[GALICIA][8,9,10,MAYO,2015]A PEROXA , OURENSE

Iniciado por satelit4, Abril 06, 2015, 23:21:57 pm

Tema anterior - Siguiente tema

chovo

Cita de: yumeres en Abril 09, 2015, 23:41:29 pm
que problema tienes con el tiempo...si hay mesas a cubierto para aburrir...............no me seas nenaza.No eres gallego .meparto .meparto

Ahí ahí dale caña que parece del sur y le tiene miedo a la  .lluvia

Anaia

Cita de: chovo en Abril 09, 2015, 23:45:40 pm
Ahí ahí dale caña que parece del sur y le tiene miedo a la  .lluvia

Ya decía yo que tenía un acento canario, canario!!!

Enviado desde mi DAGGER DG550 mediante Tapatalk

Miembro del Club de los INFIELES

manuelcastagnal

cantos furgoneteiros quedan na casa por un par de nubes grises..... e logo nin chove nin nada....
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

yumeres

ya no hay gallegos como los de antes...que daño ha hecho el registrador de la propiedad con barba .meparto .meparto .loco1 .loco1 .loco2 .loco2

chovo

Cita de: yumeres en Abril 10, 2015, 00:15:12 am
ya no hay gallegos como los de antes...que daño ha hecho el registrador de la propiedad con barba .meparto .meparto .loco1 .loco1 .loco2 .loco2

Yumi no te pases que sino vas a tener que traer el  .perro asesino que tienes para que te defienda  ;D

manuelcastagnal

e que aqui hai de todo, de todo o malo e de todo bo, o fundador do equipo do rexistrador da propiedade non era de Vilalba, e o xefe deste non era de Ferrol? (o fenicio non era do Ferrol tamen?  ;D ) polo  que xa ves que hai de todo
e= m*c^2

eljipifenicio

Cita de: manuelcastagnal en Abril 10, 2015, 00:44:00 am
e que aqui hai de todo, de todo o malo e de todo bo, o fundador do equipo do rexistrador da propiedade non era de Vilalba, e o xefe deste non era de Ferrol? (o fenicio non era do Ferrol tamen?  ;D ) polo  que xa ves que hai de todo

E tamén da mesma rúa, pero non da mesma calaña. e ollo do que falades que xa sabedes que el gran hermano .... 8) 8)
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

oleviatan

Cita de: eljipifenicio en Abril 10, 2015, 09:09:07 am
Cita de: manuelcastagnal en Abril 10, 2015, 00:44:00 am

E tamén da mesma rúa, pero non da mesma calaña. e ollo do que falades que xa sabedes que el gran hermano .... 8) 8)

E tamén Pablo Iglesias (o orixinal, o que non levaba coleta).

Unha aperta dun que viven en Ferrol.
)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_)`'-.,_

willycelta

manelrodi

Apunta a dos más desde Asturias.
Todavía no es fijo pero lo intentaremos con todas las fuerzas.  ;)

BUXAINA

Biennnnnnn .......esperemos que si Manelrodi

manuelcastagnal

Eu o da tenda non son que pra dicirche o que facer, xa comentara a opcion de alguns de ponher hamacas ou usar asientos dianteiros, estar esta prohibido, como e un recinto privado e temporalmente breve o acto probablemente fagan a vista gorda (ou igual tenhen medo de que se faga un costume), pero que saibas que hai xente que a fixeron quitar a tenda dun terreno deles ou dun familiar :o . Eu cando ia con tenda acampaba por libre moi a miudo e pasei algunas temporadas en castro baronha, asi que eu estou a favor da acampada libre claramente, pero a lei e esa, e as probabilidades que vexo son esas.
Os datos que tenho son eses, a minha opinion e que o mais probable e que non pase nada pero a min gustariame saber ata donde ma podo xugar, por iso arriscome a parecer a tipica mosca colloeira pra que saibas o que me gustaria que me contasen a mi no teu caso.
Fala co organizador e si queres quedar tranquilo de todo que se lle pregunte as autoridades que si dan permiso ou faran a vista gorda (que pode ser que si, polas circunstancias do evento).
A min non me vai afectar legalmente se tes algun problema, pero poriame triste ver que algun furgoneteiro o ten.
E repito que non creo que pase nada de nada, sobre todo si montas pola noite e desmontas pola manha(que e algo que xa vin en mais lados que a policia fai a vista gordisima asi) pero que saibas que algun risco si hai.
Asi que espero non parecer pesado nin nada.
e= m*c^2

Adry

oscperbra

Saludos, pues a falta de ajustar unos problemillas me apunto a la que sería mi primera quedada camper galicia. A ver si hay suerte. Una furgo con un adulto. Buen finde para todos

mordecan

Cita de: Anaia en Abril 09, 2015, 23:54:15 pm
Ya decía yo que tenía un acento canario, canario!!!

Enviado desde mi DAGGER DG550 mediante Tapatalk

Pío pío  .meparto .meparto .meparto
O do tempo é básicamente polos pequechos. Se chove......calquera os atura todo o día baixo teito  .loco2 .loco2
Vivamos como galegos, e se ten que chover que chova.....pero non ese finde  .meparto .meparto
Saudiños