FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 15 Visitantes están viendo este tema.

gael160963

Cita de: Mesoiro en Enero 31, 2011, 12:49:32 pm
Xentiña, resulta que hay 3 T3 polos madriles das que uLLa se enterou que ían mandar ó desguace... Non teñen papeís e foron traídas hai anos de fóra.
De temas de motor, non sei como estarán, pero teñen bastantes cousas aínda por dentro... e están bastante ben.
Dígovolo porque eu teño que baixar a Madrid porque lle merquei algunha cousa, e si algún de vos precisa algo, decídemo e falo con él a ver si a ten... así podería traérvola e me axudábades a financiar a viaxe... .malabares .malabares


... T3 precisa unhas carcasas das que van debaixo do volante.  ;)

Mesoiro

oks!
tomo nota e a fináis de semana falarei co tipo para quedar e xa lle pregunto por esto e o que vos digades!

P.D.: O gato miaña que da medo!!!.... perfecto!! .ereselmejor
Miudiño... miudiño... que pra máis non da!

Mi historia: http://www.furgovw.org/index.php?topic=184816.0

haizkolari

Enero 31, 2011, 14:05:13 pm #3032 Ultima modificación: Enero 31, 2011, 14:16:16 pm por haizkolari
otia Mesoiro...pois eu tenho a panca de cambios escuanchingada se podes conseguir umha de 5 marchas con todas as pezas que leva na caixinha negra (onde o portarrodas) estaría eternamente agradecido...perdín o resorte que levaba ahí e non sei se meto segunda ou marcha atrás  .panico

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

Mesoiro

Preguntarei como están de cambios a ver...
Miudiño... miudiño... que pra máis non da!

Mi historia: http://www.furgovw.org/index.php?topic=184816.0

ALTAN

alguen sabe como esta o tema das peaxes en portugal a dia de hoxe.....pódese ir ate Lisbia evitando a peaxe e mailo cacharriño ise.......na autopista que vai lpolo interior tamben e de peaxe mais ten para pagar na peaxe en metalcio nom?
sabedes como esta o tema? Marchamos o Alentejo e queria saber , na paxina de autostradas de Portugal nom hai que se aclare.....

graciñas

t3

Cita de: ALTAN en Enero 31, 2011, 18:51:08 pm
alguen sabe como esta o tema das peaxes en portugal a dia de hoxe.....pódese ir ate Lisbia evitando a peaxe e mailo cacharriño ise.......na autopista que vai lpolo interior tamben e de peaxe mais ten para pagar na peaxe en metalcio nom?
sabedes como esta o tema? Marchamos o Alentejo e queria saber , na paxina de autostradas de Portugal nom hai que se aclare.....

graciñas

Non sei como che está o tema do money
Pero si coges la autoestrada en Tui pagas como en una autopista normal, al final del trayecto. Y pasando Aveiro no hay ya peajes en las autovias.
Si vas por la A28, ahí es donde está el problema, creo que tienes que comprar un dispositivo en correos de portugal, o bien encargarlo en esta web
http://www2.ctt.pt/fectt/wcmservlet/ctt/particulares/correio/outros_servicos_estacao_correio/pagamento_portagens/pagamento_portagens.html
Otra solucion es que vayas por la ruta de la plata hasta Caceres y desde ahí cruces hasta el Alentejo (Y Todo Gratis).
Boa viaxe e disfrutade do Alentejo e das suas cataplanas. Coidadiño con Evora, que aparte de ser unha cidade moito cara, tamben tenhen moita cara i o mellor colanse nos preços..
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

fonte

a día de hoxe o aparatiño co chip solo o podes mercar en Viana do Castelo.
fai uns dias estiven preguntando na oficina de correos de Valença e non tiñan nin idea do tema do chip
nin tampouco de todo o que recentemente se publicou na prensa galega sobre as distintas formas de pago nas autovias.

De tódolos xeitos que sepas que a dia de hoxe, mais ben a semana pasada, non estaban cobrando as multas o estranxeiros porque o sistema informático non ten accesos as bases de datos de coches dos demais paises e non poden localizar nin o concductor nin os datos.

Outra cousa e que te paren os da GNR e che pidan o xustificante de pago da autovía e non o teñas.

Na autoestrada non hai problema, tiras millas e pagas cando toca. O Porto o cruzas por autoestrada e despois podes continuar hacia o sur sempre por autoestrada.

os únicos problemas e si vas o IKEA ou o aeroporto Sa Carneiro que teis que coller unha ronda que é de pago electrónico.

Teis mais información nesta dirección publicada por Exin fai uns días:  http://www.estradas.pt/portagensfaq/


haizkolari

Enero 31, 2011, 21:49:01 pm #3037 Ultima modificación: Enero 31, 2011, 21:52:34 pm por haizkolari
Cita de: ALTAN en Enero 31, 2011, 18:51:08 pm
alguen sabe como esta o tema das peaxes en portugal a dia de hoxe.....pódese ir ate Lisbia evitando a peaxe e mailo cacharriño ise.......na autopista que vai lpolo interior tamben e de peaxe mais ten para pagar na peaxe en metalcio nom?
sabedes como esta o tema? Marchamos o Alentejo e queria saber , na paxina de autostradas de Portugal nom hai que se aclare.....

graciñas


fun hai duas semanas ate Porto e clavaronnos 14€ ir e 14€ de volta na A3, creo que subiron o prezo da portaxe  :P ou non sei ben qué caralho fixen, eu recordaba que eran 7€ ir e 7€ volver non hai muito ... tam fodidos pá entre o prezo do ghasóil e as portaxes vou deixar de viaxar...a faser rutas pedestres pola contorna de Vigo  .meparto
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

foucellas

Al fin vuelvo a tener operativo mi amado nick  .palmas  .meparto
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

LOSTREGO3

  Un novato con moitas dudas.... he a miña primeira furgo e non coñezo a ninguen con furgo  :-\

¿coñecedes algunha tenda en Galicia con accesorios para furgos? preciso dun bater químico, toldo.... e varios accesorios que vexo nas fotos para a T4. O mellor e que a xente o compra todo por internet pero eu prefiro ver as cousas que non coñezo o natural xa que non teño nin idea. Levo anos viaxando coa miña T3 por media Europa (Guzzi T3) e casualidades do destino acabo cunha VW T4 empezando de novo  ;D

Freddy´j

Dependiendo de donde seas, aqui en Vigo tienes a caracol park en la av. samil, pero no son nada baratos.
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

LOSTREGO3

 Hola Freddy, soy de Salceda (colega de André Torques), este verano estuve con vosotros en Tuy dandoos la chapa. Yo quería una T3 pero acabé con una T4.....
Me acercaré a Caracol por lo menos para que me expliquen las diferencias entre toldo, como funcionan los bateres (pa los peques).....

Un saludo

Freddy´j

Febrero 08, 2011, 20:42:39 pm #3042 Ultima modificación: Febrero 08, 2011, 20:44:11 pm por freddytorques
Okey, si tienes alguna duda y te podemos echar un cable, avisa, que pa eso estamos.

Y a ver cuando nos enseñas esa t4.
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

foucellas

Cita de: LOSTREGO3 en Febrero 08, 2011, 20:10:49 pm
¿coñecedes algunha tenda en Galicia con accesorios para furgos? preciso dun bater químico,


Boas

o do Water quimico se non tes moita prisa eu esperaria a que saira a oferta no LIDL calidade prezo un 10, que debe sair por marzo abril e se necesitas algun accesorio mais pasate por compras conxuntas http://www.furgovw.org/index.php?board=87.0 que seguras que sacan bos prezos. Un saudo
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

satelit4

este fin de semana toca termassssssssssss,   .baba  ,esteremos en ourense este fin de semana    .panico   si alguien se anima      .panico
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad