Furgos de Tarragona y Lleida

Iniciado por Juan Graná, Enero 24, 2011, 22:54:33 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

albertat139

Cita de: jirafo en Noviembre 24, 2014, 19:47:37 pm
hola xiquets fa mooooooolt de temps que no escric al foro
ja veig que com cada any ja esteu liats amb els calendaris
doncs res no mes aprofitar per saludar als nous vinguts i als de veteranus  .loco1
res jo segeixo fent kms amb la jirafoneta i currant a la traviesa aki a torredembarra aixi que ja sabeu si algu pasa per torredembarra i li ve de gust una birra ja sap on trobarme 8)
salut companys .brinda


Bons records de la traviesa i aquella quedada que vas fer.....   .palmas .palmas

louup

Un altre lloc que se m'acudeix es al furgoperfecto de la ermita de meia, es el nostre poble vilanova i tot i que no em pasat mai la nit alli amb la furgo, el lloc em sembla, que es bastan idoni per un kdd. Ara mateix estic començant la camperitzacio pel que no puc oferirme a organitzar res pero el que si que puc oferir son tallers i activitats pels mes petits!! .loco1

Freestyler.cat


guery

hola! nois i noies! ja feia molt que no entrava al foro; ara ja no tenim la furgo, la vaig vendre fa un parell de mesos; ara anem a per una t5 de més places, a veure si la tenim aviat i podem tornar a les kedades; ens veiem per aquí!

saludos cimbike and co!!
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

cimbike

Cita de: guery en Diciembre 09, 2014, 10:48:35 am
hola! nois i noies! ja feia molt que no entrava al foro; ara ja no tenim la furgo, la vaig vendre fa un parell de mesos; ara anem a per una t5 de més places, a veure si la tenim aviat i podem tornar a les kedades; ens veiem per aquí!

saludos cimbike and co!!

Hola guery,
Nosaltres estem igual, també la vam vendre i no ens donen la nova fins al febrer o març així que també en toca esperar.
Records a la family.  :)

bicifurgo

Bon any a tots,

Una vegada pasades les festes i tal com varem quedar a la qdda per repartir els calendaris comencem a gestionar una trobada per a mitjans de març a la zona d'acampada del Mas dels Ateus a Horta de Sant Joan.
El nom de la quedada seria KARXOFAQUEDADA ja que la idea es fer, en diumenge, una rostida de carxofes, tipica del Delta de l'Ebre.
Tinc unes consultes a fer a la gent que a fet altres quedades.
Quanta gent pot acudir?
Limitem la quedada a 25/30 furgos? La gent que coneixeu la zona, que trobeu?
Tampoc no vull que sigue massa gent ja que rostir per molta gent es un follon. .loco2 .loco2
Cal demanar permis a l'Ajuntament o al ser un lloc on es paga no cal?
Vinga..espero les vostres opinions!!

trunklarry

yo hasta el último momento no puedo confirmar pero sí que me apuntaría.
si queréis tener en cuenta que el fin de semana 13 ,14 si no me equivoco es la quedada fallera en Benicarló

bicifurgo

La idea és fer cap de setmana:

DISSABTE:
- Ruta a peu en plan llarg....15 km (falta definir la ruta però en conec moltes), per a gent en bon estat físic.
- Ruta a peu en plan familiar, amb nens, mes curta.
- Escalada a la zona dels estrets amb vies curtes de diferents graus i vies llargues. Aquesta opció depent d'un  company que es monitor d'escalada.
- Rutes BTT, en plan enduro o en plan XC.

Dinar i sopar a càrrec de cada un.

DIUMENGE:a

Es pot fer una ruta curta de caminar

- A partir de les 12 de mitgdia TALLER DE ROSTIR CARXOFES AL ESTIL DELTA DE L´EBRE...jejeje... ;D ;D ;D

He pensat en que jo compraria les carxofes, oli d'oliva i pastissets per a postre...i cobrar, no se...a lo millor 3 o 4 euros x persona crec que ja sortiria.

Recordeu que aquest lloc d'acampada es paga.
Crec q 6 € per furgo i 1 € per persona. Aixó per cada dia.

Que trobeu?




louup

Jo conec llocs gratuits on cabrien 25 o mes

Enviado desde mi GT-S6500 usando Tapatalk 2


Roketto

Me parece buena la idea de la KDD. Yo personalmente hace tiempo q no duermo en Els Ateus, por la diferencia de dinero me voy al camping Els Ports en Bot. Por 17 euros la furgo tienes duchas, luz, restaurant, acceso directo a la via verde y bar para refugiarse en caso de mal tiempo.


                                                 Un saludo.

alfarero12

Nosotros si no curramos estaremos en la kdd. Se tiene k tener en cuenta k por finales de marzo tambien esta la furgofell.

Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk 2


chechuproblemas

Nosotros hariamos lo posible para asistir!
Con LIMONCHELO las cosas se ven distintas. #FURGOCIRCUIT2016

Glen_Grant

En mi caso hay demasiadas variables para confirmar asistencis, pero si puedo, me apuntaria.

xaviaska

 .palmas .palmas .palmas .palmas Sí!!! Quedada carxofera!!!  .palmas .palmas .palmas
Si no nos reciben por la puerta grande, no entremos por la puerta de atrás. Yo gasto mi dinero donde soy bien recibido.
7 Frikipuntos!

punxalmenar

i si ho poses a l'apartat de KDADES, potser així s'animaria mes gent, poses un límit que tu creguis i listo!, jo per mi si el cap de setmana em va bé, allí ens trobarem! anims!!!

per cert! a Almenar aviat tindrem trobada també! encara no fem les incscripcions pero ja ho tenim aprop!!!



8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com