[36/36][TARRAGONA+LLEIDA] Compra Conjunta Calendario 2012- 08-12-2011 (CERRADA)

Iniciado por cimbike, Noviembre 04, 2011, 07:10:13 am

Tema anterior - Siguiente tema

xolo

Uploaded with ImageShack.us

Roketto

Enhorabuena papis, haber si en la próxima movida, conocemos a la pequeña.... Un abrazo.

Warda

Cimbike, molíssimes gràcies. Has sigut molt amable al portar-me el calendari.
Mis relatos https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1PuJ264URE0KmANYRUqKOwpfPmn0Z0KDp&ll=34.55571344072859%2C-65.98625425&z=3

jirafo

weno ,compis dema tinc cita amb la noia del p.i.j de altafulla,tambe es forera
i anirem a fer una estancia al ajuntament per ocupar l' hermita de sant antoni ,per fer la calçotada el dia 10 de març
despres parlarem amb el regidor per poder pernoctar alli mateix (qui vulgui)
os anire informant a mida que la cosa vagi concretant-se si cal obrim un nou fil
.palmas .palmas .palmas .palmas
Las tortugas tambien vuelan

cimbike

.palmas .palmas .palmas
Ho podries posar al fil de Furgos de Tarragona i Lleida http://www.furgovw.org/index.php?topic=212307.new;topicseen#new que així el farem pujar una mica, no?

Sushi

Molt bé Jirafo!
Ja ens mantindràs al corrent. Suposo que estaria bé obrir un altre fil perquè s'hi podria apuntar més gent. I si no cap problema, per fer bulto sempre podem portar els nostres tres gats! jajjajaja

Sushi Team Power!  8)

jaumecb

Moltes felicitats punxa!!!!!

Osti jirafo que guay!!!! Jo pensava correr la veu pel fil de Tarragona i Lleida i llavors ja obrir un fil de la Kdd quan tinguessim algo més concret. Genials els teus contactes.  8)

cimbike

Si millor utilitzar el fil de les fragos de tgn i lleida a veure si el fem pujar entre tots que sempre està l'últim.
.panico .panico .panico .panico

Fotero

Moltes, moltes felicitats Punxa segur que ja s'et cau la  .baba , a disfrutar-ho que creixen molt ràpid!!!
Als de Lleida ja us he enviat per MP el meu mobil, si a algú no el té que ho digui i li envio  ;D

jirafo

per mi cap problema .
el posare al fil de tarragona i lleida cuan la cosa estigui mes clara

cimbike

Cita de: jirafo en Enero 25, 2012, 19:57:15 pm
per mi cap problema .
el posare al fil de tarragona i lleida cuan la cosa estigui mes clara

Si et sembla bé, ho podríem dir al VSCC que aquestos no se'n perden una i son buena gente.

jirafo

Cita de: cimbike en Enero 25, 2012, 20:02:08 pm
Si et sembla bé, ho podríem dir al VSCC que aquestos no se'n perden una i son buena gente.

no se qui son pero esta clar que cuan mes serem mes riurem  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

cimbike

Son els Van Sin Club de Catalunya, una mica radicals i anti sistema (del foro), però del milloret que m'he trobat per aquí.
Els hi proposaré a veure que diuen.

Sushi

m'he estat mirant algun post de les VSC... és possible que el forero Transit-eros en formi part? Si és així guay! me'n vau parlar tan al dinar que tinc ganes de conèixe'l!jeje

He trobat aquest fil que parla una mica de la seva filosofia, per si algú s'ho vol mirar:

http://www.furgovw.org/index.php?topic=218630.0

Jaume de Reus: ahir vaig anar al Teína i ja li vaig dir a la Sara que us havia conegut!! Ara falta que hi coincidim un dia!