[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

peny

Molt bones Ori! kom va tot? cabron...... ja pensava ke no hi havia kovertura en euskal herria...
Les llantes son totalment anti tuning sempre!! KMVMAT s.a.  .meparto
:-*
Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

MISTU

Bones no plovia???, origulli ens em de veure per la pegata, salut.
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

pintor

peny.. las ruedas te quedan,como el culo .meparto .meparto me imvitas a un cafe, bajo :-*

origuli

Ei familia!! doncs com ha d'anar tot?? joe, de puta mare, massa, estar amb la xicota ja es guai, po aqui encara mes, els dos primes dies dos chuletones de la hostia ja van caure!!jeje i txakoli, sagardoa (sidra), cervesa, pintxos, joee, es la canya.
Hem estat uns dies a Sopuerta, el poble del pare de l'Amaia, a un caserio, els dos solets, llar de foc, hortet, gallines i conills, uffff, no se si tornaaaaaaaaarrrrrr!!!! llastima del curro...

Ara uns dies per Gasteiz que l'Amaia té classes, i el dijous altre cop a Arrasate (Mondragon) el poble de l'Amaia, que m'han regalat un traje de Caixero jejeje, ja us ensenyaré alguna foto, que encara no el tinc!!!

i bé, que mes us puc dir.... que massa bé joe, al final haureu de pujar a veure'm a les kdd dels euskalduns aquests....jejeje!!! apa familia, salut i a reveure... (el divendres 14 ja estic aqui!!!)

Salut!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

origuli

ahhhh i Mistu, tranki per la pegata, ja ens veurem home.... ;) salut

pintor

peny

Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

pintor

peny

Nora, Xumet; txarnego, Ponce... manifestaos  .director
Pintor tu no!  .nono
Lepol confirmacion cinturon este sabado? prepatelo todo?

peny

pintor

*imagen borrada por el servidor remoto
peli..esta no la tienes

peny...callate la boca .lengua2 me deves un cafe.. pasate mañana, por casa de la vieja .meparto

pintor

eiiii que estas chicas, se pasaran el viernes por el decarton...quieren conocer al presi de los masturvans .meparto

pintor

mirar el peli,como baila con las nenas .meparto .meparto

xiviri

buenas

se ha vuelto a abrir la tienda del foro, yo me encargo de la zona de lleida.

como a partir de ahora (si puedo) ire subiendo al decathlon los viernes, si me quereis hacer pedidos de camisetas o pegatinas, os los subire a Manresa. entrad aqui i mirad las normas, y si quereis pedir algo aprobechad ahora, que aun quedan camisetas!

http://www.furgovw.org/index.php?topic=152303.0

salut i força al canut

origuli

molt bé xiviri!!! que guai tio! aquestes iniciatives molen un munt tio!!! a mi em molaria la de l'evolució a furgonetero, po no se suposo que la talla XL, i com va ben bé, la paguem al foro i ells te l'envien i tu ens les portes o...  bueno neenngggg ens veiem els divendres doncs!! salut!