[36/36][TARRAGONA+LLEIDA] Compra Conjunta Calendario 2012- 08-12-2011 (CERRADA)

Iniciado por cimbike, Noviembre 04, 2011, 07:10:13 am

Tema anterior - Siguiente tema

cimbike

Has donat en el clau amb els VSCC.
Per cert, tu saps si la del Teina es el forer@ laosvan. Es que tenim un petit problema i l'hem de solucionar.
Gràcies.

Sushi

Cimbike no ho sé perquè el Teïna el porten dues noies, i la que té la furgo no és la Sara (em sembla que es diu Zaida, o algo així). Si vols ho puc anar a preguntar si l'enganxo perquè dubto que la sòcia sàpiga el seu nick.

cimbike

Cita de: Sushi en Enero 25, 2012, 20:29:58 pm
Cimbike no ho sé perquè el Teïna el porten dues noies, i la que té la furgo no és la Sara (em sembla que es diu Zaida, o algo així). Si vols ho puc anar a preguntar si l'enganxo perquè dubto que la sòcia sàpiga el seu nick.

No, no cal. Laosvan es diu Laura.
Es que al extracte de l'ingrés del calendari no sortia si era de Lleida o de Tarragona i vaig donar per suposat, no se per què, que era de Lleida.
Doncs, cagada, super cagada i cagadíssima  .panico .panico .panico

Sushi

Mirant el perfil, hi posa que és de Tarragona.
Si és per donar-li el calendari, la convoquem a la calçotada i llestos!!

jirafo

hola a tots i totes .
be despres de un mati una mica raro he pogut anar al ajuntament de altafulla a fer la instancia al departament corresponent
i efectivament m'han dit que cap problema
he demanat 3 taules  i 3 graellas ,cada taula es per a 12 personas aixi que un total de 36 personas
de moment bona acollida a la idea de fer la KDD
si mes , falta la comfirmacio oficial pero de moment no han posat pegas
aixi estem, creieu que ho posem al fil de tarragona + lleida? o esperem una mica per veura com van els detalls burocratics?
a la espera me ando . aunque ya lo he puesto sin darme cuenta  .loco1 .loco1
Las tortugas tambien vuelan

fiestero

YA TENGO MI CALENDARIO  .baba
Gracias Cimbike por organizar el lio un año mas, Gracias Xolo por recogerlo en el reparto y graaaaaaacias Jesss
por traerlo a domicilio, aparcando ese peazo de furgoneta con ese color tan chulo en un sitio tan justito. .ereselmejor

A ver si puedo ir conociendo mas gente del foro,  porque sigo pensando que lo mejor del foro es su gente.
.adios

Laosvan

Hola... sóc la desconeguda i desapareguda Laura... ho sento i agraeixo a tots la feina que heu fet, no patiu, m'he posat en contacte amb "fotero" per veure si puc quedar amb ell.
Aniré a buscar el meu calendari on calgui, assumeixo plenament el mea culpa...
Respecte a la calçotada... bé, intentaré ser-hi, però no asseguro res, encara que podria dignar-me a aparèixer i donar les gràcies a Cimbike per tota la currada i els mals de cap que li he donat personalment... Ho intentaré!!
Salut!
Hasta el infinito y más allá!

Jesss

Cita de: fiestero en Enero 26, 2012, 20:52:18 pm
YA TENGO MI CALENDARIO  .baba
Gracias Cimbike por organizar el lio un año mas, Gracias Xolo por recogerlo en el reparto y graaaaaaacias Jesss
por traerlo a domicilio, aparcando ese peazo de furgoneta con ese color tan chulo en un sitio tan justito. .ereselmejor

A ver si puedo ir conociendo mas gente del foro,  porque sigo pensando que lo mejor del foro es su gente.
.adios

De res!!!!!

xolo

hola fiestero ma alegro que te haya llegado el calendario
haber si nos conocemos en la calçotada
habra que seguir el hilo de tarragona+lleida

salut

Uploaded with ImageShack.us

Steve Trumbo

Ja tinc el meu calendari!
Moltes gràcies a fotero per preocupar-se dels de Lleida i a Cimbike per la currada! .ereselmejor
A veure si ens veiem a la calçotada.

salut
o te aclimatas o te aclimueres.

Fotero

Merci!!! aveure si la resta de Lleida aneu recollint el calendari, que ja estem acabant el gener i només us queden 11 mesos per gaudir-lo!!! :o

fontwagen

Cita de: Fotero en Enero 30, 2012, 21:09:19 pm
Merci!!! aveure si la resta de Lleida aneu recollint el calendari, que ja estem acabant el gener i només us queden 11 mesos per gaudir-lo!!! :o

Dimecres al mati estare per Lleida i agafo el meu i els del Punx se et si et va bé.

Fotero

Cita de: fontwagen en Enero 30, 2012, 21:47:33 pm
Dimecres al mati estare per Lleida i agafo el meu i els del Punx se et si et va bé.

Per mi perfecte, si es avans de les 12 millor  ;)

clp

jeje
segons el calendari furgonetero avui som dia 30 de gener...
(ahir era dia 31)
.meparto
KEKA