[MANRESA] GENTE DE MANRESA Y RODALÍAS, NOS VEMOS LAS CARAS?

Iniciado por ricky, Febrero 08, 2008, 00:25:44 am

Tema anterior - Siguiente tema

MISTU

Cita de: txarnego en Junio 02, 2010, 18:57:46 pm
jipi pullós
.lengua2

si vols et donare una volta, jajajajja, escolta ke el cinto, esperan ke la nena foti el camp, amb algun desgraciat d'akestos ke corren avui dia................monta'l ja collons,  .fotografo
Barça mes ke un club..
Per una Catalunya lliure....
Visca la democracia d'akesta casa....
Catalunya una nació...
Cami per la llibertat, nomes n'hi ha un, i es l'independencia...

brinzon

Este fin de semana no me voy para casa así que hoy acudiré al decartón...peny me dijo esta semana que posiblemente vendría y xumet me ha confirmado que seguro va...quien se anima esta noche a hacer dos cervezas???

ricky

Hola, Brinzón. te esperábamos el viernes pasado... .lengua2

te apuntas a la surfalegre el finde que viene? se viene javi y carla y los de palafolls... ;)

hoy nos marchamos pa la costa brava, así que hasta pronto, manrusianos! ;)
El presidente del Principado de Asturias dice que los jóvenes que nos hemos ido de Asturias porque no hay trabajo somos una "leyenda urbana". Según él, no existimos.PUES EN LOS ÚLTIMOS AÑOS SOMOS MÁS DE 16.000, según el INEM. Qué políticos más INÚTILES tenemos!

MISTU

Cita de: brinzon en Junio 04, 2010, 16:21:15 pm
Este fin de semana no me voy para casa así que hoy acudiré al decartón...peny me dijo esta semana que posiblemente vendría y xumet me ha confirmado que seguro va...quien se anima esta noche a hacer dos cervezas???

si puc m'escapo i portare la doka, ens veiem, salut.
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

peny

Primero de todo muxas felicidades brinzon!   .tarta yo al final no c si voy a poder subir oi.
Kina furgo mes xula mistu, les llantes no m´agraden gairè, però la lona pel caball del desert esta super wapa jejejeje!
Ricky no te puedes ir tanto a la playa ke te vas a contipar jodido..
Aveure si ya sort i ens veiem una stona gent!  .matasuegras   .gato   .llorando
Agur!
Para un viaje cualquier maleta vale.En caso de guerra todo coño es trinchera.Cuando las ganas de follar aprietan ni los culos ni los muertos se respetan.12345 por el culo te la hinco.

MISTU

Cita de: peny en Junio 04, 2010, 20:05:53 pm
Primero de todo muxas felicidades brinzon!   .tarta yo al final no c si voy a poder subir oi.
Kina furgo mes xula mistu, les llantes no m´agraden gairè, però la lona pel caball del desert esta super wapa jejejeje!
Ricky no te puedes ir tanto a la playa ke te vas a contipar jodido..
Aveure si ya sort i ens veiem una stona gent!  .matasuegras   .gato   .llorando
Agur!

gracies penny, a veure si ens veiem akest vespre
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

MISTU

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

No conozco a la mitad de ustedes la mitad de lo que querría; y lo que querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece...

txarnego

Hola a tothom. Suposo que aquests dies no pujarà ningú al decartró. Si así es, que sus donguin pol detrás... Jo tampoc surtiré de casa fins que no acabi de soldar el tub d'escapament (hace más de seis años que no soldo) que tinc un suport trencat. Aluego miraré a vore si puc fotre-li el cinto (va por usté, Mistu. Per cert, records del Tino de la pirelli).
A qui li pugui interessar el cap de setmana vinent fan el Surialterna't  (http://www.surialternat.com/) amb conciertillos i zonz d'acampada.
Ai, quins temps quan pujava amb el meu peazo de BMW 320i del 1983 a fumalme los porros y reirme con el Pino... Allà va ser que vaig descobrir als Zulú 9.30. Sembla que va ser ahir però no, d'això fa molt temps. Podría decir que aún no era calvo pero para que mentir si desde los 18 años no he cambiado de peinado...
También me acuerdo de cuando sólo había dos canales y de las vacaciones a bordo del Seat 131 Supermirafiori color beige sagaró rumbo a Cádiz.Ah, son tantos los recuerdos...
Ala, que aprofiti... ;)

MISTU

Cita de: txarnego en Junio 23, 2010, 18:52:47 pm
Hola a tothom. Suposo que aquests dies no pujarà ningú al decartró. Si así es, que sus donguin pol detrás... Jo tampoc surtiré de casa fins que no acabi de soldar el tub d'escapament (hace más de seis años que no soldo) que tinc un suport trencat. Aluego miraré a vore si puc fotre-li el cinto (va por usté, Mistu. Per cert, records del Tino de la pirelli).
A qui li pugui interessar el cap de setmana vinent fan el Surialterna't  (http://www.surialternat.com/) amb conciertillos i zonz d'acampada.
Ai, quins temps quan pujava amb el meu peazo de BMW 320i del 1983 a fumalme los porros y reirme con el Pino... Allà va ser que vaig descobrir als Zulú 9.30. Sembla que va ser ahir però no, d'això fa molt temps. Podría decir que aún no era calvo pero para que mentir si desde los 18 años no he cambiado de peinado...
También me acuerdo de cuando sólo había dos canales y de las vacaciones a bordo del Seat 131 Supermirafiori color beige sagaró rumbo a Cádiz.Ah, son tantos los recuerdos...
Ala, que aprofiti... ;)

ostres no escriguis tant i al toro, ke la furgo li fa falta un arreglo, jajajajaj, collons el Tino ke el conexies?, per cert al final la nena t'agafara la furgo i et kedaras amb un pam de nas, jajajajja, bona revetlla i no prengue mal, salut.

Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

txarnego

Después de soldar el tubo dee escape he tenido que cambiar los silent blocks. Vaya faena.
Mistu, al nou motor em demanaven + de 30  leuros per cada un i els havien de demanar. Així que he passat pel Vilarmau i Freixa i per menys de 10 € he pillat els tres.

MISTU

Cita de: txarnego en Junio 28, 2010, 22:56:27 pm
Después de soldar el tubo dee escape he tenido que cambiar los silent blocks. Vaya faena.
Mistu, al nou motor em demanaven + de 30  leuros per cada un i els havien de demanar. Així que he passat pel Vilarmau i Freixa i per menys de 10 € he pillat els tres.

SPANIEN, collons, perque et creus, ke Europa comença als Pirineus, no anem pas be, pero ja ens treuran els politics, sindicalistes, del merder on estem, aixo, diuen, i els rucs van i s'els creuen, jajajjaj...
Barça mes ke un club..
Catalunya una nació...

origuli

Doncs txarnego, em sembla que els han demanat, i ara els tindran alla fent bonic...vaya tela, em diu el xaval ahir, mira ha passat un tio a demanar tres peçes d'una T3 i ja li he trobat, demà les tinc aqui! jejeje...
jo avui hi he deixat la meva, li toca la distribució i ja tremolo...aiiaia....pero bueno, tot sigui per mantenir-la a tope!
jo ja no crec que pugi fins passat vacances, a veure si ens veiem alguna hora beneits...

Mistu, t'han dit algo aquells?!?

salut!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

txarnego

Junio 30, 2010, 19:36:18 pm #1889 Ultima modificación: Junio 30, 2010, 19:42:53 pm por txarnego
Cita de: origuli en Junio 29, 2010, 22:49:24 pm
Doncs txarnego, em sembla que els han demanat, i ara els tindran alla fent bonic...vaya tela, em diu el xaval ahir, mira ha passat un tio a demanar tres peçes d'una T3 i ja li he trobat, demà les tinc aqui! jejeje...
jo avui hi he deixat la meva, li toca la distribució i ja tremolo...aiiaia....pero bueno, tot sigui per mantenir-la a tope!
jo ja no crec que pugi fins passat vacances, a veure si ens veiem alguna hora beneits...

Mistu, t'han dit algo aquells?!?

salut!!

Em sap greu però de 10€ a 90€ hi ha una mica de diferència... També em va dir que anés al Ponce però per tal de no entrar a Manresa vaig optar pel Vilarmau. L'altra opció era el serial kombi.