[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

VANdido

Cita de: tommy en Febrero 19, 2009, 13:30:13 pm
a ver hoy para mi es una liada, voy a dormir a castefa para montar las fundas de interior para el techo de tahis,me molaria ir pillar la furgo e ir para alla u asi montarlo alli, pero creo que es una liada, pero me da rabia no ir, tengo ganas de pipear furguis.
Se lo comento a laa parient a ver si se anima, no se gente que hacer.

Si se lo comentas... puede que no subas..... :roll: :roll:.. tira pa Montjuig leñeeeeee!!!! ;)
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

eudaldJ5

Febrero 19, 2009, 17:11:35 pm #5041 Ultima modificación: Febrero 19, 2009, 17:14:02 pm por eudaldJ5
vandit vindràs avui??? si pujes, m'animo i et porto el carregador, tot i que nose si et servira...

Ves

hey avui tots a la montguic i tothom amb truitas de patatas y butifarra d'ou que estem a dijous graaaaassssss!!!!!!!!!!!

osea q cocacolas laight nastis de plastis   .sombrero

jahman

company, em sap greu però avui no podrem pujar! fins la propera doncs!

cuidenseme ustedes!
consume lo mínimo

la presentación de mi furgo:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=140870.0

Ves

tommy

que no es la dificultat de les fundes home, es que desde barna tinc que anar a castelldefels per tornar a barna y despres tornar cap a Castelldefels, y las fundas queria montarlas hoy.
Si me molaria mucho ir de verdad, pero para mi plegando del curro a las 20:30 ir con la furgui es una historia.
lo dejo pal jueves que viene, ara una cosa la reconozco, verguenza me da un poco, pero seguro que rompereis el hielo.
Vendemos nuestra Cali T-4 2.4d

S I L V I A

Que us ho passeu bè nois!!!
Nosaltres, com sempre, estarem treballant...
snif, snif...
Silvia Repre

Si no te gusta tu vida, cámbiala...

Dolenta i Mons
http://www.furgovw.org/index.php?topic=19612.0

Opa

Jo estic molt costipadeta i no puc pujar, pero Jordi ja está de camí.
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

origuli

jo avui, com ja haureu vist, m'he quedat a casona... es que baixar cada dijous... ufff, algun dia pk no pujeu a manresa jijiji...
dauifitxa, si m'has dut la taula i les samarretes em sap greu, t'hauria d'haver avisat, el dijous que ve en ppi si que baixo, que hi haura l'amaia...a vere que fem!

salut i un petonas a tots/es !!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aramys

Opa

Jordi ya ha llegado.
Dice que hoy habia mucha gente nueva.
Que pena habermelo perdido!!!
Pero dice que de cena, nada de nada, sereis ruines.   .meparto

Secta T3era
RID

RAMOVIL

Cita de: Opa en Febrero 19, 2009, 21:13:12 pm
Jo estic molt costipadeta i no puc pujar, pero Jordi ja está de camí.

Opa, cuidat guapa, que ja fa dies que l'arrosegues.
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

Opa

Cita de: RAMOVIL en Febrero 20, 2009, 01:07:18 am
   Opa, cuidat guapa, que ja fa dies que l'arrosegues.

Merci guapetón.
Ets un solet.
Em cuidaré ancara que només sigui per veuret dijous.
:-*

Secta T3era
RID

Ves

hey gent, tommy tranqui no passa res, es mes tenien que montar un fiama portabicis i no varen poder... i eso que lleva instrucciones al final desistiren el carrega a la furgo i llestos aixi que millor montels tu els aillants que no tenin moltes llums jajajajajajajaja

al reste un pler coneixer a frikis nous pq per molt que ho intentem amagar ho som i amb orgull.

opa ja li vaig dir al jordi que ett dongues records de les meves parts ;D , en realitat volia dir que et milloresis

Per Cert es que som una pinya fins y tot amb el menjar,  si un es deixa la zampa el reste tambe....

NANUS SOU COLLONUTS!!!!!!

brunat

Me gustaria ir los jueves a ke hora y lugar de montjuik