FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 11 Visitantes están viendo este tema.

foucellas

Pero que pasa.... estais en el mosquito con el ordeñador?? vaya nivel de mini-KDD. Darles saludos a la señora Maria y que me guarde un litro q el viernes paso por alli  .meparto
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

Rafafá

Bueno chicos, deciros que ayer lo pasamos muy bien. Nos gustó muchos ponerle cara a mucha gente nueva. A los otros ya os tengo muy vistossss .lengua2. Bueno solo me queda animar a la gente que aún no vino a ninguna quedada a que venga a la que organiza Chedi en Cariño este fin de mes. Venga, que ahora ya sabéis que somos unos frikazos!!!
Link de la quedada:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=183437.0
Un abrazo a todos
Busco cuadro o bici Sunn, Marin o Kona Kilauea (o similar)

GPS*CHAOUEN

Ogallá!!! encantaríanos ter a furgpo para a próxima quedada...senon encantada de coñecer a todos @s freakys Komposteláns!!! bikos a tod@s!!!

ALTAN

sodes unhos liantes...menuda cuadrilla quedou no tabacos...asi da gusto, penso que debiamos institucionalizr este tipo de redadas.
Un pracer coñecer a quen non lle facia cara e de ver de novo os amigos/as....eramos tanto que non sei se falei con todo o mundo, agora ven o mais dicficil asociar as caras ás furgos respetivas .loco2 hai que organizar unha redada e que cada un traiga a foto de carné da furgo na carteira.. .meparto .meparto

...un pacer coma sempre!! 

jhavato

heyyyyyyyyyyyy
estivo guay o de onte...!! hai que repetir

para os que non estiveron, non puideron ir ou blablabla....sabede que fomos 22 persoas no mosquito...despois o número foi baixando, jejeeeee...ata ás mil da mañá que quedamos algúns, jejeeee....no maicar!!!

houbo licor café e ata exposición "dentes largos" a cargo de  uLLa, que ensinou a súa recién pintada T3  .baba

pois nada, unha aperta a tod@s  .ereselmejor
encantado!!

pacasu

[...ata ás mil da mañá que quedamos algúns, jejeeee....no maicar!!!



como se nota onde está o nivel,  ;D..... os curritos temos que madrugar e non podemos estar ata esas horas.... :'(

boa pinta tiña, pero as responsabilidades familiares non nos permiten asistir entre semana .lengua2, poderíase repetir un venres ou sábado???? e que tamén somos de Santiago e por coñecer á peña que nos falta.....

Chedi

lastima estar tan retirado, me alegro que lo pasaseis bien, saludos para tod@s
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

t3

Xa, vos vale, ¿por qué, non poñedes o que de verdade pasou?.  .meparto
Como vos non vos atrevedes vouvo-lo a colocar eu neste enlace e que se entere todo o mundo o que pasou cunha algunha furgo logo de poñerse ata   .bebe2 arriba no Mosquito, Maicar e demais. velahi as probas
http://www.youtube.com/watch?v=GiWv_RBu-lw
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

Rafafá

Cita de: t3 en Enero 13, 2010, 16:29:23 pm
Xa, vos vale, ¿por qué, non poñedes o que de verdade pasou?.  .meparto
Como vos non vos atrevedes vouvo-lo a colocar eu neste enlace e que se entere todo o mundo o que pasou cunha algunha furgo logo de poñerse ata   .bebe2 arriba no Mosquito, Maicar e demais. velahi as probas
http://www.youtube.com/watch?v=GiWv_RBu-lw


Así estaba hoy la Galuresa como el carall...
Busco cuadro o bici Sunn, Marin o Kona Kilauea (o similar)

foucellas

Enero 15, 2010, 16:40:55 pm #1164 Ultima modificación: Enero 15, 2010, 18:32:52 pm por foucellas
Mensaje para los siguientes foreros zona de A Coruña, poneros en contacto conmigo mediante privado:

Portela: Tengo pegatinas del foro para ti de la anterior compra conjunta
Betan: Calendario 2010, te he mandado varios privados con mi numero de movil.
Antoni: Calendario 2010, llamame.
Chedi y Gruby en la KDD de Cariño os paso los calendarios


y para todos un  :-*  .meparto

Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

jhavato

sí, a portela se le acumula el curro, jejeeee

aprovecho yo tambn, jejeeeee:

PORTELA: sigo teniendo tu airlock!!!
KRASTIS: tengo tu pomo palanca cambios bola billar 8!!

pues nada... ;D ;)

Chedi

fouce.......ok.
Lastima que parece que no dan llegado las pegatas y así se aprovechaba la kdd
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

Portela

recibido!!!

perdonad ya nose que me da un dia por otro se me olvida... lo dicho perdonad!!!!

por cierto, si alguien le interesa me acabo de pillar el cable galletto 1260 a quien le interese y tenga una VW que "consiga" el programa vag-com y le dejo el cable sin problema.

yo ahora estoy mirando de donde "conseguir" el programa vagcom, porque lo necesito para el mirar los errores del seat leon de mis padres, aparte estoy esperando que me pasen una reprogramacion para mi coche y asi cargarsela... jjej

foucellas

 .director Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pues si que empezamos bien el año por aqui....esto esta mas parado q las colas del INEM  .panico

Nada q contar?? Iros preparando pa la KDD de Cariño pero tb para el mes de Febrerooooooooooo que ya estamos argallando  algooooooooo  ;D
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

gruby

Cita de: foucellas en Enero 18, 2010, 21:57:55 pm
.director Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pues si que empezamos bien el año por aqui....esto esta mas parado q las colas del INEM  .panico

Nada q contar?? Iros preparando pa la KDD de Cariño pero tb para el mes de Febrerooooooooooo que ya estamos argallando  algooooooooo  ;D

Febrero?? cuenta cuenta..