FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 12 Visitantes están viendo este tema.

gael160963

... si queres pasar a itv co porta bicis, mellor leva unha bici posta co indicador de carga v20 ... senon, debería de constar na documentación ... así é como razonan os inxenieiros  ;) ... xúroche que eu non o entendo ... o porta bicis ten o seu nº de homologación pero debería de constar nadocumentación do  vehículo si vai de valeiro o que non é preciso se esta sendo utilizado  .loco2 ... esta conversa a mantiven con alguén que sabe o que se coce nas itv, ....eu sempre o quito  ;D para non arriscar, aínda que pode darse o caso de que non che digan nada  .loco2 ... non sería significativo. O meu consello: quítao.

t3

Cita de: gael160963 en Julio 14, 2010, 19:19:43 pm
... si queres pasar a itv co porta bicis, mellor leva unha bici posta co indicador de carga v20 ... senon, debería de constar na documentación ... así é como razonan os inxenieiros  ;) ... xúroche que eu non o entendo ... o porta bicis ten o seu nº de homologación pero debería de constar nadocumentación do  vehículo si vai de valeiro o que non é preciso se esta sendo utilizado ... esta conversa a mantiven con alguén que sabe o que se coce nas itv, ....eu sempre o quito  ;D para non arriscar, aínda que pode darse o caso de que non che digan nada  .loco2 ... non sería significativo. O meu consello: quítao.

Resposta que me deron a min, e basandose na regulamentación das ITV, o ano pasado
Pregunta ¿metedesvos moito cos portabicicletas traseiros nas furgos?.
-Espera un pouco,( vai e diante miña mira no ordenador)
-Si o portabicis non supera o 10% da largura do vehículo, pasa perfectamente a itv ¿por qué mo preguntas?.
-Pois que eu saqueino antes de vir para non ter problemas. Xa que oin que si o tiña non pasaba a ITV
-Pois xa ves o que dí a Ley.
Asi que estamos no de sempre, INDEFENSOS, diante de quen ten que aplicala Ley. Asi que eu para facer valer os nosos dereitos levareino sempre, e que ademais si fose ilegal, ainda que pasaras a ITV sin el, o volver o coloca-lo, Os pitufos ou os do Club Heineken, sancionarianche, e como si pasa a ITV cunhas rodas prestadas, logo o circular cas tuas, como están gastadas, os .policia sancionanche.
Vos mesmos.
-
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

haizkolari

Julio 14, 2010, 20:17:25 pm #2042 Ultima modificación: Julio 14, 2010, 20:25:46 pm por haizkolari
pois eu sempre o levo posto ao pasar a inpección, e levo catro, e nunca me dixeron nada, por certo e un THULE universal de fabricación moderna preparada para t4,t5, alhambra, ford galaxi etc, etc ¿non se fixarán na bola de remolque pra medir a ollo o 10%?

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

ALTAN

por se alguen lle interesa unha silla grupo I para un pequerrech@, deixo este fio

http://www.furgovw.org/index.php?topic=198777.msg1774719#msg1774719

haizkolari

caghona!!! acabanme de regalar unha se non quedaba con ela  ;D
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

Freddy´j

Cita de: foucellas en Julio 14, 2010, 16:25:37 pm
Dentro duns dias teño que pasar a ITV e queria ir co portabicis posto mais a placa. Como ben saberedes todos nalgunhas ITV's te obligan a retirar  o portabicis para pasala revision. Queria saber onde atopar a norma esa que di "que se non pasa da suma de .... " o algo si, para poder levala conmigo e presentalo na ITV no caso de que poñan pegas...nestas cousas temos que empezar a tomar cartas no asunto. Un saudo

Yo la pase en Vigo, con toldo, portabicis, luces de xenon, luz diurna casera, en fin no quite nada, y sin problemas.
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

t3

Cita de: freddytorques en Julio 14, 2010, 20:37:28 pm
Yo la pase en Vigo, con toldo, portabicis, luces de xenon, luz diurna casera, en fin no quite nada, y sin problemas.

Tú lo que hiciste fue enseñarle y darle un chupito del liquido del potty al inspector ingeniero de la itv, por eso no vió nada  .meparto
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

haizkolari

Julio 14, 2010, 20:43:34 pm #2047 Ultima modificación: Julio 14, 2010, 20:47:01 pm por haizkolari
Cita de: t3 en Julio 14, 2010, 20:41:03 pm
Tú lo que hiciste fue enseñarle y darle un chupito del liquido del potty al inspector ingeniero de la itv, por eso no vió nada  .meparto


aggggggg que porcallada.... mira que eu levo o potty ate arriba, ainda non o vaciei desta última viaxe, si se poñen parvos na itv.... metralla pra todos  .meparto

eu vou a de Porriño os da de Vigo piden metralla  .meparto
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

fonte

eu  a pasei fai un mes con baca, lama, polvo, un cd de Sabina, restos de comida na despensa, o deposito de grises cheo, etc etc  e todo correcto e sin comentarios.       .meparto

Está visto que e ley e moi interpretable.

Sau2 pa tos.

t3

Cita de: fonte en Julio 14, 2010, 21:37:50 pm
eu  a pasei fai un mes con baca, lama, polvo, un cd de Sabina, restos de comida na despensa, o deposito de grises cheo, etc etc  e todo correcto e sin comentarios.       .meparto

Está visto que e ley e moi interpretable.

Sau2 pa tos.

Sobre todo levando un cd de Sabina ¿non o irias escoitando?. Pois tiveches sorte de que o Fenisio non estivera nesa ITV, senon se cadra falaba co inspector-tecnico, para que non a pasases, polo de Sabina, xa sabes ¿non?
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

mario neron

Cita de: haizkolari en Julio 14, 2010, 20:43:34 pm
aggggggg que porcallada.... mira que eu levo o potty ate arriba, ainda non o vaciei desta última viaxe, si se poñen parvos na itv.... metralla pra todos  .meparto

eu vou a de Porriño os da de Vigo piden metralla  .meparto


E hai algun de porriño que vai a vigo a pasala porque din que os de porriño son muy estrictos. .meparto

Eu paseina este sabado en porriño co portabicis e non me dixeron nada.

Lelopá

yo en vigo siempre la paso con el porta bicis puesto y no dicen nada

jhavato

atopei o:

"Manual de procedimiento de inspección de las I.T.V." (6ª EDICIÓN, ENERO 2009)

se lle interesa a alguén que me mande un privado con dirección de correo electrónico e mándollo

saúdos!!

p.d. eu pasei a itv sen portabicis para evitar problemas

Mariquiña

Cita de: Maruxá en Julio 13, 2010, 00:47:29 am
Yuuuuhuuuuu!!!!
Ya soy miembro.....!!!!

.meparto .meparto, Enhorabuena, sra. menber JR

Cuentame lo de la 2ª furgo  .baba
Lo mejor en este mundo, es vivir cada segundo como nunca más.

Mariquiña

Cita de: fonte en Julio 13, 2010, 08:48:39 am
Fenisio e Maruxá   inde cortando o rollo que vinchuca está a punto de aparecer e pode haber lume.

Fenisio ponme esa casa en orden, lembrate de limpar debaixo das camas, pon flores, pasa a fregona, a louza ben clasificada por tallas e colores, as camas ben feitas, os baños cheirando a flores, etc etc
apura que eu ya estou escoitando u.n avión e pronto teis revisión.

;D




Asombrada me tiene tu conocimiento teórico de como actuar en estos casos, o es que lo pones en práctica todos los días? ;D 
Lo mejor en este mundo, es vivir cada segundo como nunca más.