BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 12 Visitantes están viendo este tema.

eudaldJ5

Cita de: danikraft en Diciembre 11, 2009, 16:08:57 pm
Noooo Eudald, como tu bien dices, algunos propusimos vernos en el Montseny para el finde de la Diada,,, ni mas ni menos! Y si no tw enteraste no es por nadie considere a nadie mas o menos, si no pq no te enteraste  y punto,,, incluso estuvo a punto de venir el Pere Heineken!, con el que creo que tienes una relación de amistad y perfectamente te lo podría haber comentado, no saquemos las cosas de quicio, please!!!!!

Abrazos


no me vengas con historias... me tienes en el facebook.. si no quisiste invitarme fue porque no te pareció bien. Y lo respeto. Pere no me aviso porque era una "quedada secreta". Pero como ya te he dicho no me importa, ni me molesta en absoluto. Ya nos veremos otro día. Yo solo lo decía como reflexión al tema de usar el nombre de la bsv... cada uno a su propio interés y a sus anchas. La bsv es de todos los miembros que acabaron al final, y como ahora la cosa no funciona, creo que no es lógico usar el nombre de la bsv para hacer eventos donde no están todos avisados. De una vez por todas asumir que la bsv esta muerta, no dentro de cada uno de nosotros, pero si en el colectivo.

Como dice perla esto no lo arregla ni dios. Y ya que eres tu el dueño y senyor del tema, te pido por favor que lo cierres.

Y aprovechando el tema, hace unos días cree un nuevo tema en Cataluña, porque ya estoy harto de este. Lo he hecho con otro nick, porque yo no quiero ningún tipo de protagonismo, el tema seguirá su curso, o se quedara sin comentarios. Solo me limitare a seguir las peticiones de la gente de Cataluña con furgonetas. http://www.furgovw.org/index.php?topic=181690.0

Pero por lo que veo nadie escribe, se be que todos nos gusta mucho criticar... y no hacer nada productivo.

A y por si se me tacha de no ayudar al colectivo, recuerdo que siempre he echo iniciativas en el foro, que como esto esta medio muerto nadie a seguido adelante. Y en todas las quedadas donde he podido ir, colabora en todo lo que puedo. En albanya había luz en el concierto porque me encargue de llevar-la, en montgat siempre he echado una mano con lo que he podido. No me pondré a organizarla..porque ya bastante tengo con furgofesta. Pero eso da igual, yo estoy agradecido a toda esa gente de la bsv que se lo ha currado montando quedadas, pero ir a las quedadas y disfrutarlas, también es ayudar al que monta la quedada.

Aprovecho para deciros que paséis unas buenas fiestas, porque no voy a entrar mas a este tema. Para ver como se discute la gente. Dais pena y damos pena.

VANdido

si es que tot aixo es tan facil com...qui volgui segir, endavant....qui no li aporti res de bo tot aixo que surti..on es el problema???... es que ho penso i no ho enteng la veritat... estic fart de participar en diferent colles i colectius i quan e vist coses que no m agradaven o no estava agust o simplement m he cansat, ho he deixat i punt..es tan facil com aixo.. no hi ha cap problema  :P. Per que aquestes discusions en obert. aixo es de parvulitos!!!

Reconduim el tema nois. I deixeu vos de tonteries  ;).

Qui volgi segir, que tiri endavant. Qui estigi fart, que deixi de tirar mes merda. Que els furgopikes de turno no tornin a sortir si pot ser.

Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Opa

Cita de: VANdido en Diciembre 12, 2009, 10:48:32 am
si es que tot aixo es tan facil com...qui volgui segir, endavant....qui no li aporti res de bo tot aixo que surti..on es el problema???... es que ho penso i no ho enteng la veritat... estic fart de participar en diferent colles i colectius i quan e vist coses que no m agradaven o no estava agust o simplement m he cansat, ho he deixat i punt..es tan facil com aixo.. no hi ha cap problema  :P. Per que aquestes discusions en obert. aixo es de parvulitos!!!

Reconduim el tema nois. I deixeu vos de tonteries  ;).

Qui volgi segir, que tiri endavant. Qui estigi fart, que deixi de tirar mes merda. Que els furgopikes de turno no tornin a sortir si pot ser.


.ereselmejor

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

MO

 torno a condidir amb en bandido....
tot això, per que en perla i jo vam pensar que ens venia de gust tornar-nos a trobar, i que seria bona idea, fer un sopar per nadal........
però be ......em reafirmo i per no tornar a escriure ......em cito
Cita de: MO en Diciembre 10, 2009, 14:03:50 pm

per la resta nois i noies,el sopar no ha pogut ser .....sap greu!!!!!, pero estem mirant dates per fer la calçotada al morell, posiblement l'ultim o penultim cap de setmana de gener!!!!!
s'acepten suggeriments per la data !!!!!!

o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


danikraft

Mira eudald no pienso entrar al trapo... Pero diré un par de cosas, ni era un trobada secreta ni res!!!! Si Pere te dijo eso, no se pq lo dijo
y otra cosita ando harto de que se me acuse de todo, harto!

alacabezadel75

Cita de: MO en Diciembre 12, 2009, 11:55:56 am
torno a condidir amb en bandido....
tot això, per que en perla i jo vam pensar que ens venia de gust tornar-nos a trobar, i que seria bona idea, fer un sopar per nadal........
però be ......em reafirmo i per no tornar a escriure ......em cito


Mo a nosaltres si podem... depen del calendari laboral de la Eva ens vindria millor l'ultim crec. No em estat gaire actius aquest ultim any, pero almenys no em creat mal rollo.

Y per cert no veas como la gente entra al trapo, pensar que al escribir las interpretaciones son diversas y no se debería escribir para después ir justificando lo que uno dice. Mejor nos vemos charlamos y pasamos un rato divertido y si no es así... ya nos veremos.

un saludo a todos.

VWoladores

Mare meva, mesos sense entrar, me'n recordo avui que jo era d'un foro de furgos i veig que no ha canviat res!!! Jo que em pensava que tots us havíeu perdut per feisbuc dels pebrots...

Visca la BSV joer!!!

Sus trobo molt a faltar, a tots...  .botapeta

Mo, m'apunto a la calçotada, el dia que sigui... l'altre dia en vaig fer una a Alió...
Jordiwagen, l'altre dia vaig passar per Montanissell, vaig pensar que potser hi eres... el dilluns dia 7 si...
Cresteo, ja ha sortit la "T6", ja trigues... que la Marge no va a la última... ja me la quedo jo si vols...
Perla, això que es practica poc el sexe... molt possiblement tinguis raó... .loco2
Alacabeza... com està l'enano?
Afrago!!! per quan la primera rando sèria de l'any? jo ja en porto dues... ;-) (i sorprenentment no m'he trencat res!)
Vandido, ets un liante, joer...
Ramóvil, l'Andrómina encara s'encén?
Boxer, Dau, Eudald... algú sap res del Furgocoma?
Olaf, respires?
i l'Aramys?
El Ves només escriu als furgodijous oi?
Qui és el B.S.V...?
Em deixo un porró de gent, espero no ofendre a ningú... he escrit ràpid per l'emoció...

Del furgopike millor no dir res...

Quan dius que reneix tot això? quan s'aprovi la llei que prohibirà fumar als locals públics tancats???

Vaig a mirar el fil dels dijous, aviam si encara que foti fred queda algú per la muntanyeta...

Apa wapus i wapes... aviam si ens veiem de debò...

Vwol!



xolo

cesc vaixes a alió i no dius res... .nono .nono .nono no pot ser.jejejejej
ja t'aplicarem un correctiu!
be dons començo la llista de la calçotada ,si a la majoria va be l'ultim cap de stemana de gener

NIK               PERSONES
xolo i mo            4
woladores           2
t-beo                  3
alacabeza           3



Uploaded with ImageShack.us

VWoladores

Sorry... vam pujar al Coll de l'Illa a volar... però de tant vent no necessitaves el parapent... aleshores vam baixar a Montblanc per fer la "ferratilla" (no es pot dir d'una altra manera) de la feixa del colom (jo li hagués dit del pardalet, tenia 30m de desnivell) i ja eren les 14h... cap avall a calçotar i després ja morts cap a caseta... per la clatellada que ens havien fotut i per la quantitat de calories ingerides, és clar...

Quan baixi amb més calma ja vindré a que em doneu el correctiu aquest...  .loco1

De moment, la data que has escollit em va molt bé...

Aplins!

Vwol!

T-Beo

Ep Txesco!!! que guays llegir-te per aqui!!! .. i amb aquest taranna de bon rotllo..
Encara falta molt i no ho sabem segur perque sempre anem improvitzant (de cul), i potser el Germen te feina a la neu, però farem el possible per anar a la Calçotada (prenc nota)

Salutti a tutti
bea
No por mucho amanecer me levanto más temprano

Perla Negra

Si no pasa res extrany hi serem, el que no se es cuans...(desde 2 fins a 5) +el Mad.  8)


Si no pasa nada raro allí estaremos, lo que no se es cuantos seremos...(desde 2 hasta 5) + Mad.  8)
                                                                                                                         

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

jordiwagen

Diciembre 15, 2009, 19:51:41 pm #7256 Ultima modificación: Diciembre 15, 2009, 20:00:59 pm por jordiwagen
 la llista de la calçotada
NIK               PERSONES
xolo i mo            4
woladores           2
t-beo                  3
alacabeza           3
Jordiwagen         2
Perla Negra        2 a 5 mes el Mad

locovw

jo també estava per allá "apuntat" no em deixeu de banda!!!! plisssss!!!

yo también estaba por ahi "apuntado" no me dejeis de lado!!1 plisssss!!!


la llista de la calçotada
NIK               PERSONES
xolo i mo            4
woladores           2
t-beo                  3
alacabeza           3
Jordiwagen         2
locovw                2
perla negra        2-5-"6"
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea


MAK

uy calçotada  me apunto .palmas
xolo i mo            4
woladores           2
t-beo                  3
alacabeza           3
Jordiwagen         2
Perla Negra        2 a 5 mes el
Mak i Nuri            2

locovw

Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea