[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

danikraft

Cita de: Wiwi en Junio 13, 2008, 10:06:35 am
.baba Ahir va ser PERFECTE!!!

Risas, bailes, comida, gente maravillosa..... como siempre, pero a lo grande!!!!!!!!!!!!!!!

Hoy estoy muy espesa porque la cosa se alargó... hay que aguantar el tipo como sea que en unas... para St. Pere!!!!  ;D

Se te olvida el manteo... wapissssimaaaaaaaaa.....!!!!! .sombrero

Murflays

ke passa penyaaa!!! kin dijous jejeje, feia gairebe un mes ke no pujaba i collons, quantes cares noves jejee, aixo moooola!!! Si xaxitek, per fi vaig possar cara als veins de Rubi jejeje, molt bona gent, com tots!!!

Donar les gracies al Perla i la 3A per recollir'me i portar'me a casa, ke sino no hagues pogut anar a montjuic, i deunido quin dijous, entre els bascos, el pautxi i molts mes, va ser una gran nit!!!

Per cert xavi, dius ke pujes a sant pere el diumenge? a kin hora? dema et truco pq alomillor m'animo a pujar, ke el dissabte al final impossible  :-\

Xavitek

Cita de: Murflays en Junio 13, 2008, 10:37:26 am

Per cert xavi, dius ke pujes a sant pere el diumenge? a kin hora? dema et truco pq alomillor m'animo a pujar, ke el dissabte al final impossible  :-\

Ok !!!
Diga'm algo maku !!

BIHAR LARTE BONAPARTE !!

Txetxo

Com m'agradaria tenir una màquina de control espai-temps i poder estar cada dijous amb vosaltres, poder fer la xerradeta, abraçar-vos, compartir menjat i veure i petonejar a la meravellosa Meri pel seu aniversari... Ho hauré de fer tot això a partir d'avui i fins diumenge  a Sant Pere!!!!!!

jordiwagen

Bon dijous , preludi d'un cap de setmana que promet!!!!

Txetxo , tots ens vàrem reservar una mica pensant en tu. Crec que la Meri després de mantejar-la et va arribar a veure i tot des de tant amunt !!!! .loco2

Wiwi

Cita de: danikraft en Junio 13, 2008, 10:08:04 am
Se te olvida el manteo... wapissssimaaaaaaaaa.....!!!!!

Cita de: jordiwagen en Junio 13, 2008, 13:32:22 pm
Txetxo , tots ens vàrem reservar una mica pensant en tu. Crec que la Meri després de mantejar-la et va arribar a veure i tot des de tant amunt !!!!

.meparto .meparto .salta

TREBLAH

.palmas im-prezionante  .palmas

vaya jueves...hacia tiempo q no subia y me lo pase genial..... como se nota q empieza el veranitooo..jeje  el tiempo de pm

GRACIAS A TODOS POR ESTOS JUEVES MARAVILLOSOS !!!

scooby

ayer fue la bomba..... que de gente y con cumple incluido ehh mery .meparto
bueno saludos a todossssssssssssss y hasta el proximo jueves ;D
a a cuidarse eh Murflays  ;)
SOCIO nº9

FURGOCOMA

Te lo explican mil veces pero hasta que no vas un dia no flipas!!!! que buen rollo que hay los jueves, y que buena compañia, aparte de una comida del mil!!!!

Os seguro que volvere, que vale mucha la pena!!!

La gran putada... es despedirte de la gente, porque yo me quedaria hasta las tantas!!!!

Un abrazo a todos y a todas!!!! que gran familia!!!!

Pautxi!!!!!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com

eudaldJ5

Como pau, para mi también fue mi primera vez.. y desconocía que hubiera un tema en el foro...jejej 

que grandes que sois!!! un abrazo para todos!! Por ser tan abiertos y cojonudos!!

Tanto a mi como a Helena volveremos mas de un día seguro!!! Nos lo pasamos en grande i como en casa... todo y que íbamos con una "No volkswagen" jejejej

Salut!!!

mb709

hola! me presento me llamo xavi soy de barcelona y me a interesado las quedadas de los jueves,no se si os veis, me gustaria saberlo para poder compartir  momentos ,me gusta mucho el bricolage y tengo entre manos un proyecto de fugon .. ya pasare fotos que no se todabia hacerlo.saludos. hasta pronto.
si te pasa algo es por que puedes superarlo!!

lavall

jijiji i taaaant que tornarem!
però només si hi ha l'Eric i en Biel per jugar a futbol!!! ^^
jejejejejje

Es fantàstic ser allà per primera vegada i sentir-te com a casa!
moltes gràcies!

Helena

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

AFRAGO

Cita de: mb709 en Junio 15, 2008, 20:31:57 pm
hola! me presento me llamo xavi soy de barcelona y me a interesado las quedadas de los jueves,no se si os veis, me gustaria saberlo para poder compartir  momentos ,me gusta mucho el bricolage y tengo entre manos un proyecto de fugon .. ya pasare fotos que no se todabia hacerlo.saludos. hasta pronto.

doncs vens i ja està, així de fàcil (porta quelcom de menjar i beure).
salutacions

flamenka

creec q queda poquet pa q sebua con mi propia furgo hos mantendre informados la cosa pinta ien de momento ejejej .palmas .palmas ;D
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

Aramys

Cita de: flamenka en Junio 16, 2008, 14:08:55 pm
creec q queda poquet pa q sebua con mi propia furgo hos mantendre informados la cosa pinta ien de momento ejejej .palmas

Tomaa yaa!!! esa Flamenca con su furgoo!!!  ;D ;D este jueves igual te presento a alguien ya sebes no?? he, he,he?  .meparto