[36/36][TARRAGONA+LLEIDA] Compra Conjunta Calendario 2012- 08-12-2011 (CERRADA)

Iniciado por cimbike, Noviembre 04, 2011, 07:10:13 am

Tema anterior - Siguiente tema

Roketto

Roketto

fiestero

Por la cara que poneis en las fotos, habeis pasado unos momentos mu malos. QUE ENVIDIA SANA me dais.
A ver si en lo próximo que se organice podemos ir. .baba

Sushi

Ostres Cimbike i Masdeumasalles............. em cau la cara de vergonya, no sé què dir  :-[
Mira que ho vam comentar mentre estàvem entaulats el tema dels quartos, però com diu el Fotero, amb l'emoció dels calendaris i els plans de la calçotada a nosaltres també ens va marxar del cap.

Realment ha estat un error que NO ens pot tornar a passar... Ja donarem els nostres 4€ al cimbike o a +10 a la pròxima trobada, ja ens ho direu. Ara mateix ho apunto al furgocalendari!!!

Però la resta tot s'ha de dir, MOLT DE NIVELL i MOLTA QUALITAT, l'excursió va valdre molt la pena, el dinar va ser bo, i la furgo farra nocturna del dissabte que quedarà en secret entre el cimbike i el +10 i nosaltres que vam ser els únics que la vam viure, jajajaja

Ens veiem a la pròxima!

masdeumasalles

Enero 23, 2012, 23:54:31 pm #304 Ultima modificación: Enero 23, 2012, 23:58:35 pm por masdeumasalles
ui !! .ja ha sortit el tema de la farra nocturna.... .borrachos .borrachos .borrachos
.meparto .meparto  d'aixo no hi han fotos!!

masdeumasalles

masdeumasalles

Fotero

Tinc els calendaris dels de Lleida per repartir, si us anes bé, podem fer fer un vermut aquest diumenge 29 per repartir-los, si no em podeu trucar al mobil ( que ara us paso  per privat) i us el dono. Estaria be no allargar-ho molt, per que així tots podeu gaudir del calendari que ha quedat molt xulo.  ;D

cerveri

Molt xula la trobada, kina enveja!

Fotero, jo aquest diumenge i el vinent xungo per fer el vermut, però si quedeu, ja et faré un truc i quedem.

Salut i gràcies per recollir-los!
Entre Cervera i Balaguer, camí de la llibertat dels Països Catalans.

punxalmenar

Cita de: Fotero en Enero 24, 2012, 14:43:34 pm
Tinc els calendaris dels de Lleida per repartir, si us anes bé, podem fer fer un vermut aquest diumenge 29 per repartir-los, si no em podeu trucar al mobil ( que ara us paso  per privat) i us el dono. Estaria be no allargar-ho molt, per que així tots podeu gaudir del calendari que ha quedat molt xulo.  ;D

osti que bé paios!!!! que be que us ho vau passar!!! nosaltres ja som papis oficials! haveure si us podem presentar la nova "furgonetera" ben aviat!  .panico .panico

FOTERO JA TINC EL TEU NÚMERO, haveure si baixo per lleida et truco i et recolleixo els calendaris meu i del fontwagen, ok?e

+++++++ per cert ( de bon rotllo) als de lleida ens hauran de ficar tarjeta groga ehhh pq no pot ser que com l'any passat es recolleixin els calendaris i els de lleida no hi acudim!!! ((-fotero -Recull els calendaris de tots els de lleida (Punxalmenar, baixista, dulairu, cerveri, Fontwagen, Stebe Trumbo, laosvan, CABAND)))) es un dia per reunir-nos la gent de la zona i poder passar una estona junts ni que sigui poc rato, peraixó es queda en un lloc intermig.  ;) haveure si a la pròxima podem coincidir tots! ---- perdoneu pero algú ho havia de dir! jejeej fins aviat!

GRÀCIES CIMBIKE! ens veiem aviat!
9A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  16, 17 y 18 de MAYO DE 2025 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=389034.0 - http://www.almenarcamper.com

cimbike

Cita de: punxalmenar en Enero 24, 2012, 23:12:03 pm
osti que bé paios!!!! que be que us ho vau passar!!! nosaltres ja som papis oficials! haveure si us podem presentar la nova "furgonetera" ben aviat!  .panico .panico

FOTERO JA TINC EL TEU NÚMERO, haveure si baixo per lleida et truco i et recolleixo els calendaris meu i del fontwagen, ok?e

+++++++ per cert ( de bon rotllo) als de lleida ens hauran de ficar tarjeta groga ehhh pq no pot ser que com l'any passat es recolleixin els calendaris i els de lleida no hi acudim!!! ((-fotero -Recull els calendaris de tots els de lleida (Punxalmenar, baixista, dulairu, cerveri, Fontwagen, Stebe Trumbo, laosvan, CABAND)))) es un dia per reunir-nos la gent de la zona i poder passar una estona junts ni que sigui poc rato, peraixó es queda en un lloc intermig.  ;) haveure si a la pròxima podem coincidir tots! ---- perdoneu pero algú ho havia de dir! jejeej fins aviat!

Molt ben dit punx, però la targeta ha estat Roja Directa, bueno menys pel fotero que s'ho està currant, i el CLP que també va vindre uns minutets.
Enhorabona per la nova furgonetera!!!
A veure si per la pròxima vegada la coneixem.

jirafo

hey punx felicitats paio ven venvingut al mon papi
aveure si ens veiem cara al bon temps o a la caçotada que se esta montan cap el març

P.D dormiu tot el que pogueu que aixo de tenir nens es molt maco, pero a la nit ................+.+
                                                                                                                                   ---
.sombrero
Las tortugas tambien vuelan

baixista

Cita de: punxalmenar en Enero 24, 2012, 23:12:03 pm

Molt ben dit Punxalmenar !!!! tens tota la raó ... ens mereixem una targeta roja !!! la propera tots !!!
Fotero, et trucaré pels calendaris, ja que diumenge no sé si estaré per Lleida.

GRACIES CIMBIKE i FOTERO per totes les gestions !!!