[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

MISTU

Cita de: xumet en Agosto 22, 2009, 02:46:14 am
ep masturvans!!!

ke pujara algu?he parlart amb el president i diu ke va esta sol la setmana passada......jejeje......avui no sera aixi jo estare per alla!!!!  .brinda

fins ara!!

Collons kina desvandada, nosaltres tampoc i podrem asistir akesta nit, a veure la proxima, salut.
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

txarnego

Cita de: locovw en Agosto 22, 2009, 02:53:07 am
ups...lo tienes mal...porque la flor la cortaron estos dias que e estado de vacaciones...así que he llegado tarde...la cosecha la recojen la semana que viene y la otra!!!

pues el sábado pasado aún vi. Aunque puedo esperar a la próxima...
Alguien conoce al forero Joanra? es que se acaba de pillar una Whitestar Hannover Edition (casi ná) con menos rovellao que la doka esa que está en la calle para que jueguen los perroflautas...
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

locovw

que cabrón!!!jajaja te ha molado eeeeee...y ahora agachadita...ya verás ya!!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

MISTU

Cita de: txarnego en Agosto 22, 2009, 07:03:06 am
pues el sábado pasado aún vi. Aunque puedo esperar a la próxima...
Alguien conoce al forero Joanra? es que se acaba de pillar una Whitestar Hannover Edition (casi ná) con menos rovellao que la doka esa que está en la calle para que jueguen los perroflautas...

I tant ke el conec, es un amic, treballa amb la grua del Racc, te una carat westfalia tambe, records.
a10
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

ricky

je, je al juanra le he dado clase y como es un poco vago, en cuanto le apreté, no volvió más... .sombrero

tengo mono de chismes y cotilleos...qué pasa por manresa? hay compras y cosas así? ;D

saludos a todos desde la orilla mismo del cantábrico, más fresco que una lechuga en la nevera.  .meparto

P.D.: venimos de una quedada, la de los Paraisos Celtas,aquí en Asturias,  y habia hasta dos t2, una de barna y otra INGLESA!!!! y tenía el techo de los de abrir de lado con ventanas y estaba IMPECABLE, estaba de museo.... .baba
El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!

txarnego

ei gente. Tenemos un@s nuev@s compañeros que se acaban de comprar una t5 multivan comfortline
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

Cita de: txarnego en Agosto 25, 2009, 05:30:19 am
ei gente. Tenemos un@s nuev@s compañeros que se acaban de comprar una t5 multivan comfortline

collons ki son????
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

origuli

Mistu, potser podré fer de transportista del que vens a en Galtzagorri (forero de Gasteiz!!) hi pujo la setmana que ve, ens mantenim informats!!

Ah familia, ja soc aquiiii!!!!! ha anat molt i molt be, Corcega es guapo guapo, recomanable 100%, pero no en agost!!! estava petat, i d'italians en Ac's enormes!!!

Aquest divendres la quedada es a l'alternativa no???

a partir de la setmana que ve, tornem a començar, bé, no se si curro!!!!

salut a tothom!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MISTU

Cita de: origuli en Agosto 26, 2009, 22:46:54 pm
Mistu, potser podré fer de transportista del que vens a en Galtzagorri (forero de Gasteiz!!) hi pujo la setmana que ve, ens mantenim informats!!

Ah familia, ja soc aquiiii!!!!! ha anat molt i molt be, Corcega es guapo guapo, recomanable 100%, pero no en agost!!! estava petat, i d'italians en Ac's enormes!!!

Aquest divendres la quedada es a l'alternativa no???

a partir de la setmana que ve, tornem a començar, bé, no se si curro!!!!

salut a tothom!!!

Collons podrem fer una album de fotos, dels masturvans, d'akestes vacances, jjejejejje, em voltat mig europa, vols ke et prepari les peces per divendres, segurament treure el cap al decathlon, un moment, ja em diras, records.
a10

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

Xavitek

Avui no se si fareu honors al titol del post
¨GENTE DE MANRESA Y RODALIAS, NOS VEMOS LAS CARAS?¨
perque amb les festes majors pel mitg......., no se ni tans sols si podrem veure algo.......... .bebe1 .borrachos .brinda
Salut i bones festes !!

BIHAR LARTE BONAPARTE !!

origuli

avui nit d'ska a la plaça, jo surto del curro sobre les 10, espero veureu-s'hi a tots i a totes julais!!!

Mistu, he parlat amb en Galtzagorri, jo pujo a euskadi el dimarts 8 de Setembre, si per llavors ja t'ha ingressat els cales, t'ho passo a recollir o quedem i li pujo!!

salut companys!!!!

MISTU

Cita de: origuli en Agosto 28, 2009, 18:54:39 pm
avui nit d'ska a la plaça, jo surto del curro sobre les 10, espero veureu-s'hi a tots i a totes julais!!!

Mistu, he parlat amb en Galtzagorri, jo pujo a euskadi el dimarts 8 de Setembre, si per llavors ja t'ha ingressat els cales, t'ho passo a recollir o quedem i li pujo!!

salut companys!!!!

Hola, ja e parlat amb Galtzagorri, tot arregla't ja to donare, empaketat, abans del dia 8, o tinc ke desmuntar, igual ens veiem a la plaça, records a tots.

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

MISTU

Txarnego et pujare l'emblema divendres, ke i sereu??. vinga anem normalitzan les cosses, ke ja estem de tornada d'estiu,   :P
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

locovw

txarnego!!!demà em porten llavors de tabac, que tinc un pacient que en te i em donarà!!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea

origuli

ei familia, divendres ens veiem al decarton o que???
estaria guai hasta fer una mica de pase de fotos de l'estiu o algo no???
jo portare unes birrilles fresquilles (si n'han quedat a algun racó de Manresa despres de la festa major que en xumet se les va beure totes!!!  .meparto  )

Mistu si hi penses em pujes allò del Galtzagorri ok? així dimarts ja li pujo a Gasteiz!

Mos veiem divendres doncs!!

salut cracs!!!