BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 13 Visitantes están viendo este tema.

VANdido

no se que decir.. gracias Mo por lo del apoyo.. si yo a la hora de hacer coña soy el mejor y mas cachondo de todos, que conste.. se perfectamente que alomejor lo que a dicho el "tal" furgopike sera o no cierto, ahi no me meto. Si ese comentario se escrive con el nick real y no con uno inventado unos minutos antes de escrivirlo ( .lengua2), yo alomejor lo aplaudiria cresto, como haces tu.... Pero en el momento que aprobecha el anonimato para rajar, con ese estilo tan sutil que ya e visto en otras ocasiones, pos para que engañarnos, ME JODE!!!.. es la primera vez que me pongo caliente con ese tipo de cosas, normalmente tiro mas para la diplomacia, pero es que el rollito ese de no utilizar tu nick, pos que quereis, me toca las pelotas.

Como esto es un foro, y ademas me e sentido siempre como parte de la B.S.V., me doy el derecho a reprochar este tipo de actuaciones. Me parecen pateticas y como dice Mo de niñitos pequeñitos, tendre que hablar con ves aver si a sido su petitona, mira que le tengo dicho que no la deje jugar con el portatil  ;D...

Yo SI que quiero veros, si se hace algo y puedo, me apuntare fijo, como unos cuantos de los que vamos por pirulando por este foro. y quien no quiera ir, con no decir nada hay suficiente  ;).

Lo de los M.P. era una idea, por lo menos para mi seria mas efectivo, si puede ser claro...

Perodonar por otro rollito de los mios, pero hay cosas que no soporto, y son las chiquilladas. Todos tenemos una edad ya, estaria bein comportarnos como tales
Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

danikraft

Diciembre 10, 2009, 15:16:53 pm #7216 Ultima modificación: Diciembre 10, 2009, 17:14:41 pm por danikraft
Indignado por la cena? Tu si que no lo entiendes!!! A mi no me hace falta que llegue Navidad para ver a la gente, intento ir viendo a quien puedo y cuando puedo. Yo solo digo y creo que todavía puedo hacerlo, es que me parece algo que no entiendo, después de todo lo que ha pasado. Ahhhh y lo del Facebook, simplente he borrado a cuarentaipiko personas con las que no conento nada, ni hablo, ni nada, incluyendo amigos, primos etc... y se ma llenaba la pantalla de inicio de Mafias, zoos, granjas, galletas de la suerte y demás. Pero como tu bien dices explicaciones las justas. De todas maneras Mo, te has tomado mi mensaje a la tremenda y no iba con esa intención, era una opinión, pero parece que la sinceridad va cara!!! Y BSV yo como el que mas, y acepto totalmente que he cometido errores, pero eso lo hemos hecho todos... De todas maneras no estaría de mas hacer una cerveza y charlar!!!! De veras, esto se ha enquistado!!! Bueno un abrazo para ti y recuerdos para Jordi!!!!

Pd: no entiendo muy bien los comentarios como "la Bsv no es tuya!!!" o "este post lo iniciaste tu" ya que yo no hago ningún comentario sobre eso en mi post. Estoy muy orgulloso de haber hecho algo así en mi vida, pero seguramente si pudiera volver a hacerlo lo haría sin pensarlo dos veces aun sabiendo todo lo que llevo a la espalda por culpa de esto. Hace tiempo que ando desconectado porque por suerte o por desgracia tengo problemas mucho mas gordos, como todos supongo que con los tiempos que corren...! pero si alguna vez he sentido esto como mío ha sido por el orgullo que me producía que pudiéramos juntar 200 personas en un camping!!

cresteo

Dani, podrias escruire en català, si us plau, que no t'entenc... .nono
Bé, de fet no entenc el 80% del que s'escriu, entre d'altres, perque no veig a on ha quedat l'amistat que hi habia(o que a mi m'habia semblat que hi habia) i de la que molts ens hem omplert la boca.
De totes maneres, trobo la iniciativa del sopar i de la  calçotada de puta mare. Per la meva part, si podem hi anirem.
D'altra banda, definitivament, li he de donar la raó al "tal"(es veu que es el i no la)furgopike en lo que diu. Bandido, trobo que entrar al post per enfadarte amb algu, es perdre el temps...et faras mala sang  .meparto ...a mi me la pela saber o no saber quí espero em trec el barret perque es l'unic que ha aconseguit que aquest post no sigui exclusivament el cumpleaños feliz( Amb tots els meus respectes Mo)
Pd: jo també he tret gent del Facebook,es veu que no sóc l'unic. Simplement alguns perque no interactuem, i d'altres perque no coïncidim...

eudaldJ5

x cert la meva xicota em deixa per cap d'any... marxa molt luny... si algu esta en la mateixa situació i vol fer alguna coseta que m'ho digui!!! estic obert a propostes... totes menys es de vandido que nomes amb vol per sexe....

Això era per despistar la mala llet... però no em se estar callat. Crec que estaria be que quedes clara la situació de la bsv... diguem que ningu hauria de utilitzar el nom de la bsv per organitzar res. Ja que la bsv es de tots aquells que ho senten, pero com que actualment no hi ha colectiu, ni organitzacio ni res.... perd el sentit.

jo nomes tinc ganes de passar.ho be, conèixer gent, bona gent, que m'uneixi en principi el gust de viatjar amb furgoneta, i llavors altres afinitats, amb uns mes i amb altres menys.  Per això segueixo pujant a muntjuic de tant en tant i per això tinc ganes veure a tota aquella gent que formava part de la bsv, i altres que no, però que fa temps, per diversos motius no he vist.

Fins i tot crec que s'hauria de obrir un altre post de un grup català de furgoneteros podria ser "Catalans  amb furgoneta i de bon rotllo" Perquè simplement som el col·lectiu que per culpa dels mals rotllos de 4... ens em distanciat.



Pd: jo el pròxim "evento bsv"...vindre amb guardaespatlles...

RAMOVIL

Cita de: eudaldJ5 en Diciembre 10, 2009, 16:56:42 pm
x cert la meva xicota em deixa per cap d'any... marxa molt luny... si algu esta en la mateixa situació i vol fer alguna coseta que m'ho digui!!! estic obert a propostes... totes menys es de vandido que nomes amb vol per sexe....


Pd: jo el pròxim "evento bsv"...vindre amb guardaespatlles...


.nono Eudald amb mi no hi contis, que les teves espatlles son molt altes per a mi,  .loco2

cresteo

No crec que et calgui Eduald, es veritat que hi ha hagut mals rotllos i malentessos( jo, hi ha coses que encara no he entès)però mai de la vida s'ha faltat el respecte a ningú ni ha hagut cap mena de violència(ni en els events BSV ni en cap furgonetero) fet que ,avui en dia, és clarament diferencial.

Jo sería partidari de fer una trobada en qualsevol lloc.No caldria ni que fos de dos dies, de un sol, també pot anar bé, y parlar d'una vegada per totes tots els implicats en els mal rotllos i/o tots els que hi volguessin dir la seva,per començar desde el principi, per tal de raonar-ho en persona i cara a cara( amb unes bones birres esclar!!!)
potser el que acabo de propossar és una més de les meves tonteries, però m'agradaria saber la vostra opinió...

locovw

estaria bé la veritat saber que ha passat realment en aquest grup, ja que molts que em sigut participants no sabem absolutmanet re, ja sigui per evitar merders, perque no se'ns ha donat explicacions o pel que sigui, però jo creec que és bona idea intentar fer aqueata quedada-teràpia i arreglar les coses o si més no deixar-ho a tots clar que és el que ha passat i si és pot sol·lucionar o no.
Perque molts ens hem vist inmersos en això, amb males cares, o veient que l'habient era més fred que anar a siberia amb calçotets i sense saber el perque ens hem trobat amb això...

No se...és la meva opinió...el que és faci hem va bé, jo seguiré vivint tranquil i fent el que sempre he fet..a nivell de trobades, viatjes, etc...

Salut!!
Carpe Diem, aprovecha el momento y no dejes escapar la oportunidad de viajar con una furgona por el mundo que nos rodea


BOXER57

Bona nit a tothom, bueno gent feia temps que no escribia, entre altres coses perque m'importa ben poc totes aquestes txorrades, pero m'agradaría donar la meva humilde opinió si algú li interessa i si no, també. Per a mi el problema ha sigut que hi ha hagut bastanta gent amb molt ego i ansia de poder, vamos... gent que saborreix. I lo del sopar... pues com el montseny: que no s'apunta ni deu.

Gent, em sap greu, pero perque resurgís un altre cop bsv, el 80% no hauriem de formar part d'ella per hipocritas. Bona nit.

PD:El pitjor de tindre poder es perdre'l

cresteo

jo també et diré el que opino, Ricard.
Opino que en el teu cas mai vas aportar altra cosa mes enllá de comentaris con el que acabes de fer.o sigui, res de bo.
Salut.

origuli

 .meparto   .meparto  comencEU molt bé no???  .palmas

vaya tela....
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MO

Cita de: BOXER57 en Diciembre 10, 2009, 21:06:38 pm
Bona nit a tothom, bueno gent feia temps que no escribia, entre altres coses perque m'importa ben poc totes aquestes txorrades, pero m'agradaría donar la meva humilde opinió si algú li interessa i si no, també. Per a mi el problema ha sigut que hi ha hagut bastanta gent amb molt ego i ansia de poder, vamos... gent que saborreix. I lo del sopar... pues com el montseny: que no s'apunta ni deu.

Gent, em sap greu, pero perque resurgís un altre cop bsv, el 80% no hauriem de formar part d'ella per hipocritas. Bona nit.

PD:El pitjor de tindre poder es perdre'l

jo no se quina "telenovela" mires."nissaga de poder", "los ricos tambien lloran",........
pero per el que sembla obvi, no t'enteres de res i el pitjor que pots fer...,vaja ,que fas es fer gala de la ignorancia amb la que parles...pero clar això es la meva opinió...... .meparto

P.D. lo del PODER....ho dius , per que avans hi habia gent que encomptes de "PODER" rascarse els ous al sofa , feia coses per que la resta les gaudissim oi? mira  . meparto .meparto


http://www.barcelonasuperstarvans.com/
http://www.furgovw.org/index.php?topic=16673.msg206255#msg206255
http://www.furgovw.org/index.php?topic=144558.msg933584#msg933584
http://www.furgovw.org/index.php?topic=25417.msg338642#msg338642
http://www.furgovw.org/index.php?topic=155636.msg1084481#msg1084481
http://www.furgovw.org/index.php?topic=158575.msg1127409#msg1127409
http://www.furgovw.org/index.php?topic=12183.0
http://www.furgovw.org/index.php?topic=11658.0

etc....podria seguir pero com deia aquella gran cita d'autor desconegut.

"PARA QUE ECHAR  MARGARITAS A LOS CERDOS"
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


BOXER57

Cresteo i Mo em sap greu, si us e ufes supossu que sou els que mes us identifiqueu am el que vaig escriure la meva opinio sobre bosatres prefereixo reservarmela no sigui que fareixi alguna sensibilitat.

cresteo

Cita de: origuli en Diciembre 10, 2009, 23:51:10 pm
.meparto   .meparto  comencEU molt bé no???  .palmas

vaya tela....

Ja ja ja... Oriol tu sempre tan positiu... ja mola.

duee

Tatatachan i ara arribo jo per acabar de fotre la llenya al foc .... jajajaja

si pe fotre la llenya al foc i cremar tot aquest mal rotllo i vinga va que tots som persones i el que volem es passar-ho b i fer que la gent que tenim al voltant sels dibuixi un somriure a la cara al veurens, bueno com a per tot sempre hi ha excepcions pero crec que  aqui la gran majoria som dels primers !!!

dons aixo la meva unica proposta es que si estem aqui si s'ha format tot aixo i si aixo d'alguna manera o altre te que continuar es solsament per caminar cap a una direccio, direccio al final i mes enlla on ens trobarem amb la felicitat.

si es que tot el que dic sona una mica d'ideologia pero joder que per estar agobiats, ratllats, rajar un dels altres ja tenim cada dia, per tant quan ens trobem i parlem perque no deixem tots els mals de caps a fora ens dibuixem un somriure i anem a passar-ho b ??

PD: a mi es aixo el que hem va enamorar i el que hem segueix enamorant de la BSV.

crec que el millor que podem fer es deixar aquest any com a any sabatic i que ens serveixi a tots per agafar mes impuls per volar mes enlaire. Les coses dolentes aquesta vida serveixen per apendre, no per quedar-nos alla clavats per tant que crec que totsjunts podem sortir d'aqui.

ara només falta la part + important voler sortir d'aqui !! i pel que veig hi ha gent que en te ganes .

salut a tots i ens veiem aviat ???

bea

companys,... jo no li donaria tantes voltes,... qui vulgui organitzar algo (sopar, brenar, matinal, trobada,...) que ho faci, i no cal que sigui en nom de cap col.lectiu... i cadascú és lliure d'apuntar-se o no, per mi no és important si molts o pocs, jo personalment em trobo més còmode en "petit comité"...

i els mals rotllos, crec que els ha d'arreglar qui els tingui, si vol clar,  amb qui cregui,....

Salut alegria i bona companyia


Pd: ah!!!! si som poquets,  podem fer el sopar a casa. jjjjujjjaaa

"No heredamos la tierra de nuestros padres, la tomamos prestada de nuestros hijos"

www.aticgrafic.com
www.infomapas.com