[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 6 Visitantes están viendo este tema.

JOSEDUCATO

vaya fotón! bujaruelo a mi me encanta, se puede ir desde allí hasta el puerto de Bujaruelo y ver la gran cascade de Gavarnie, y por un poco mas subir a la Brecha de Roland y si te quedas con ganas subir al Taillón que es un 3000 facilito ,facilito!

uf,tengo mono de montaña ya!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Inuk

Cita de: tnttgn en Junio 16, 2011, 22:07:37 pm
...a ver si rompemos el hielo de lo todo y nos organizamos una saliditade finde!!!!


Hielo ya queda poco por romper.  :roll:
Pero un tal Roldán rompió la montaña e hizo una brecha y así se veia este domingo desde "la senda de los cazadores".



Cita de: josevivaro en Junio 16, 2011, 23:10:44 pm
uf,tengo mono de montaña ya!!


Avui no hem portat mapes com l'altre dia, ;D peró pel pont de St. Joan estem pensant d'anar a veure la falles de Boi, i anar a Aigues Tortes-Estany llong i també a Cavallers, Estany negre,...

Si algú s'anima...

Salut

JOSEDUCATO

Tinc guàrdia la nit de Sant Joan i el diumenge també treballo...
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Inuk

Cita de: josevivaro en Junio 17, 2011, 08:34:16 am
Tinc guàrdia la nit de Sant Joan i el diumenge també treballo...


Que et sigui lleu la nit de St.Joan...  .panico

Anims! Segur que algún "pont" et podrás muntar més endavant!  :)

Salut

tnttgn

Passat ja el St joan, qui s'apunta a juntarnos al FP de vilanova un cap de setmana Qualsevol?. Allà mateix on quedem o al far sería ideal. Mira que no estic diguent de anar ni lluny ni res, Si voleu al Fp de la platja del centre de Cin it si esta de coña. Vinga va! que hi he anat aquest cap de setmana y els munis no et diuen res.

Jo, si no hi ha res especial hi baixo els caps de setmama, la propera ens quedarem a dormir. Vinga va!!!! qui s'apunta!!!!


MANIFESTEU-VOS

Inuk

Tnttgn,

Nosaltres el proper cap de setmana tornem al Pirineu a "acabar" el pont de St.Joan que no vam acabar  :'(
Vam haver de tornar en taxi divendres vespre per la punyetera boleta del canvi que no val ni 5 €
CitarMes info sobre la boleta dels coll.... :
http://www.furgovw.org/index.php?topic=197194.msg1757263#msg1757263
http://www.furgovw.org/index.php?topic=150396.msg1099471#msg1099471
http://www.furgovw.org/index.php?topic=206794.msg1916848#msg1916848


Al taller de Pont de Suert no la teniem fins avui o demá que la demanavem a Lleida, i vam haver de deixar la furgo.
Com la cia d'assegurances ens tornará a posar un altre taxi per anar a recollir-la el divendres, intentarem fer el que vam deixar de fer. Será com un "pont" en dos parts.

Salut

tnttgn

Cita de: Inuk en Junio 27, 2011, 23:36:50 pm
Tnttgn,

Nosaltres el proper cap de setmana tornem al Pirineu a "acabar" el pont de St.Joan que no vam acabar  :'(
Vam haver de tornar en taxi divendres vespre per la punyetera boleta del canvi que no val ni 5 €
Al taller de Pont de Suert no la teniem fins avui o demá que la demanavem a Lleida, i vam haver de deixar la furgo.
Com la cia d'assegurances ens tornará a posar un altre taxi per anar a recollir-la el divendres, intentarem fer el que vam deixar de fer. Será com un "pont" en dos parts.

Salut


mira-ho per la part positiva.

bon viatje!!

Inuk

Cita de: tnttgn en Junio 27, 2011, 23:40:07 pm
mira-ho per la part positiva.

Si, ja ho intento. :-\
Si al final podem fer la "2ª part" aquest cap de setmana, lo positiu será que estarem més descansats aquest dissabte que l'anterior, sense la revetlla-baixada de falles de Boí i la excursió a l'Estany Negre des de Cavallers...

Per a que us animeu un altre any us penjo unes fotos






JOSEDUCATO

Que chulo!!!  L'any que ve m'apunto a aquesta baixada.
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Inuk

Cita de: josevivaro en Junio 28, 2011, 08:30:41 am
Que chulo!!!  L'any que ve m'apunto a aquesta baixada.


Si no voleu esperar tant aquest any encara podeu anar a altres de la zona...


JOSEDUCATO

Ostres!! ha de ser molt maco! i a mes la zona val la pena.
No se si hi serem per aqui per aquestes dates,  estarem de !!vacanceeeeessss!!! .yupiii .yupiii .yupiii
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Xavisenda


Hola People!!! un que ja a quedat alliberat de les putes OPOS! jejejej no se si ve o malament pero ja no he d'estudiar ni preparar res més, així que ja podeu contar amb mi per alguuna kdd, això si abans de finals de juliol q marxo a l'argentina!!!

Salut a tots!
Flow and Free Ride

No es W ni Mercedes  es: "La Nevadeta" 


rkrjacint

Segueixo el fil! Tot i k encara no tinc la furgo! Pendent de k baixi dalemaniaa, xo estaria b venir un dia x veure furgos.
Sueño mas que duermo!

mlanzon

Jo la me va ja la tinc, si voleu podem quedar un dia i ens ensenyem les furgos  ;D

Inuk

Cita de: mlanzon en Junio 30, 2011, 10:34:52 am
Jo la me va ja la tinc, si voleu podem quedar un dia i ens ensenyem les furgos  ;D


Ja tinc ganes de veure-la  .baba peró avui dijous nosaltres no podem  :'(