, pagat, imprès omplert, samarreta demanada, no dinem el dissabte però tinc un dubte sobre el número que tinc el d'inscrit diferent del de sabata? això perquè pot ser?
Gràcies ???

aleixdb

Companys!, ja veig que vaig tard, però a mi, la meva companya i la meva furgui ens agradaria venir al II FURGOFELL !! queda alguna plaça liure???? Què he de fer per poder venir??
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

Nur_Ia_Ps

Hola,
Tot i que anem amb retard... ens volem apuntar a la furgofell!! Tenim una t-5 i serem dues persones i un gos....
moltes gràcies!

tonyisss

A nosotros tambien nos gustaria ir, es demaseado tarde para apuntarse? donde hay que pagarlo? somos dos, un perra y una furgo T2

aleixdb

el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

furgofell

Cita de: vallirana en Febrero 16, 2013, 22:04:40 pm
Pregunta: el ticket del ranxo es pot comprar allà mateix?

Precisament per la complexitat de organitza un àpat d'aquesta mena, estem demanant que ens digueu,

exactament el plats de all cremat, que voleu, teniu que pensa que es te que compra peix en una quantitat important,

i no tenim previst, vendre cap tiquet, en cas de sobra aquells que ho desitgin podran repetir,

però no tenim pensat posar mes tiquets a la venda, si algú abans del dia 26 vol demanar mes tiquets podrà fer-ho

sempre i quant el mateix dia 26 fes el ingres addicional del import dels àpats demanats.
Ja tornem

FURGOFELL 2014

http://www.furgovw.org/index.php?topic=277279.0

Salut!!

vallirana

Entenc perfectament la complexitat de muntar un ranxo com aquest. Ja parlaré amb la jefa a veure que diu.

Salut!
Estamos de acuerdo en que hay vida antes de la muerte?

furgofell

Cita de: Carly en Febrero 18, 2013, 12:51:39 pm
Ingreso realizado!!!!!!!Si mi numero coincide con la terminación del numero agraciado en el sorteo de la once de ese fin de semana... tengo premio?   .meparto .meparto

por supuesto el anterior y posterior al premiado tendran una comanche
Y el número ganador tendrá una t5 californn/c
Ja tornem

FURGOFELL 2014

http://www.furgovw.org/index.php?topic=277279.0

Salut!!

Carly

Toma Toma Toma!!!! Menudos premios!!!! Ojala me toque la comanche!!!!  .meparto .meparto

mariobrains

Cita de: furgofell en Febrero 19, 2013, 10:01:37 am

por supuesto el anterior y posterior al premiado tendran una comanche
Y el número ganador tendrá una t5 californn/c

Joder pos yo ya no me acuerdo del número que tengo, así que me podeís engañar y darme la T5 que me lo creere .meparto .meparto .meparto

jrasta

Hola buenos dias a todos.
Es la primera quedada que quisiera hacer y necesito que me echen una manita ejejej,porque no se como apuntarme.de todas formas he visto que hay lista de espera. Me gustaria apuntarme y no se como hacerlooooo.
un saludo gracias.

jrasta