[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

Llaunes

Iepala,iepala!

peny

Ei gent kiss anima a pujar avui al deca? jo e parlat amb txarnego ke pujariem els 2!
Xumet manifestattttttttt! estem en kontacte!
Ombre comandante Lepol a ver si te animas i subes oi un ratito mamonazoooooo!! i el mistu,el gerard,el llaunes,el moi sexi,el isma,el jordi,el jose,el pintor,el origeli,el marisa,etc,etc. jejejjejjejje!!  .dientes  .gato   .telefono
Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

txarnego

No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

txarnego

Invoco a tota la penya Masturvaníaca a congregar-nos al parquing del decartró demà a la nit ja que en Jose (Yokesé para los profanos) és pels voltants de la nostra estimada i preciosa Manrussia. Diu que s'hi estarà uns dies més i que es canvia la fragoneta...
No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

Cita de: txarnego en Octubre 14, 2010, 18:07:51 pm
Invoco a tota la penya Masturvaníaca a congregar-nos al parquing del decartró demà a la nit ja que en Jose (Yokesé para los profanos) és pels voltants de la nostra estimada i preciosa Manrussia. Diu que s'hi estarà uns dies més i que es canvia la fragoneta...

ostia dema imposible, ke em sap greu, i ademes frago nova, em sembla ke aviat renovarem la flota gairabe tots, jejeje

pd, per cert com portes el motoret, ja rutlla????
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

txarnego

Bueno, yo si no desfallezco por culpa de la gripe A em passaré un ratillo...

MISTU

Cita de: txarnego en Octubre 14, 2010, 21:31:24 pm
Bueno, yo si no desfallezco por culpa de la gripe A em passaré un ratillo...

eo, nen i la frago??????????????
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

La furgo ja està en procés d'intercanvi de motor. Vaya peazo de motor que he pillao, me vi a quedá sin maletero!!! Suposo que en una o dues setmanes ja estarà llesta, això si, després de regalar-li al taller má o meno 1000 leureles.... :'(

MISTU

Cita de: txarnego en Octubre 18, 2010, 22:05:25 pm
La furgo ja està en procés d'intercanvi de motor. Vaya peazo de motor que he pillao, me vi a quedá sin maletero!!! Suposo que en una o dues setmanes ja estarà llesta, això si, després de regalar-li al taller má o meno 1000 leureles.... :'(

ok, son calers, pero no et pensis, al preu ke e vist a fer-ho, akest es el mes economic, vigila el centrador del primari ke no et cardin el canvi de marxes enlaire, comenta-li al mecanic, i et surti la broma cara, es diferent, ja em deixaras donar-hi un tomb, salut.

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

origuli

Cita de: txarnego en Octubre 18, 2010, 22:05:25 pm

.palmas
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ricky

El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!

txarnego

Cita de: MISTU en Octubre 18, 2010, 22:11:37 pm
ok, son calers, pero no et pensis, al preu ke e vist a fer-ho, akest es el mes economic, vigila el centrador del primari ke no et cardin el canvi de marxes enlaire, comenta-li al mecanic, i et surti la broma cara, es diferent, ja em deixaras donar-hi un tomb, salut.

Long time ago ja em va fer un canvi de motor al R11 i el resultat va ser bò. Qui fa l'operació és un tal Jordi que es veu que ja ha fet alguna altra T3, a vore que surt...
Per cert, ja tens la fragoneta pa los churumbeles? Y tú Ricky, ¿Aún conservas la furgo? Me gustaría que me la enseñases (la furgo, of course)
El Jose diu que encara es quedarà un parell de setmanes per aquí i després potser marxa amb en Xavitec cap a les germanies, que el Xavi se quiere agenciar una autocaravana, y como que los dos son jovenes, pues potser se las piran para allá.
Avui no pujem perque tenim compromisos. La próxima semana puede que suba un ratillo (espero que con mi supervan) y nos veiem las faces...

MISTU

ok, millor llavores ja sap el ke toca, el d'aki el poble, em va fer malbe el canvi de 4 velox, COSAS DEL BUEN HACER, joder per una vegada ke no faig treballar el ponce, i va i em toca pel cul, jajajjaj, kina publicitat al final tindre ke parlar amb ells, perque em donguin un %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%, jejejej, collons on has vis la doka?, a l'antiga feina del teu pare?, collons tinc ganes de veure el Jose, no em vaig despedir l'altre vegada, avui tampoc pujo ke ja porto la roba de feina, jejeje, bona nit.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

mbp

Hola a todos.. otro de las rodalies de Manresa... Salut!!