Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

jirafo

Cita de: AfricaTwin en Noviembre 27, 2011, 09:34:55 am
Doncs ja trigues en cardar-lo al carrer, això si, sempre que tingueu el tema encaminat, avans no.

Ara fora conyes, busco algun grupet minimament seriòs i amb unes minimes espectatives, dins del mon NO profesional, ja sigui de versions "orquesteres" o un projecte heavy/rock 80's.



doncs possat en contacte amb la asociacio de musics del baix gaia
tindras molta informacio dels concerts que es fan i penya dels grups que busquen components nouus
tenim bandas de tots esls estils   .bateria .macarra .sorpresa
Las tortugas tambien vuelan

cimbike

Cita de: masdeumasalles en Noviembre 26, 2011, 23:21:46 pm
bueno... bueno ... bueno.... despres de 5 mesos buscant una furgo,
JA LA TINC! es una fiat ducato 2.8 de 127CV amb 44000 km equipada per Moncayo es la Liberty van 4
ala us fico unes fotillos,



















Ala tio quina passada, no?  .baba .baba .baba
T'has passat al lado oscuro, pero mola un munt.
Quina enveja més sana, o,no. ;D
Bueno, segur que la disfrutareu molt. Ja tinc ganes de veure-la.

Roketto

muy guapa, a ver si la vemos pronto....

tnttgn

menudo palacete!!!


Chuula de veritat!!!

masdeumasalles

gracies a tots pels comentaris,
no es exactament el tipus de furgo que estaba buscant , jo buscava algo tipus cali,
pero em va sortir aquesta furgo i s'hem adaptava al presupost,                                    durant uns dies vatj valorar els aventatjes i els desaventatges  , i bueno ens hi hem tirat de cap, ara tenim moltes ganes d'estrenar-la amb un bon viatjet!

el punxalmenar ja la veura dissabte, els demés aviat la veureu !
salut ! ;D

fontwagen


rkrjacint

Jo tambe tinc moltes ganes de veure el teu xalet amb rodes.

Hehe
Sueño mas que duermo!

javi lince

Buenas! otro más desde Reus, soy Javi y en abril compré una Peugeot Boxer del 2001 2.8 hdi 127cv y 140 mil kms.
llevamos unos 12 mil y de momento puedo decir que es una maravilla el espacio y lo cómoda que es tanto a la hora de pisarle un poco como de dormir en ella... una caña!
Saludos a todos! ;)


jirafo

Las tortugas tambien vuelan

Roketto


masdeumasalles


punxalmenar

bienvenido!!! que pasada de furgo esque me dais ganas de buscarme algo mas grande!! .loco2 .loco2
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

tnttgn

Cita de: javi lince en Noviembre 28, 2011, 16:06:13 pm
Buenas! otro más desde Reus, soy Javi y en abril compré una Peugeot Boxer del 2001 2.8 hdi 127cv y 140 mil kms.
llevamos unos 12 mil y de momento puedo decir que es una maravilla el espacio y lo cómoda que es tanto a la hora de pisarle un poco como de dormir en ella... una caña!
Saludos a todos! ;)



otra mas pal bote!!! bienvenido!!!


<jirafo que tal el parquet? com t'ha qiedat??? .fotografo

fiestero

Vaya cacharros .baba que hos estais agenciando la peña. Aunque os paseis de bando no vamos a perder las amistades.

Enhorabuena y bienvenida a los nuevos

xolo

Bienvenido,Javi lince

buena furgo tienes,haber si la vemos por dentro

.palmas .fotografo .fotografo .fotografo .fotografo

salut



Uploaded with ImageShack.us