[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 34 Visitantes están viendo este tema.

Freddy´j

Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

manuelcastagnal

nunca me imagine que viniese el moderador de furgovw por aqui,  ??? ??? ???
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

bokete

Hola a todos queridos amigos, non sei nin que decir....empezarei comentando que tendes xa a venta os calendarios da paxina, animadevos e colaborade, podedes tamen comprar pegatinas con publicidade da mesma, acordadevos de polas nun sitio ben visible das vosas furgonetas, en plan sponsor. Apoiade esta gran paxina que tanto fai por nos e non fagades perder o tempo os moderadores. Xa me coñecedes.

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

bokete

Para esa xente nova da LOGSE

retranca s. f.
1   Correa ancha que sirve para frenar el carruaje y hacerlo retroceder.
2   En la caza, puestos situados detrás de los que baten.
3   Intención oculta o disimulada en la forma de actuar o de expresarse una persona.
4  Cuba Freno de los carros.

I e que eu son moi Galego, moi moi Galego.

A na miña nenez no patio do cole, na exb , os malotes tamen decian eso de.......caminito.


Respeto pidese con respeto, hai uns privados por onde a "direccion" ou calquera se pode comunicar co interesado, falar, razoar e correxir.

Non lle debo nada a furgovw e esta paxina non seria nada sen a xente que dia a dia a fai compartindo os seus esforzos e traballo. Esta non e a unica paxina camper española e non gaño nada estando rexistrado e mais cada vez que entro ou escribo a fago crecer, nas miñas furgonetas sempre levei pegatinas do foro que non fan mais que publicitala sen por elo gañar nada, nada pido mais que respeto e boas formas, a quen realmente e furgovw, os seus foreiros.

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

eljipifenicio

Agradecervos a todos - T3 alégrome de verte de novo por estas páxinas-o apoio que expresadas nas vosas opinións. O único que saco en limpo de todo isto e saber que teño un grupìño de fgans que leen todas as miñas opinions e extravagancias, munca pensei que fora tan importante, para eles tamén Feliz Nadal.
Que non se fagan  iñusións pensando que me refiro a eleds cando falo dos Vixiantes da Praia, refirome ós que vixian a praia donde vou casi todos os díaas a facer surf.
Pois is acabouse o conto e eu -mentras me deixen- seguirei escribindo para esos fans tan dedicados que teño e que leen canto escribo
Por si os que leen teñen problemas co meu idiomaq adxunto trqaducción en lingua internacional:
Thank you all - I'm glad to see you T3 again on these pages, the support you expressed in your views. The only good thing of  all this is to know that I have a gang of fans who read all my opinions and extravagances, I never thought it was so important.  For them too Merry Christmas.
Please do not think I mean you when I speak of  Beach Watchers, I refer to the real ones who are monitoring the beach where I surf almost every day.
Well the story is finished and I-while they would allow me- will continue writing for those fans so dedicated that read everythig I write.
El que quiera una traducción al latín se la mando por un privado.
Buenas tardes
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

eljipifenicio

Cita de: bokete en Diciembre 21, 2013, 17:26:49 pm
Para esa xente nova da LOGSE

retranca s. f.
1   Correa ancha que sirve para frenar el carruaje y hacerlo retroceder.
2   En la caza, puestos situados detrás de los que baten.
3   Intención oculta o disimulada en la forma de actuar o de expresarse una persona.
4  Cuba Freno de los carros.

I e que eu son moi Galego, moi moi Galego.

A na miña nenez no patio do cole, na exb , os malotes tamen decian eso de.......caminito.


Respeto pidese con respeto, hai uns privados por onde a "direccion" ou calquera se pode comunicar co interesado, falar, razoar e correxir.

Non lle debo nada a furgovw e esta paxina non seria nada sen a xente que dia a dia a fai compartindo os seus esforzos e traballo. Esta non e a unica paxina camper española e non gaño nada estando rexistrado e mais cada vez que entro ou escribo a fago crecer, nas miñas furgonetas sempre levei pegatinas do foro que non fan mais que publicitala sen por elo gañar nada, nada pido mais que respeto e boas formas, a quen realmente e furgovw, os seus foreiros.


Melius dici potest
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

t3

Cita de: eljipifenicio en Diciembre 21, 2013, 17:39:12 pm
Agradecervos a todos - T3 alégrome de verte de novo por estas páxinas-o apoio que expresadas nas vosas opinións. O único que saco en limpo de todo isto e saber que teño un grupìño de fgans que leen todas as miñas opinions e extravagancias, munca pensei que fora tan importante, para eles tamén Feliz Nadal.
Que non se fagan  iñusións pensando que me refiro a eleds cando falo dos Vixiantes da Praia, refirome ós que vixian a praia donde vou casi todos os díaas a facer surf.
Pois is acabouse o conto e eu -mentras me deixen- seguirei escribindo para esos fans tan dedicados que teño e que leen canto escribo
Por si os que leen teñen problemas co meu idiomaq adxunto trqaducción en lingua internacional:
Thank you all - I'm glad to see you T3 again on these pages, the support you expressed in your views. The only good thing of  all this is to know that I have a gang of fans who read all my opinions and extravagances, I never thought it was so important.  For them too Merry Christmas.
Please do not think I mean you when I speak of  Beach Watchers, I refer to the real ones who are monitoring the beach where I surf almost every day.
Well the story is finished and I-while they would allow me- will continue writing for those fans so dedicated that read everythig I write.
El que quiera una traducción al latín se la mando por un privado.
Buenas tardes

No te lleves a engaño, no volví a escribir en este vuestro hilo, por solidarizarme contigo, que puede,es  mas lo hice por la actitud en si, y no le demos mas vueltas.
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

bokete

Claro que podria ser mellor pero tampouco o pensei moito.

Espero telo traducido  ben fai tempo que non practico o latin. Jajajajajaj

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

doctorWHO

"Vuestro hilo"? .meparto

Enviado desde mi GT-N7000 mediante Tapatalk

"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

eljipifenicio

Vale , Vale  T3 recibido, pero creo que este era tu hilo  y tu clube hasta hace poco tiempo y que con tu participación ayudaste a mantenerlo vivo y marchando. Pero , en fin, si es nuestro hilo seguiremos adelante .. mientras-ya digo- se pueda.
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

haizkolari

Cita de: eljipifenicio en Diciembre 21, 2013, 10:05:06 am
Para min que Frijolito vai facelo mesmo en Caixa galicia¡¡¡ .meparto .meparto .meparto


o frijol nom tem ghuevos pra faser iso  .meparto

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

eljipifenicio

BOKETE, LA TRADUCCIÓN DEL LATINAJO ESE, ES QUE YO NO LO HABRÍA PODIDO DECIR MEJOR...  .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

eljipifenicio

Diciembre 21, 2013, 18:27:58 pm #7452 Ultima modificación: Diciembre 21, 2013, 18:32:12 pm por eljipifenicio
Cita de: haizkolari en Diciembre 21, 2013, 18:23:57 pm
o frijol nom tem ghuevos pra faser iso  .meparto

Non viches o anuncio? si levas a nómina a Caixa Chevere dante un chandal como o do Chavez¡¡¡¡ .meparto .meparto .meparto
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

bokete

Diciembre 21, 2013, 18:28:58 pm #7453 Ultima modificación: Diciembre 21, 2013, 18:31:15 pm por bokete
 jajajajajajaja perdon, pero como xa dixen teño o latin descuidado, concretamente dende que deixei a hostaleria jajajajaja

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

eljipifenicio

Pois xa sabes moi ben falado¡¡¡
Que facemos coas pegatinas? .meparto .meparto .meparto
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.