[42] GALICIA - CC CALENDARIOS 2017 - 07/12/16

Iniciado por PutxoAskatu, Noviembre 13, 2016, 23:15:55 pm

Tema anterior - Siguiente tema

pais

PutxoAskatu

Haizkolari, pásoche o nome dos foreros e o número de almanaques (entre paréntesis) que recollen en Vigo. Mandeiche en total 23, 14 para ti e 9 para Chovo.

Vigo: Haizkolari (2) - Pais (1) - Playu (2) - Thunder (3) - Delatuerka (1)- Rualongo (1)- La Juanita (1)- Pin57 (1)- Marcos Figueroa (1)- Kandepalleiro (1)

Chovo, pásoche os foreros e o número de almanaques (entre paréntesis) dos que recollen en Pontevedra:

Pontevedra: Angulo (1) - Noneta (2) - Senyito (2) - Chovo (1) - Pepedafonte (1) - Lleimicollon (2)

Gracias pola vosa axuda!!!

PutxoAskatu

Cita de: iosoms en Diciembre 27, 2016, 11:20:44 am
Si sobrase alguno para la zona de Coruña me decís....... Que como siempre llego tarde  :-[

O foro mandoume 2 almanaques de máis, un quedouse con él un colega, e queda outro. Se o queres dimo e pásoche o número de conta ou se o prefires podes ingresalo ti na conta do foro.

iosoms

Cita de: PutxoAskatu en Diciembre 27, 2016, 20:12:07 pm
O foro mandoume 2 almanaques de máis, un quedouse con él un colega, e queda outro. Se o queres dimo e pásoche o número de conta ou se o prefires podes ingresalo ti na conta do foro.

Perfecto!! Muchas gracias........ Mandame por MP el número de cuenta y el precio y ya hago el ingreso.

Senyit0

Moitas gracias polo traballo, chovo xa nos dirás cómo podemos quedar en Pontevedra.

Apertas!!

haizkolari

Diciembre 28, 2016, 00:32:34 am #140 Ultima modificación: Diciembre 28, 2016, 01:32:18 am por haizkolari
Cita de: pais en Diciembre 27, 2016, 15:22:03 pm
Vigo-quedada cando queirades!

mañán(mércores) pola tarde podiamos quedar por Navia, ao lado do centro de saúde, onde a horta urbana, hai sitio para aparcar e sen agobios... entre as 18h e as 20h por exemplo(confirmo mañán a hora) os que non podan quedarei con eles aos poucos, informo que o xoves non estou...  ;)

Cita de: Marcos Figueroa en Diciembre 27, 2016, 08:32:41 am
Haizkolari!!!!!
Yo soy de Vigo tambien, como ya sabes...
Cuando quieras quedamos, por lo del calendario y así, te cobras las cervezas que te prometí....

Gracias de nuevo..

Marcos!!! aínda teño as gomas da porta corredeira  .meparto a ver se desta vai e chas dou  .meparto

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

pais

por min non haberia problema,pero mais tirando as 8 que as 6

furgofante

Putxoaskatu vas a estar por Negreira en fin de año? Si es así podría recoger los calendarios o el 31 antes de cenar o el día 1 donde tu me digas. Saludos

Rualongo

Cita de: haizkolari en Diciembre 28, 2016, 00:32:34 am
mañán(mércores) pola tarde podiamos quedar por Navia, ao lado do centro de saúde, onde a horta urbana, hai sitio para aparcar e sen agobios... entre as 18h e as 20h por exemplo(confirmo mañán a hora) os que non podan quedarei con eles aos poucos, informo que o xoves non estou...  ;)

ok, entre las 19.00h y las 20.00h nos vemos, gracias  .palmas
El mundo es muy grande para estar siempre en un mismo sitio. Siente el movimiento del universo. Muevete.

haizkolari

Ok...pois estarei por alí a esas horas... levarei furgo t4 vermella inconfundible  ;D

PutxoAskatu

Cita de: furgofante en Diciembre 28, 2016, 10:42:18 am
Putxoaskatu vas a estar por Negreira en fin de año? Si es así podría recoger los calendarios o el 31 antes de cenar o el día 1 donde tu me digas. Saludos

Sí, estaré por aquí. Si es el 31 mejor, que el día 1 a lo mejor me pillas todavía cantando muiñeiras.  .meparto .meparto

Te paso mi teléfono por privado.

pais

Merda! me olvidé por completo y eso que estaba en san pelayo.Lo siento

haizkolari

Cita de: pais en Diciembre 28, 2016, 20:00:41 pm
Merda! me olvidé por completo y eso que estaba en san pelayo.Lo siento

Mandote o numero de mobil e quedamos outro dia

DELATUERCA

chovo

Cita de: PutxoAskatu en Diciembre 27, 2016, 20:10:46 pm

Chovo, pásoche os foreros e o número de almanaques (entre paréntesis) dos que recollen en Pontevedra:

Pontevedra: Angulo (1) - Noneta (2) - Senyito (2) - Chovo (1) - Pepedafonte (1) - Lleimicollon (2)

Gracias pola vosa axuda!!!

Os pido un poco de paciencia ya que ando liado!!! Intentaré recogerlos en los próximos días y os digo  ;) Gracias