FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 12 Visitantes están viendo este tema.

Freddy´j

Que vicio tienes con las termas!! eres un "termadicto", o es que es un punto estrategico para contactar con los del dedo meñique?
Pasarlo bien....
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

VIKTORINOX

Eu me apunto; syncro 1.6 td. a subir polas pistas de montaña de galicia

Adry

Cita de: jga0808 en Febrero 09, 2011, 00:30:30 am
este fin de semana toca termassssssssssss,   .baba  ,esteremos en ourense este fin de semana    .panico   si alguien se anima      .panico


Que mal os cuidáis..... jajaaj....

pacasu

pues creo que este fin de semana lloverá algo.... teníais que haber venido el finde pasado....
Pasadlo bien....

yavir

Cita de: jga0808 en Febrero 09, 2011, 00:30:30 am
este fin de semana toca termassssssssssss,   .baba  ,esteremos en ourense este fin de semana    .panico   si alguien se anima      .panico


cuando vais venir sabado o domingo? si eso nos pasamos a saludaros .meparto
Salud y furgonetas, lo demás son puñetas.

satelit4

pues seguramente estaremos desde el viernes por la tarde hasta el domingo después del pulpo......... .meparto  algo encontraremos que hacer   .malabares
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

yavir

ok, pues aver si nos vemos, un saludo
Salud y furgonetas, lo demás son puñetas.

satelit4

pos eso ,termas y pulpo     .panico .panico
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

Freddy´j

Igual nos acercamos...............
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

eljipifenicio

Huy Huy Huy, que estou de rodriguez e non tiña nada que facer , non sei si me deixarei caer e probala calefación¡¡
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

satelit4

                                                                                                     


                                                                                                                          .botapeta
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

haizkolari

Cita de: LOSTREGO3 en Febrero 08, 2011, 20:10:49 pm
  Un novato con moitas dudas.... he a miña primeira furgo e non coñezo a ninguen con furgo  :-\

¿coñecedes algunha tenda en Galicia con accesorios para furgos? preciso dun bater químico, toldo.... e varios accesorios que vexo nas fotos para a T4. O mellor e que a xente o compra todo por internet pero eu prefiro ver as cousas que non coñezo o natural xa que non teño nin idea. Levo anos viaxando coa miña T3 por media Europa (Guzzi T3) e casualidades do destino acabo cunha VW T4 empezando de novo  ;D


o poty podes mercalo no LIDEL sae de vez en cando en oferta por uns 50€ o toldo por internet sairache mais económico en LULUKARABAKA os prezos son do 2010:

este é o f45i
http://www.fiamma.it/service/useVideo.asp?IDVideo=1#topVideo

este o f35pro
http://www.fiamma.it/products/fiammastor.asp?Fam=F10

este é o caravanstore que é igual ao f35pro pero sen a carcasa dura, vai metido en bolsa, despregase igual ao f35pro
http://www.fiamma.it/service/useVideo.asp?IDVideo=12#topVideo

o f35pro 260,42€ mais envío 19€ e o custe dos adaptadores son 55,89€ e o f45i 349,25€ mais envío 19€ e os soportes que custan 65,36€  http://www.lulukabaraka.com/llistaproductes.aspx?idcat=76

total :

f35pro de 220cm 324,34€
f35pro de 250cm 335,31€
f45i      de 250cm 433.61€
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

LOSTREGO3

 Gracias pola vosa axuda.....
Para o toldo xa me anotei en "Compras Conxuntas" co F45.
O bater esperarei o do Lidl pero se non o sacan antes de semana santa tereino que mercar para os rapaces, xa que esperamos estrenala furgo nesa semana.

O das termas sona ven pero se con dous cativos cheos de mocos...... quedará para a próxima.
O que si nos acercaremos seguro he a Santiago o 19, é o I Salon Retro Auto de Galicia, terá exposición e mercadillo de coches e motos antigas e polo que dín veñen expositores do extranxeiro..... inda que non sei se ha filosofía furgo he compatible coa filosofía "trastos vellos, aceite e gasolina"  .malabares

satelit4

Cita de: freddytorques en Febrero 09, 2011, 10:17:04 am
Que vicio tienes con las termas!! eres un "termadicto", o es que es un punto estrategico para contactar con los del dedo meñique?
Pasarlo bien....



ya sabes la conexion intergalactica va mejor en ambientes de azufre ..... .panico


...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

GUMER3

si todo sale bien nos vemos en las termas el sabado por la tarde... no llevaremos nuestro lujoso camber habitual y nos tendremos que apañar con la ac del Solitario vamos tendremos que acostumbrarnos al espacio y a la calefaccion y eso cuando no estas acostumbrado cuesta muchooo  jeje .confiebre  .palmas .bañera