[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 9 Visitantes están viendo este tema.

doctorWHO

Cita de: eljipifenicio en Abril 25, 2013, 10:11:31 am
Te voy a dar yo a tí. No me asustes al chaval¡¡¡ .nono .nono


.meparto .meparto .meparto
ya lo asustas tu solo!!!  ;)
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

t3

Que callado lo tienen algunos!, ¡ y pensar que nunca ha traido ni un botellin! No tiene perdón .meparto .meparto .meparto .meparto




Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

eljipifenicio

Ay Cima, que ya te pillaron¡¡¡¡ no se le escapa nada a T3 .meparto .meparto. Vas a tener que traer a Esmelle media furgo de tu fábrica..
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

t3

Hay novedades en la página del Club Camper Galicia

www.clubecampergalicia.org
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

doctorWHO

"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

kandepalleiro

Cita de: JakeOrth en Abril 23, 2013, 16:18:47 pm
Bueno, chic@s, xa que andamos poñendo "plans" déixovos a info da VI Festa 13-14 que organizamos dende unha asociación. Moooita festa asegurada! Se alguén se apunta que mo comente para poder reservar unha explanada de herba para as furgos  ;)



Volve O Caimán do Río Tea! máis de dúas décadas despois do seu nacemento o célebre réptil de Ponteareas remontará o río Caselas para dar o seu primeiro concerto en Salceda de Caselas. O vindeiro sábado 4 de maio a Asociación Cultural Deportiva e Ecoloxista 13-14 celebra a VI edición da súa Festa homónima que contará, amais d´O Caimán do Río Tea, con Quempallou e Terbutalina. A esmorga arrancará coa xa tradicional sesión vermú (12:00h) e non arrefriará até que calen os pratos do afamado picadiscos local DJ Croqueta. No medio: xantar popular, gaiteiros, grande potada, bingo musical, pulpo, xogos tradicionais, actuación do bloquinho APERTA, chourizos á brasa e moito máis. Así e todo, o que realmente agardan os incondicionais desta festa é o Grande Concurso de Saltos 13-14 o título do cal ostentan actualmente os membros de Terbutalina. Para abraiar ao xurado no teu voo sobre as alpacas de herba seca non importa se agochas os teus cartos na Suíza ou se xa non atopas aqueles que gardabas preferentemente para a universidade do Luisito; aquí só conta a imaxinación que --como a Festa 13-14-- é de balde.



Festón moi recomendable  .palmas!! eu estarei por alá pero fijo! aínda onte estiven pegando uns carteis por vigo que me pasaron hehe

JakeOrth

Abril 29, 2013, 23:55:35 pm #6741 Ultima modificación: Abril 29, 2013, 23:59:35 pm por JakeOrth
Conseguido  ;D Habemus terreno para que descansen nuestras furgos. Conseguiremos una minikedada? Animaros que hay buen ambiente! Os dejo el plan de actividades, para que luego digais que no avisamos...

chovo

Cita de: JakeOrth en Abril 29, 2013, 23:55:35 pm
Conseguido  ;D Habemus terreno para que descansen nuestras furgos. Conseguiremos una minikedada? Animaros que hay buen ambiente! Os dejo el plan de actividades, para que luego digais que no avisamos...


Oido cocina  ;D Tiene muy buena pinta. El caso es que el sabado a la tarde tengo concierto y acabaré tarde pero si todo se tercia bien allí estaremos  para la chourizada .palmas
Furgoneteros gallegos manifestaros que el curre de Jake merece la pena.
Saludos.

Chedi

Gracias por la información.

Esta la cosa complicada para acercarse, y eso que tiene muy buena pinta, venga pasarlo bien.

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

NOLE T3

Cita de: JakeOrth en Abril 29, 2013, 23:55:35 pm
Conseguido  ;D Habemus terreno para que descansen nuestras furgos. Conseguiremos una minikedada? Animaros que hay buen ambiente! Os dejo el plan de actividades, para que luego digais que no avisamos...

juan...xa sabes que eu e o colega estaremos ali seguro
veña xente que vai estar moi ben a festiña
recomendable cen por cen

Freddy´j

Abril 30, 2013, 20:59:53 pm #6745 Ultima modificación: Abril 30, 2013, 21:03:23 pm por Freddy´j
Para los que ademas de tener furgo........................... Buena fiesta, buena gente y sobre todo buena musica!!




Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

BUXAINA

Cita de: JakeOrth en Abril 29, 2013, 23:55:35 pm
Conseguido  ;D Habemus terreno para que descansen nuestras furgos. Conseguiremos una minikedada? Animaros que hay buen ambiente! Os dejo el plan de actividades, para que luego digais que no avisamos...



Que buena pinta!!!!!Pero compromisos familiares me impiden ir!!!!! A disfrutar y fotosssss

Jsalceda

Cita de: JakeOrth en Abril 29, 2013, 23:55:35 pm
Conseguido  ;D Habemus terreno para que descansen nuestras furgos. Conseguiremos una minikedada? Animaros que hay buen ambiente! Os dejo el plan de actividades, para que luego digais que no avisamos...


Neno! Gardademe un sitio que estarei alí coma un cravo. chegou, señoras e señores o festivalazo 13-14, e con furgokedada. Viva viva!

Ovitxu

Pero k bien os lo montais ,compañeir@s !!
-"Si luchas puedes perder ,si no luchas estás perdido"
                    Salvador Allende

Chedi

Cita de: Korrigan Killa en Mayo 01, 2013, 10:52:55 am
Pero k bien os lo montais ,compañeir@s !!


Helloooooo, pasaros por aquí, a ver si os animáis  http://www.furgovw.org/index.php?topic=267189.0

Salud y república
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles