[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.

JOSEDUCATO

ok,bueno por empezar a concretar algo,quedamos a las 17:30H ????????????????????
a ver si se apunta mas gente que sinó malament!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

TANQUE T3

Yo como siempre ke kedais trabajo! yo podria la siguiente semana que voy de mañanas!  ;)

jordi_vila

Jo els dijous molt dificil, menys aquet que si que podria, pero a les 17'30h sempre impossible, jo fins les 19h res de res!!!

tnttgn

Jo no podré passar. A veure si la setmana que vé.....

Carabollo

Doncs jo pot ser que sí que pugui.

A les 18.00 començo una classe, però potser puc passar a fer visita de metge....

carles1973

EI COMPANYS!! Acabo de trobar aquest fil i aquí en teniu un de Bellvei que quan tingui la furgo a punt ja es deixarà caure.

Per cert, algú de Vilanova sap de qui és la t3 synchro que hi ha abandonada  al dipòsit municipal del costat de la ITV?

Salutacions

Xavisenda

jo veig sempre una t3, al davant del pavelló de la ronda iberica.

Segueixo liat amb les meves mogudes però si quedeu potser paso un moment.
Flow and Free Ride

No es W ni Mercedes  es: "La Nevadeta" 


JOSEDUCATO

ok doncs ja que veig que baixare jo sol ho deixem per la propera setmana....




p.d.  podriem cambiar el nom del fil per ..."penedes-garraf ,una mision imposible..."
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

jordi_vila

Xavi, la T3 que veus es del Alfonso, un amic pero no se si entra per aqui, ja li preguntare.

Xavisenda

Cita de: jordi_vila en Abril 13, 2011, 23:16:25 pm
Xavi, la T3 que veus es del Alfonso, un amic pero no se si entra per aqui, ja li preguntare.


.baba

Molt guapa. Cada vegada que paso hem fa un gir el coll.

Podem fer uns flayers baratets per posar al parabrises de les furgos camper de la zona, per tal de que coneguin el grup i el foro.  ;D
Flow and Free Ride

No es W ni Mercedes  es: "La Nevadeta" 


amibola

Primer ens hem de coneixer nosaltres  .meparto
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

jordi_vila

Per coneixe'ns em de ser amics del feisbuc, si no, mai serem amics de veritat!!!!!  .meparto


Xavisenda

Cita de: amibola en Abril 14, 2011, 17:44:51 pm
Primer ens hem de coneixer nosaltres  .meparto



aixxxxx quina desilusió.....  :'( tu i jo ens coneixem ..... qui et va donar las pegatas de la furgo!!!! ;D
Flow and Free Ride

No es W ni Mercedes  es: "La Nevadeta" 


jordi_vila

Parlant de pegates, amibola tinc una per tu que em vas donar i una per dangerino, aixi que si les voleu ja sabeu!!!!

Xavi, en tinc una de rectangular que per un modic preu, o sigui uns quintets a l'ateneu, te la podria passar!!!

Xavisenda


vaig pasa
Cita de: jordi_vila en Abril 15, 2011, 12:33:31 pm
Parlant de pegates, amibola tinc una per tu que em vas donar i una per dangerino, aixi que si les voleu ja sabeu!!!!

Xavi, en tinc una de rectangular que per un modic preu, o sigui uns quintets a l'ateneu, te la podria passar!!!


Vaig pasar l'altre dia i l'estavas liant parda amb el patí!!!! eren les 6 de la tarda  i aneveu fins...... ;D

jejeje al final la cosa va acabar bé. Un di he d epasar a veure un partidet del patí.  ;)
Flow and Free Ride

No es W ni Mercedes  es: "La Nevadeta"