[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

embilhard

jejeje el dia que tenga curro me dara algo, a las 3 ceramos la esplanada. uff

por cierto laura, te dejaste la silla con las prisas y el pitidito, te tocara subir el jueves. je

a por cierto teneis potty??? jejejeje

un abrazo para todos!!!!

markintosh

OTIA, NI ME acordaba. Laura, la tengo yo en la furgo  ;D

Dau i Fitxa

ostras! que feliz que soy... muchas gracias!!!

que he pensao... que si lo que caía era de color aceite de oliva (pero no del bueno verde del pueblo, sino de carbonell) no podría ser valvulina de la caja de cambios en vez de aceite de motor??? sería mejor o peor???  dónde tengo la caja de cambios?? delante o detrás??  .panico .panico

venga, pensemos en positivo... que viene el finde!!!

Teyla

Julio 30, 2010, 14:39:33 pm #7263 Ultima modificación: Agosto 02, 2010, 22:19:09 pm por Teyla
Cita de: Ves en Julio 30, 2010, 08:46:27 am

PD: Juanjo Pedazo de CABRON haver cuando traes esas putas fotos,y dejas de comprarte antenitas de los huevos que solo sirven para hacer ruido, de aqui a dos dias seras una mezcla de sherpa (contando batallitas de antenas) con vandido (comprando cosas largas por comprar )

Porfavor que alguien suba la foto del aparcacoches de la kdd de los jueves!!!!!

Ves, el peazo cab... té sort! les fotos han sortit fatal, però ja parlaré amb l'Archi....

per cert, mire'l que bé es possa quan li toquen l'antena  ;D

Cita de: juanjogava en Julio 30, 2010, 09:48:28 am
Ves-a la mierda jejeje
sois unos cabrones. me teneis contento. al que cuelge la foto le quemo la T4. xDD

pd. otro dia en el curro con ojeras. ya no subo mas a montjuic. hasta el jueves que viene me refiero xD

Juanjo, acabaremos mal  .nono...
que te metas conmigo, vale.... pero con mi furgo NI te atrevas... SACO MOCOS  ;D

petonets,

delarco

Joder si es que me pierdo lo mejor siempre :( xDDDDDD

INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0

bunbamotua

que pena esas fotos!!!! pero igual se aprecia bien el talante del aparcacoches!!!  .meparto .meparto .meparto

kim deadhead

Julio 30, 2010, 19:09:00 pm #7266 Ultima modificación: Julio 30, 2010, 19:11:26 pm por kim deadhead
Me lo perdí...Un problema de ultima hora en el bar y me tuve que quedar en la cocina...Y yo que había preparado picapicas exquisitos...Jo..pero el próximo jueves no fallo que ya tengo nuevo suplente en la cocina y me lo pasé muy bien el jueves pasado...Víctor ho sento ,et pujaré les cortines del teu cosí el proper dijous....Veo que sigue la coña de las antenas y las croquetas..que bien...un abrazo a todos!!!

Ves

Kim cap problema, lo de les cortines .......... lo del pica pica es de fusilamiento .ametralla  jajajajajaj  .meparto  pero bueno, en fin que le vamos hacer asi son los chef.....  he Escolani!!!!!! que no set veu el pel!!!!! mira el kim pude et dona currro i tot, aixo si currat el dijous un soparet i et fem el casting entre tots jijiijijijijijijiji

PD: Opa pillal  per les orelles i pujal al trepa este.

origuli

Ei familia...tant quedar per la city no es bo!!!
jejeje...
jo finde de tranquis al monte, estany de Montcortés...sort, etc...que guapo està tot allò...i a 16 graus a la nit...no vegis lo bé que es dorm...
bé nomès dos coses:
la primera que el dia que torni a baixar espero trobar-vos-hi a tots/es un altre cop, i
la segona es que:
MOLTÍSSIMES GRÀCIES PEL POLLASTRE AL CURRY KIM!!!! encara me'n queda, tot i que l'hauré de llençar, els colegues l'han disfrutat i jo MOLTÍSSIM!!! que bo que estava....i ni mals de panxa ni coses rares ;) espero seguir deleitant-me amb els plats del teu restaurant.bar, ja me'n passaras l'adreça ;)!!!

Salut a tothom!!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dau i Fitxa

nois i noies, ahir vaig dur la furgo al mecánic, i estic esperant que em diguin a veure el diagnóstic. quant la vaig pujar a la grua, el que perdía era refrigerant, de color verd claret (amb la poca llum del párquing em va semblar oli el dijous a la nit) pero si perd refrigerant... perqué s'encen la llum de l'oli????  ???

Amb lo cual... no sé si aquest dijous podré pujar...  :-\

petoneeeets!

origuli

lala...quin dia et canviaras de furgo per a disfrutar de furgo ??!?!?!?!?!?!? es que les T3  .lengua2

Dau i Fitxa

Cita de: origuli en Agosto 02, 2010, 13:44:08 pm
lala...quin dia et canviaras de furgo per a disfrutar de furgo ??!?!?!?!?!?!? es que les T3  .lengua2

.lengua2 quant va bé es una maravella anar en t3!!! i jo no pago una lletra cada mes de 300 euros! (que m'ho gasto en mecànic, pot ser sí, pero prefereixo alimentar als mecànics que als banquers) ademés, algún día la syncronet anirá fineta fineta... i aleshores et morirás d'enveja!!!

origuli

Cita de: Dau i Fitxa en Agosto 02, 2010, 13:53:04 pm
  algún día la syncronet anirá fineta fineta...

...algun dia...  .malabares     

.meparto

ja saps que es broma!!!

jo els diners no els dono als banquers, els estalvio en forma de cotxe-casa blava!!!  jejeje

kim deadhead

Cita de: origuli en Agosto 02, 2010, 13:39:27 pm
Ei familia...tant quedar per la city no es bo!!!
jejeje...
jo finde de tranquis al monte, estany de Montcortés...sort, etc...que guapo està tot allò...i a 16 graus a la nit...no vegis lo bé que es dorm...
bé nomès dos coses:
la primera que el dia que torni a baixar espero trobar-vos-hi a tots/es un altre cop, i
la segona es que:
MOLTÍSSIMES GRÀCIES PEL POLLASTRE AL CURRY KIM!!!! encara me'n queda, tot i que l'hauré de llençar, els colegues l'han disfrutat i jo MOLTÍSSIM!!! que bo que estava....i ni mals de panxa ni coses rares ;) espero seguir deleitant-me amb els plats del teu restaurant.bar, ja me'n passaras l'adreça ;)!!!

Salut a tothom!!!

Moltes gràcies  per lo del pollastre,lo de el mal de pantxa era conya.

kim deadhead

Cita de: Ves en Agosto 02, 2010, 08:56:03 am
Kim cap problema, lo de les cortines .......... lo del pica pica es de fusilamiento .ametralla  jajajajajaj  .meparto  pero bueno, en fin que le vamos hacer asi son los chef.....  he Escolani!!!!!! que no set veu el pel!!!!! mira el kim pude et dona currro i tot, aixo si currat el dijous un soparet i et fem el casting entre tots jijiijijijijijijiji

PD: Opa pillal  per les orelles i pujal al trepa este.

El dijous les pujaré (Les cortines) y també alguna cosa de menjar,si no es presenta cap problema.