[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 20 Visitantes están viendo este tema.

chovo

Yo también me apunto!!! Tiene buena pinta  .palmas

BURATIÑO

Agosto 18, 2016, 09:39:03 am #8911 Ultima modificación: Agosto 18, 2016, 09:44:08 am por BURATIÑO

BURATIÑO


BURATIÑO


BURATIÑO

Agosto 18, 2016, 09:46:44 am #8914 Ultima modificación: Agosto 18, 2016, 12:04:12 pm por BURATIÑO

A ver si o consigo....
Queria decir eu que aqui no foro a palabra kedada e como os donettes que a escribes e saen amigos por todas partes
A nos gustounos o sitio, e por instalacions: baños, duchas, local....parece bo sitio para kedadas. A finca deixanos usar toda pero a maior parte ten bastante inclinacion tendria que mirar ben cantas furgos collerian "comodas". Vistos os animos habera que miralo seriamente e con calma.

chovo

Cita de: BURATIÑO en Agosto 18, 2016, 09:46:44 am
A ver si o consigo....
Queria decir eu que aqui no foro a palabra kedada e como os donettes que a escribes e saen amigos por todas partes
A nos gustounos o sitio, e por instalacions: baños, duchas, local....parece bo sitio para kedadas. A finca deixanos usar toda pero a maior parte ten bastante inclinacion tendria que mirar ben cantas furgos collerian "comodas". Vistos os animos habera que miralo seriamente e con calma.


Para lo que necesites ya sabes  ;)

jackblues

Cita de: BURATIÑO en Agosto 18, 2016, 09:46:44 am
A ver si o consigo....
Queria decir eu que aqui no foro a palabra kedada e como os donettes que a escribes e saen amigos por todas partes
A nos gustounos o sitio, e por instalacions: baños, duchas, local....parece bo sitio para kedadas. A finca deixanos usar toda pero a maior parte ten bastante inclinacion tendria que mirar ben cantas furgos collerian "comodas". Vistos os animos habera que miralo seriamente e con calma.


iso arranxase con calzos.. :P

Adry

Buenas! alguien sabe de algún sitio en Santiago que limpie e higienice tapicerías?

Gracias!

manuelcastagnal

Cita de: Adry en Agosto 20, 2016, 12:26:05 pm
Buenas! alguien sabe de algún sitio en Santiago que limpie e higienice tapicerías?

Gracias!

miña moza creo que sabe, preguntareille, si non me acordo ou o que sexa mandame un privado, pero creo que venhen nas paxinas amarelas, non lembro si estaban por concheiros
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

ALTAN

Cita de: Adry en Agosto 20, 2016, 12:26:05 pm
Buenas! alguien sabe de algún sitio en Santiago que limpie e higienice tapicerías?
Garaje París, non son baratos pero para min son os mellor es.Cerca esta limpiezas o camiño que tamen teñen a maquina e son algo mais economicos
U
Gracias!

haizkolari

Cita de: ALTAN en Agosto 21, 2016, 16:19:38 pm



Altan qué sitio é ese que sae no teu avatar? e na galería da túa web http://triskelcampers.com/galeria/  ten boa pinta  ;D
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

Adry

Muchas gracias! miraré el de parís a ver que tal  .palmas

satelit4

Cita de: BURATIÑO en Agosto 18, 2016, 09:46:44 am
A ver si o consigo....
Queria decir eu que aqui no foro a palabra kedada e como os donettes que a escribes e saen amigos por todas partes
A nos gustounos o sitio, e por instalacions: baños, duchas, local....parece bo sitio para kedadas. A finca deixanos usar toda pero a maior parte ten bastante inclinacion tendria que mirar ben cantas furgos collerian "comodas". Vistos os animos habera que miralo seriamente e con calma.


hooooome ,buen sitio encontraste ,no estaria mal una kddilla pa conocerlo .palmas .palmas
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

satelit4

donde esta ,no consigo ubicarlo   ???
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

satelit4

...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad