BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 13 Visitantes están viendo este tema.

VANdido

Cita de: cresteo en Diciembre 10, 2009, 15:41:47 pm
D'altra banda, definitivament, li he de donar la raó al "tal"(es veu que es el i no la)furgopike en lo que diu. Bandido, trobo que entrar al post per enfadarte amb algu, es perdre el temps...et faras mala sang  ...a mi me la pela saber o no saber quí espero em trec el barret perque es l'unic que ha aconseguit que aquest post no sigui exclusivament el cumpleaños feliz( Amb tots els meus respectes Mo)


Cresteo no t ho prengis com atac a tu ni molt menys..i de veritat, es molt trist que algu que coneixem, per que no ens enganyem. el tiu/a que a escrit aixo es algu que xerra per aquest fil..aixo ho tenim clar, no?... Pos eso, a mi "no amb molesta lo que diu si no que ho faci amb el anonimato". Si te collons per participar del fil, fes ho amb el teu nick real, ho trobo de nen petit el amagar' se radera de un nick fals. Mira el boxer57....per lo menys ho fa amb el seu nick, digi lo que digi, t agradi o no, tots sabem qui es. Es com s ha de fer i punt. Cresteo, a mi tambe me la suda igual o mes que tu qui es el que va escriure aixo, simplement amb queixo que aixi no es fan les coses i aplaudir als cobarts ho trobo fora de lloc que vols que et digui...

No entro nomes per ferme mala sang, hi entro per saludar de tant en tant el cumples, que com s ha dit ultimament es lo que hi ha, soposo que per aixo entro menys..Cosa que a mi no amb molesta..com es va dir si serveix per alguna cosa pues bueno es, cadascu que foti el que volgi, dic jo. Si que es veritat que es menys atractiu per entretindret al fil...

Per la meva part ting ganes que ens juntem de nou, aixo si, amb ganes de conviure..No ting cap problema amb ningu, tot el contrari, crec que mai he tingut un roce amb ningu, i espero que segeixi aixi  ;D. sempre passa que hi ha gent mes afin al rotllo que portes, aixo passa en tots els colectius., pero no passa res.

Apali..ja he deixat anar un altre rotllo..... .loco2....

P.D....Eudald...tonto....que saps que et tractare be..............  .meparto :-*
Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

eudaldJ5

Cita de: cresteo en Diciembre 10, 2009, 20:27:23 pm
No crec que et calgui Eduald, es veritat que hi ha hagut mals rotllos i malentessos( jo, hi ha coses que encara no he entès)però mai de la vida s'ha faltat el respecte a ningú ni ha hagut cap mena de violència(ni en els events BSV ni en cap furgonetero) fet que ,avui en dia, és clarament diferencial.

Jo sería partidari de fer una trobada en qualsevol lloc.No caldria ni que fos de dos dies, de un sol, també pot anar bé, y parlar d'una vegada per totes tots els implicats en els mal rotllos i/o tots els que hi volguessin dir la seva,per començar desde el principi, per tal de raonar-ho en persona i cara a cara( amb unes bones birres esclar!!!)
potser el que acabo de propossar és una més de les meves tonteries, però m'agradaria saber la vostra opinió...


Ferran..cullons que era broma!!! però us foteu unes punyalades entre alguns que tela. Us hauria que fer vergonya!!!

La teva idea em sembla molt be. Avia'm si us calmeu tots una mica, i sou mes respectuosos. Tot i que tampoc cal que tots siguem amics i que estiguem d'acord en tot (es impossible)... però si que ens hem de respectar.

I la gent que diu que no li importa el tema, si us plau que no fotin mes merda...



xolo

Cita de: BOXER57 en Diciembre 11, 2009, 08:39:41 am
Cresteo i Mo em sap greu, si us e ufes supossu que sou els que mes us identifiqueu am el que vaig escriure la meva opinio sobre bosatres prefereixo reservarmela no sigui que fareixi alguna sensibilitat.

no ofèn qui vol , si no qui pot!
i per suposat, no es el teu cas



Uploaded with ImageShack.us

Desaforo


BOXER57

Cita de: xolo en Diciembre 11, 2009, 12:25:04 pm
no ofèn qui vol , si no qui pot!
i per suposat, no es el teu cas


Ei Xolo entenc perfectament el teu comentari, i lantenc pero vamos que amb rellisca tan com els altres.

Dau i Fitxa

.meparto

nomes ens falten les crispetes, juas juas juas. Tot plegat fa riure. Que si amparan't-me en que es la meva opinió te la foto pel darrera, que tot es happy flower i com que tenim una furgo ens hem de portar guay entre nosaltres, que parlant la gent s'entén, que si hi han temes enquistats, uns altres que es volen enterar del que ha pasat (el cotilleo afecta tant...), uns que fan veure que el rollo no va amb ells, la gent que es porta be amb tothom, els que s'ho prenen tot per la vertent personal... un grup multidisciplinari, sí senyor.

Casi prefereixo que el fil quedi com a un lloc per felicitar els aniversaris (si hi ha "sort", et feliciten, i potser per casualitat pases per aqui i ho veus i dones les gracies), que llegir les ximpleries que es poden arribar a escriure en nom del hippismo mes ranci i el bonrollismo.

Hi ha gent que seguim quedant amb qui ens interessa (sempre agraint-li a les furgos i a la BSV haver-los conegut  .ereselmejor ), hi ha gent que manté contacte amb els que sap que els hi aporta algo; hi ha gent que ja ens encarreguem de felicitar els nadals; o els aniversaris; o els propers neixements, sense caure en la hipocresía de desitjar pau i prosperitat a gent que ni fu ni fa (fent-ho aixi crec que es mes sincer, mes personal...).

Em sembla perfecte que hi hagi gent que es mogui per propossar activitas, el foro és per aixó, i s'han d'agraír aquestes iniciatives, perque tenen un esforç i una il•lusió al darrera, qui vulgui anar que vagi, qui vulgui contribuir que hi contribueixi, i qui no vulgui anar, doncs que no hi vagi, tan sencill com aixó. Sense mes volta de full.

No m'estranya que hi hagi gent com el Desaforo, que pensa que fem por, segur que hi ha mes d'un, jo ho pensaría si em fiques a un fil de furgoneteros de qualsevol punt d'Espanya i llegis coses així. En aixó es el que s'ha convertit la BSV, ens agradi o no.

I com que aquí tothom diu el que vol, docs parapetant-me en que es la meva opinió... aquí la deixo, i ara que els que disfrutin amb aixó segueixint fent-lo, amb crispetes, com he dit abans, que segur que hi han molts.

danikraft

Diciembre 11, 2009, 14:20:11 pm #7236 Ultima modificación: Diciembre 11, 2009, 15:59:04 pm por danikraft
Joder ya estamos liaos..... de verdad, menos mal que la persona que tengo a mi lado me ha enseñado a canalizar mi energía!!!!! Y no me va nada mal!
Si a la kdd propuesta po Cresteo, perfectamente podría ser la calcotada, ya fue conciliadora una vez!!!!!
y por otro lado, Ricard, no entiendo tu incursión y tu comentario sobre el Montseny me ha tocado lo huevos, porque eso ni es opinión ni es nada, es dedito en la yaga en toda regla! Te lo digo con todo el respeto del mundo... de veras!

Ojalá la cosa vuelva a su cauce!!!! Saludos a todos, en especial a ti Duee y a ti Gerard y Jess, que tengo ganas de achucharos!!!!!!

                                                                                             

Mo t he trucat!

Mo te he trucat!!!!!

eudaldJ5

havia una quedada en el Montseny de la bsv??? pues a mi nadie me aviso!!!!  debe ser que no estoy tan bien considerado como otros.. o que quien organizo la quedada no me considera su amigo. A mi no me molesta. Pero supongo que cometió el error de poner al nombre de la quedada "bsv"... aunque era quedada entre cuatro amigos que formaban parte de la bsv. Y cuando yo quedo con varios (que también son bsv) y yo no digo que es una quedada bsv. Digo que quedo con mis amigos, verdad??? Así los otros bsv no se enfadaran porque no los he avisado.
Porque bsv incluye a mucha gente, tanto, como los que están en la lista de la web, verdad??? pues siento decir que si alguien organiza una quedada en nombre de la bsv, tendria que comunicarlo a las 63 miembros.  Sino esta quedando con sus amigos. Total que la bsv solo consigue crear un grupo cerrado de 63 miembros..que se enfadan porque no todos están igual considerados...vaya como niños pequeños.

En conclusión que creo que la bsv ya no existe (el espíritu sigue), se han creado otros grupos de gente, con la que cada uno sale, o se junta mas habitualmente. Eso no quita que yo tenga ganas de ver las caras a todos, porque no tengo ningún problema con nadie. Y por dividir estos grupos, hay gente que hace mucho que no la veo!!!

En conclusión,  por favor no deis tanta importancia a quien queda con quien, y si esto y que si lo otro. Si un día nos reunimos 4...bien, y si otro día somo 30 aun mejor!!!

venga va!! ya vasta por favor!!!!

danikraft

Noooo Eudald, como tu bien dices, algunos propusimos vernos en el Montseny para el finde de la Diada,,, ni mas ni menos! Y si no tw enteraste no es por nadie considere a nadie mas o menos, si no pq no te enteraste  y punto,,, incluso estuvo a punto de venir el Pere Heineken!, con el que creo que tienes una relación de amistad y perfectamente te lo podría haber comentado, no saquemos las cosas de quicio, please!!!!!

Abrazos

cresteo

Algú sap perqué hi ha un grupet de gent que només entra per dir lo lleitjos que som el altres i també el que hem de fer, i indignar-se per coses que no l'importen, i que mai han fet res de bó pel col.lectiu ans tot el contrari, i que no han entés mai que avans d'exigir s'ha d'aportar.
Algú dels que entren d'aquest tarannà por numerar les iniciatives que ha tingut duran tot aquest temps, o el que ha aportat de bó???

RAMOVIL

Cita de: B.S.V. en Diciembre 09, 2009, 10:37:46 am
be nois , degut als sopars d'empresa, constipats, viatges..... i el poc temps d'antelacio ho deixarem per un altre dia.

gracies per els misatges privats!!!!! no ho deixarem passar molt de temps i a final de gener, segurament farem alguna cosa...... .malabares .malabares

:-* :-*

¿Quien lexes es quien escribe bajo este Nick? ¿con que derecho, y autoridad?

Cita de: MO en Diciembre 10, 2009, 14:03:50 pm

i clar que recordo que el post el vas iniciar tu! i si no t'agrada....enfadat,i el tanques!!! (no sera la primera vegada!)

pero no et pensis que la b.s.v. es teva, per mes que aixo ho inciciesis tu(que tots ho sabem) i com que de moment no tens registrat la propietat intelectual del nom......, mentres quedin dues persones que es vulguin trobar per quedar, per xarrar i el seu sentiment es que son b.s.v.'s  ho podran dir aqui i a la xina popupar sense pagar royalties...



  ¿ Quien decide, quien convoca ? yo alucino,
 
Cita de: danikraft en Diciembre 11, 2009, 16:08:57 pm
Noooo Eudald, como tu bien dices, algunos propusimos vernos en el Montseny para el finde de la Diada,,, ni mas ni menos! Y si no tw enteraste no es por nadie considere a nadie mas o menos, si no pq no te enteraste  y punto,,, incluso estuvo a punto de venir el Pere Heineken!, con el que creo que tienes una relación de amistad y perfectamente te lo podría haber comentado, no saquemos las cosas de quicio, please!!!!!

Abrazos


  ¿MONTSENY?


  Señores los malos rollos, los entiendo como logicos en la convivencia humana, que en este colectivo han tenido muchos incidentes desagradables, nadie puede ocultarlo, sobre todo por no saber solucionarlos sin hacerlos publicos, lo triste es que se pretenden realizar reunificaciones de formas cuanto menos peculiares, unos has escondidas y otros por libre usando sin ningun derecho el nombre de BSV para convocar, como se puede pretender ser el Mesias de la BSV, señor@s que ya no somos niños  lo mismo que he criticado al usuario furgopike,  recrimino  el uso del nick BSV.
Si se quiere montar un encuentro, que se monte pero por favor diganme quien lo monta o si simplemente es algo Anarquico,
Evidentemente no hablare con todo el mundo primero porque no me apetecera, segundo no sera obligatorio, (por lo menos eso espero)
pero espero que no se señale a nadie con el dedo por no saludar o por no acudir, como siempre a ocurrido, y es que como dice MO la BSV
Cita de: MO en Diciembre 10, 2009, 14:03:50 pm

pero no et pensis que la b.s.v. es teva,


  Pero hay mas gente, que deben de aprender esa leccion, que nadie se crea dueño de algo que le pertenece.


Perla Negra

Creo que en general  practicáis poco sexo y en caso de practicarlo no lo hacéis con la persona adecuada, pues tenéis muchos problemas de adolescentes inmaduros. Que si este dice que yo digo, que si este juguete (BSV) es mio y no tuyo, que si yo he hecho o he dejado de hacer....
Por favor, esta noche desahogaros con vuestra pareja, sudad y gastad las energías en cosas mas productivas.

Cuando contesté al piltrafa de Furgopique con la coña de Batman mi intención era reírme a costa de el y esperaba que el nivel de las respuestas siguiese en esa tesitura, pero no, no somos capaces de tomarnos la vida por la parte positiva, tenemos que buscar lo que nos diferencia, no lo que nos une.

Mas que BSV nos tendríamos que que llamar VPB (vaya panda  burros) y yo también me incluyo. Nadie es bueno o malo sino que tiene una opinión tal o cual, no por no pensar igual que alguien tengo que ir a destruirlo, este tipo de gente  tienen un nombre y son fascistas.

Otra cosa que hay que tener en cuenta es no confundir cantidad con calidad. Por esa regla de tres reunir en una kdd a 200 personas es sinónimo de éxito y 6 personas de fracaso, el que piense así tiene un grave problema de valores. El que mucho abarca poco aprieta y por este motivo por querer ser mas de lo que podíamos digerir fue por lo que empezó todo a desmoronarse.

Todo este mal rollo ya no lo arregla ni Dios, pero os pido sinceramente que dejéis de ser beligerantes los unos con los otros y si de verdad necesitáis sangre, daros con la cabeza en el canto de la mesa del ordenador y ¡¡¡¡ tachan !!!! aparecerá.  De esa manera no joderéis a gente con la que antiguamente habíais compartido kdd, sobremesa e incluso vuestros sueños. 8) 

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

T-Beo

vamo avé
Em quedo amb en Perla, follem poc. o no tots, i si no com diu Mo matem la puta...

Si fos el meu fill (8 anys) diría: me parto, pero no ho soc i dic: me parto

Caray, sí que som complicats tots plegats i jo que només tinc ganes de trovar una excusa per veure´ns

Hablando de todo un poco, lo siento me sale el catalufo, pero bueno, creo que se entiende todo, y si no al Constitucional, que de eso ya van sabiendo bastante. OI?

Aprovecho la línea que me queda para pedir disculpas a "tuttiquanti" por si acaso

No por mucho amanecer me levanto más temprano

cresteo

Crec que tens raó David, aquest mal rotllo ja no es pot arreglar. A més, és absurd.Tots ens pensem que la nostra realitat és la unica que val i la que han de practicar tots, i cadascú té la seva realitat. Per la meva part, continuaré la gent amb la que coincideixi,i fent el que em vingui de gust, que d'obligacions ja en tinc prous.
apa,Salut
Pd: una cosa intangible , abstracta, no es pot tocar, no pot ser de ningú. peró jo em quedo amb el record del grup de persones que vam anar al primer on tour per França.
seria partidari de tancar aquest post, perque és lamentable.

scooby

 .palmas .palmas .palmas eso eso , mejor cerrar el temilla....
saludetes y rafagas señores
SOCIO nº9