Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

jirafo

Cita de: AfricaTwin en Noviembre 27, 2011, 09:34:55 am
Doncs ja trigues en cardar-lo al carrer, això si, sempre que tingueu el tema encaminat, avans no.

Ara fora conyes, busco algun grupet minimament seriòs i amb unes minimes espectatives, dins del mon NO profesional, ja sigui de versions "orquesteres" o un projecte heavy/rock 80's.

doncs possat en contacte amb la asociacio de musics del baix gaia
tindras molta informacio dels concerts que es fan i penya dels grups que busquen components nouus
tenim bandas de tots esls estils   .bateria .macarra .sorpresa
Las tortugas tambien vuelan

cimbike

Cita de: masdeumasalles en Noviembre 26, 2011, 23:21:46 pm
bueno... bueno ... bueno.... despres de 5 mesos buscant una furgo,
JA LA TINC! es una fiat ducato 2.8 de 127CV amb 44000 km equipada per Moncayo es la Liberty van 4
ala us fico unes fotillos,

Ala tio quina passada, no?  .baba .baba .baba
T'has passat al lado oscuro, pero mola un munt.
Quina enveja més sana, o,no. ;D
Bueno, segur que la disfrutareu molt. Ja tinc ganes de veure-la.

Roketto

muy guapa, a ver si la vemos pronto....

tnttgn

menudo palacete!!!

Chuula de veritat!!!

masdeumasalles

gracies a tots pels comentaris,
no es exactament el tipus de furgo que estaba buscant , jo buscava algo tipus cali,
pero em va sortir aquesta furgo i s'hem adaptava al presupost,                                    durant uns dies vatj valorar els aventatjes i els desaventatges  , i bueno ens hi hem tirat de cap, ara tenim moltes ganes d'estrenar-la amb un bon viatjet!

el punxalmenar ja la veura dissabte, els demés aviat la veureu !
salut ! ;D

fontwagen

rkrjacint

Jo tambe tinc moltes ganes de veure el teu xalet amb rodes.

Hehe
Sueño mas que duermo!

javi lince

Buenas! otro más desde Reus, soy Javi y en abril compré una Peugeot Boxer del 2001 2.8 hdi 127cv y 140 mil kms.
llevamos unos 12 mil y de momento puedo decir que es una maravilla el espacio y lo cómoda que es tanto a la hora de pisarle un poco como de dormir en ella... una caña!
Saludos a todos! ;)

jirafo

Las tortugas tambien vuelan

Roketto

masdeumasalles

punxalmenar

bienvenido!!! que pasada de furgo esque me dais ganas de buscarme algo mas grande!! .loco2 .loco2
9A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  16, 17 y 18 de MAYO DE 2025 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=389034.0 - http://www.almenarcamper.com

tnttgn

Cita de: javi lince en Noviembre 28, 2011, 16:06:13 pm
Buenas! otro más desde Reus, soy Javi y en abril compré una Peugeot Boxer del 2001 2.8 hdi 127cv y 140 mil kms.
llevamos unos 12 mil y de momento puedo decir que es una maravilla el espacio y lo cómoda que es tanto a la hora de pisarle un poco como de dormir en ella... una caña!
Saludos a todos! ;)

otra mas pal bote!!! bienvenido!!!

<jirafo que tal el parquet? com t'ha qiedat??? .fotografo

fiestero

Vaya cacharros .baba que hos estais agenciando la peña. Aunque os paseis de bando no vamos a perder las amistades.

Enhorabuena y bienvenida a los nuevos

xolo

Bienvenido,Javi lince

buena furgo tienes,haber si la vemos por dentro

.palmas .fotografo .fotografo .fotografo .fotografo

salut

Uploaded with ImageShack.us